SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:57 schreef Nallie het volgende:
Le crap indeed. Er rijdt nikshad me ook nog verslapen en m'n ontbijt nog niet eens op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Low-carb, Aurum?
Speciale reden?
Lijstje:
O: kwark, noten en rozijnen en havermout, glas sinaasappelsap
T: boterham pindakaas, banaan
L: 2 bth kipfilet en paard, 1/2 blikje makreel in olie + stink, kiwi, 2x glas melk
T: bth paard, 1/2 blikje makreel dinges, glas melk
D: rundergehakt met spaanse pepers, broccoli in groentesausje
T: witte wijn, cashews (gekregen van werk voor 't verhuizen)
T: kwark
[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 18-06-2012 10:00:33 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Staat nu VOL open!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik ken m'n klassiekersZelf nu bluegrass aan het luisteren
Maar ik vind het leuk! Muziek
Dit zijn ook wel leuke nummersmijn speciale reden is dat ik crap eet de laatste tijd en dat het ff niet lukt om niet crappy te eten. Door crappy te eten ben ik ook 2 kg bijgekomen. Als ik die eraf krijg ben ik een gelukkig mens en hopelijk is mijn trek in zoet dan ook wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Low-carb, Aurum?
Speciale reden?
Lijstje:
O: kwark, noten en rozijnen en havermout, glas sinaasappelsap
T: boterham pindakaas, banaan
L: 2 bth kipfilet en paard, 1/2 blikje makreel in olie + stink, kiwi, 2x glas melk
T: bth paard, 1/2 blikje makreel dinges, glas melk
D: rundergehakt met spaanse pepers, broccoli in groentesausje
T: witte wijn, cashews (gekregen van werk voor 't verhuizen)
T: kwark![]()
Dit is imo best goed vol te houden. Vlees
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
naah, ben al in geen 6 weken meer in een sportschool geweest, wel hargelopen though. Zit niet super in mijn velquote:Op maandag 18 juni 2012 09:59 schreef V1z0R het volgende:
vlees!
2kg is best te doen! Maar deed me even opkijken omdat ik dacht dat het poosje geleden best goed ging?!
Yupquote:Op maandag 18 juni 2012 10:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naah, ben al in geen 6 weken meer in een sportschool geweest, wel hargelopen though. Zit niet super in mijn vel
Dat heeft iedereen weleens denk ikNu ff damage control en dan met een paar weken weer netjes eten en goed sporten
Lekker hoor! Ben jaloers zou ook zo weer terug willenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:17 schreef Perruche het volgende:
¡hola! wat lekker hier. En wat een lekker eten! De vrouwelijke helft van het koppel waar we logeren is dochter avn een cheffin en dat pakt goed uit
. Huisgemaakte paella enzo, lekker man! Zometeen lekker naar het strand, vanavond weer voetbal kijken... whoei!
Hoe is het hier?
Go Ukkepuk!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:06 schreef Phaidra het volgende:
De nacht is best aardig gegaan. Ging om 0.45 slapen, werd om 3.15 gewekt om te kolven & geknuffeld met mn manneke, daarna nog geslapen van 4.15 tot 6.15.
De ukkepuk doet prima z'n best, hij was vanochtend 15 gram aangekomen, zelfs nadat hij een poepluier had gehad
Via borstvoeding kreeg hij vanochtend 10 cc binnen, dat mag dus nog fors omhoog. Plan is nu wegen, voeden, wegen, bijvoeden, kolven. Ik krijg domperidon om de productie een extra zetje te geven. Straks komt hij bij mij op de kamer, dat is fijn. We blijven nog een dagje hier, ook dat is fijn.
Eenmaal thuis moeten we voorlopig ook wegen voor en na de voedingen. Zekerheid ftw
Mijn mams klonk ook alweer wat beter. Ze was er op tijd bij, het is nog maar een beginnende ontsteking. Komt waarschijnlijk ook wel weer goed
Dakkapel komt 12 juli, overigens!
Ja daarom! Maar dacht aan iets zoals ik hier in Nederland ook doe, beetje gastvrouw spelen oid. Of bij een Nederlands gezin op de kinderen passenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:31 schreef anna82 het volgende:
Haha Billy, 1/4 van de Spanjaarden is werkloos, aan de andere kant spreekt denk ik slechts 10% van de Spanjaarden redelijk Engels en slechts 0,00000000001% een woordje Nederlands, dus wie weet zijn er kansen?
Fijn dat het inmiddels al weer beter gaat. Sterkte alsnogquote:Op zondag 17 juni 2012 23:33 schreef Phaidra het volgende:
Ik lig helaas met de kleine ukkepuk in t ziekenhuis. Hij was vandaag te weinig aangekomen en ook wat suffig. Nu een nacht + dag ter observatie opgenomen![]()
Mijn lief is thuis, ik mag gelukkig te allen tijde bij de kleine kijken.
Tot overmaat van ramp is ook m'n moeder weer opgenomen in het (een ander) ziekenhuis. Waarschijnlijk de zoveelste longontsteking.
Kutdag en internet hier is traag.
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Fijn dat het inmiddels al weer beter gaat. Sterkte alsnog![]()
En feli mini![]()
Pas net een half uur uit bedHeel interessant als mensen niet weten dat je op maandag vrij bent. Belt er een vrij belangrijk persoon....terwijl ik nog in mijn nakie sta
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Fijn dat het inmiddels al weer beter gaat. Sterkte alsnog![]()
En feli mini![]()
Pas net een half uur uit bedHeel interessant als mensen niet weten dat je op maandag vrij bent. Belt er een vrij belangrijk persoon....terwijl ik nog in mijn nakie sta
![]()
Men moest eens wetenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]herkenbaar, hoe vaak ik op woensdag al niet een gesprek op het randje van mijn bed voer
Airbenb?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
Een tijdje geleden postte iemand hier een link van een vakantiehuizensite waar particulieren hun (vakantie)huis aanbieden, het begon met een a geloof ik, maar kan 't niet meer vindeniemand een idee welke dat geweest kan zijn?
wil op vakantie
In Spanje is de werkloosheid nogal hoog atm, miss niet het beste land om naartoe te gaanquote:Op maandag 18 juni 2012 11:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja daarom! Maar dacht aan iets zoals ik hier in Nederland ook doe, beetje gastvrouw spelen oid. Of bij een Nederlands gezin op de kinderen passen
Denk dat het effectiever is om in NL geld te verdienen eigenlijk.
Jaaaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Of dat je een skype gesprek opneemt en 3x controleert dat het alleen het gesprek is wat je oppakt en niet met webcam
Uhm niet echt, gewoon wokgroente, aardappelschijfjes en nog wat vlees (gehakt denk)quote:Op maandag 18 juni 2012 12:41 schreef V1z0R het volgende:
Shit! Dan moet ik echt snel weer naar m'n oude niveau, zit nog maar 2kg boven je
M_M hoe zo'n kcal-bom gaart die ovenschotel wel niet worden?!Recept van Epic MealTime genomen of zo?
Dan zou ik nog een T doen, nootjes ofzo!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:44 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Uhm niet echt, gewoon wokgroente, aardappelschijfjes en nog wat vlees (gehakt denk)
Of we eten sla met augurkjes, uitjes, spekjes en gekookte aardappels met bal gehakt
Te weinig?
Oké, dan ga ik eerst even een halfuurtje fietsen ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 12:51 schreef the85mc het volgende:
Wow Viz, volgens mij ben jij in het echt een beer en ben je ook veel sterker dan ik.. Kan me niet voorstellen dat ik qua kracht in de buurt kom. Ben niet explosief maar ik kan juist lang redelijke kracht leveren. Komt toevallig ook goed uit met zeilen waar ik uren aan een touw moet hangen..
En vik, ja beter kun je met spierpijn niet teveel krachttrainen met je benen. Sowieso kun je beter een split schema doen met krachttraining.
Maar je kunt altijd even voelen hoe het gaat, een goede warming up doen op fiets of crosstrainer ofzo van minstens 20 minuten. Soms is dan de spierpijn weg en kan het wel.
En als je nog steeds spierpijn hebt in je benen, dan vooral focussen en beginnen met de grote spiergroepen . Dus eerst rug, dan buik, borstspieren, schouders en als laatste armen.
En na afloop goed eiwit eten!
Ik kom er net vandaanquote:Op maandag 18 juni 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Spanje is de werkloosheid nogal hoog atm, miss niet het beste land om naartoe te gaan.
Hoeveel gram eiwit eet je? Dus zonder de shakes?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik eerst even een halfuurtje fietsen ofzo. En als het dan niet weg is, alleen bovenste helft vh lichaam doet.
Eiwitten komt goed, want shakes. Alleen heb ik die niet bij me nu, dus thuis maar asap nemen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:44 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Uhm niet echt, gewoon wokgroente, aardappelschijfjes en nog wat vlees (gehakt denk)
Of we eten sla met augurkjes, uitjes, spekjes en gekookte aardappels met bal gehakt
Te weinig?
O haha, dat van die benchpress was een grap. Die ene nieuwe zei dat ze dacht dat ze 45 kon benchpressen, toen zei ik dat ik dacht dat ik 120 kg kan. Ik heb geen flauw idee, maar mijn borstspieren zijn in verhouding niet zo heel sterk. Mijn rug en benen wel weer.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Valt best mee hoor Mc, bij de echte krachtpatsers in de sportschool vergeleken ben ik niks.
En mijn zwakke punt is de bench-press, die jij weer zwaar doet in verhouding.
Ik heb het fysiek gewoon mee om zware dingen te kunnen tillen
*meet-foto's nog even kijkt* mwah, ben ook best hugeMaar naast de Slank-dames lijk je al snel grof natuurlijk.
[..]wat Nallie zegt is wel een goede. Of een blikje vette vis (mag ook gewoon vers stukje zijn natuurlijk)
Ben persoonlijk ook groot voorstander om bij de O, L en D eigenlijk alle voedingsstoffen te nemen (nou ja, m'n D is vaak KH-arm omdat ik 's avonds niet intensief bezig ben), met de T's kun je dan de stoffen aanvullen die je nog nodig bent.
Dus je O ipv alleen yoghurt, yoghurt met wat nootjes, fruit en havermout. Is natuurlijk wel zwaar om op te sporten, dan zou je gewoon een halve portie voor en een halve portie na kunnen doen.
Is niet alleen functioneel maar vaak ook lekkerder!
[ afbeelding ]
En nou stiekem aan het oefenen zodat je dat ook kunt bewijzen?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef the85mc het volgende:
[..]
O haha, dat van die benchpress was een grap. Die ene nieuwe zei dat ze dacht dat ze 45 kon benchpressen, toen zei ik dat ik dacht dat ik 120 kg kan. Ik heb geen flauw idee, maar mijn borstspieren zijn in verhouding niet zo heel sterk. Mijn rug en benen wel weer.
Ja maximaalquote:Op maandag 18 juni 2012 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
En nou stiekem aan het oefenen zodat je dat ook kunt bewijzen?
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef the85mc het volgende:
[..]
O haha, dat van die benchpress was een grap. Die ene nieuwe zei dat ze dacht dat ze 45 kon benchpressen, toen zei ik dat ik dacht dat ik 120 kg kan. Ik heb geen flauw idee, maar mijn borstspieren zijn in verhouding niet zo heel sterk. Mijn rug en benen wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Helpt dat echt? Ik ben ook vrij kontloos namelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk squatten met je donder
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik dacht al, wat drukt die Mc een boel...
Zelfde hier, maar de normale chestpress-machine gaat me weer gigantisch makkelijk af
Statsgrappig, mijn lief heeft hetzelfde manco als jij. Borst is hij het minst sterk in en die is imo ook het minst ontwikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief is volgens mij veel widowmakers gaan doen met squatten. 2x relatief zware setjes, dan lichter gewicht en 21 reps.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
squatten, lunges etc.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Helpt dat echt? Ik ben ook vrij kontloos namelijksquat nu wel tijdens elk sportschool bezoek, moet zeggen dat ik nog weinig merk, maar ik zal er eens op letten
Ben mijn ouders nu wel dankbaar dat we ieder jaar op bergwandel vakantie gingenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:07 schreef the85mc het volgende:
Bergwandelen is goed voor je billen. Maar traplopen ook, zeker als je wat spullen mee naar boven neemt.
8x100...quote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk squatten met je donder
Ik vorm liever zelf een mening dan die van anderen over te nemen. Dus, pics?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben mijn ouders nu wel dankbaar dat we ieder jaar op bergwandel vakantie gingen
[ afbeelding ]
Vraag maar aan co of zoquote:Op maandag 18 juni 2012 14:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vorm liever zelf een mening dan die van anderen over te nemen. Dus, pics?
hij is een beetje mental met dat soort dingen, maar soms gaat hij gewoon squatten omdat hij het leuk vindtquote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef V1z0R het volgende:
Zal eens kijken of wat meer reps schot in de zaak geeft, Aurum.
Geen overbil nee
[..]
8x100...
Oke, het is nu wel meer dan voorheen maar toch
die komt zodra als we pics van jou hebben!!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vorm liever zelf een mening dan die van anderen over te nemen. Dus, pics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |