Precies. Heeft voorheen ook goed gewerktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:52 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Waarom veranderen van tactiek? Gewoon weglachen toch?
Mwah het zegt wel genoeg toch dat de grote "bondgenoot" van de VVD al kritiek heeft op het functioneren van Rutte of niet dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is plots ook akelig stil in dit topic. De kritiek van Buma komt hard aan, blijkbaar.
Lullige is natuurlijk dat hij de vinger wel op de zere plek legt/quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel aandacht geven. Deze stunt van Buma waait vanzelf weer weg.
Ach de natuurlijke bondgenoten PVV en SP zijn nog altijd beschikbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah het zegt wel genoeg toch dat de grote "bondgenoot" van de VVD al kritiek heeft op het functioneren van Rutte of niet dan?
Wat, deze zere plek?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lullige is natuurlijk dat hij de vinger wel op de zere plek legt/
Alsof dit ook maar een snars verschilt van hoe het CDA erin staat. Ik kan De Jager inmiddels uittekenen met een vies gezicht.quote:"Rutte hobbelt mee met de stappen die in Europa worden genomen om de crisis te bezweren en in Nederland trekt hij er dan een vies gezicht bij," zegt Buma.
Rutte is zijn kiezers dan ook keihard aan het voorliegen. Laten we eerlijk wezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah het zegt wel genoeg toch dat de grote "bondgenoot" van de VVD al kritiek heeft op het functioneren van Rutte of niet dan?
Wat doet dat precies af aan de kritiek?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat, deze zere plek?
[..]
Alsof dit ook maar een snars verschilt van hoe het CDA erin staat. Ik kan De Jager inmiddels uittekenen met een vies gezicht.
Maar hij lacht zo liefquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte is zijn kiezers dan ook keihard aan het voorliegen. Laten we eerlijk wezen.
Het betekent dat het symptomatisch is voor de gehele Nederlandse politiek. PVV en SP trekken standaard een vies gezicht bij Europa, de anderen trekken een vies gezicht bij alle maatregelen die Nederland geld of autonomie kosten (misschien D66 enigszins uitgezonderd).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doet dat precies af aan de kritiek?
Nogmaals, dat doet niks af aan de kritiek op Rutte. Sowieso ben ik geen fan van het CDA en zal dus niet in de bres springen voor de partij. Ik kijk gewoon puur naar de woorden van Buma en concludeer dat hij de vinger op de zere plek legt. Dat hij hypocriet is doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Dus laat Buma eerst die balk in z'n eigen oog eens verwijderen voordat ie begint over Ruttes splinter.
Dan wel een zere plek die uitgespreid is over de hele Nederlandse politiek. Dus waarom de VVD'ers zich dat extra zouden moeten aantrekken is me nog steeds niet duidelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, dat doet niks af aan de kritiek op Rutte. Sowieso ben ik geen fan van het CDA en zal dus niet in de bres springen voor de partij. Ik kijk gewoon puur naar de woorden van Buma en concludeer dat hij de vinger op de zere plek legt. Dat hij hypocriet is doet daar niets aan af.
VVD'ers moeten van mij helemaal niks. Ik constateer slechts dat de kritiek terecht is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan wel een zere plek die uitgespreid is over de hele Nederlandse politiek. Dus waarom de VVD'ers zich dat extra zouden moeten aantrekken is me nog steeds niet duidelijk.
Omdat de VVD nu wel heel ver meegaat in het PVV-straatje misschien? En dat alles uit angst voor het verlies van stemmen aan die club. Het eigen verhaal wordt wel erg makkelijk verlaten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan wel een zere plek die uitgespreid is over de hele Nederlandse politiek. Dus waarom de VVD'ers zich dat extra zouden moeten aantrekken is me nog steeds niet duidelijk.
Ze schieten wel mooi in een krampquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het is wel hilarisch hoe VVD'ers omgaan met kritiek. Gelijk op zn Bloks jij-bakken.
Ja maar Buma!quote:
Ik vind het qua Europa eigenlijk wel meevallen. VVD heeft het liberale verhaal al jaren geleden verlaten en ingeruild voor het conservatieve verhaal. Tijdens verkiezingen wordt dat dan altijd een beetje extra aangezet, maar als ik kijk naar de daden, zie ik weinig verschil met de andere pro-europese partijen. Zeiken op Europa, zeiken op betalingen en verlies van autonomie en uiteindelijk toch mokkend instemmen met het zoveelste reddingsplan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat de VVD nu wel heel ver meegaat in het PVV-straatje misschien? En dat alles uit angst voor het verlies van stemmen aan die club. Het eigen verhaal wordt wel erg makkelijk verlaten.
Ik ben geen VVD'er hoor, nooit op gestemd ook. Bovenstaande reactie is trouwens wel weer een prachtig staaltje balk-splinter, want ik zie jou dit hele topic al jij-bakken tegenover VVD'ersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het is wel hilarisch hoe VVD'ers omgaan met kritiek. Gelijk op zn Bloks jij-bakken.
Hup, overstappen naar D66 jij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:46 schreef eriksd het volgende:
Lastig. Buma is een baas, maar Rutte ook.
Ik ben in de war.
Wie de schoen past. En hoe jij-bak ik volgens jou precies in dit topic?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben geen VVD'er hoor, nooit op gestemd ook. Bovenstaande reactie is trouwens wel weer een prachtig staaltje balk-splinter, want ik zie jou dit hele topic al jij-bakken tegenover VVD'ers
De originele OP die ik gemaakt had mocht niet van Ferdoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:28 schreef Lavenderr het volgende:
Ga het zeker overwegen na al deze lofprijzingen
Je hebt 'm sowieso al verneukt, gare.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De originele OP die ik gemaakt had mocht niet van Ferdo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |