Ik moest even 2x lezen. Ik hoop dat het goed komt met je beestje!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:17 schreef zwartedoos het volgende:
Zo naar de dierenarts met mn poes, ze is pas 3 jaar oud maar ik zie het zwaar in
Dank je...ze is ineens helemaa psycho geworden en heeft iemand aangevallen, heel heftig, net alsof er iets knapte in haar hoofd ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moest even 2x lezen. Ik hoop dat het goed komt met je beestje!
Ocharm, invloed van buitenaf? Een lolbroek die wat van een bepaalde substantie heeft rond gestrooid?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dank je...ze is ineens helemaa psycho geworden en heeft iemand aangevallen, heel heftig, net alsof er iets knapte in haar hoofd ofzo
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Homo onweer maakte me om 7u wakkerging heftig tekeer in Limburg. Gelukkig daarna tot 9u geslapen. Nu onderweg naar m'n hertentamen economie, lerend in de trein.
De cijfers van de laatste periode vallen me enorm mee! Mijn hoop blijft groeien
zekomt nooit buiten, 2 min van te voren lag ze nog te knuffelenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ocharm, invloed van buitenaf? Een lolbroek die wat van een bepaalde substantie heeft rond gestrooid?
Hou ons op de hoogte, ben benieuwd wat er aan de hand zou kunnen zijn! Sterkte met het beestje!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zekomt nooit buiten, 2 min van te voren lag ze nog te knuffelen
Doe ik, dank je welquote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte, ben benieuwd wat er aan de hand zou kunnen zijn! Sterkte met het beestje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |