ach het is al laatquote:Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Anderhalve minuut, de meeste janken als het langer dan 30 sec. duurt ofzo.
hmmm mijn schuld dusquote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doet mij weer denken aan mijn wekker over een paar uur!
Welterusten heren
Trusten flipsquote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doet mij weer denken aan mijn wekker over een paar uur!
Welterusten heren
Met 7up?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:28 schreef twi het volgende:
Nog even een Southern Comfortje voor het slapen gaan
Ik ben net wakker geloeid door drie verschillende politiesirenes onder m'n raam, dus het gaat een goede dag wordenquote:
Stralende zon hier hoorquote:
Grrrrquote:
Met z'n tweetjes 's nachts skinnydippen in zee is geilquote:Op maandag 18 juni 2012 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grrrr
Hier is onweer, onweer is geil
Heyquote:
Nee johquote:
Ik ga zo denk ik maar even brunchen op een terras met pancakes en fruitquote:
Lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik maar even brunchen op een terras met pancakes en fruit
quote:
Oh ja, jij hield toch niet zo van onweer?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:11 schreef Samzz het volgende:
Onweer... Ik heb alle stekkers uit de contacten.
Tijdens onweer is dat nog geilerquote:Op maandag 18 juni 2012 08:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met z'n tweetjes 's nachts skinnydippen in zee is geil
Ben je er echt zo bang voor?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:11 schreef Samzz het volgende:
Onweer... Ik heb alle stekkers uit de contacten.
Ik had eens een vader van een vriendin die alles eruit trok.quote:
Blikseminslag.quote:
quote:
quote:
Ja sorry hoor... Zwemmen met onweer is gewoon achterlijkquote:
Is het ook!quote:Op maandag 18 juni 2012 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry hoor... Zwemmen met onweer is gewoon achterlijk.
Dat doe ik dan dus ook nietquote:Op maandag 18 juni 2012 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry hoor... Zwemmen met onweer is gewoon achterlijk.
Waarom?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten om vandaag de hele dag Dateding te negeren!
Omdat we elkaar gek makenquote:
Ghehe die zijn vast niet zo episch als de FOK!skype gesprekkenquote:
Epischer. Hoewel het nu meevalt, maar soms gaat het over de raarste dingen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe die zijn vast niet zo episch als de FOK!skype gesprekken
Bezig voor school? Je hebt zeker toch wel bijna vakantie?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Epischer. Hoewel het nu meevalt, maar soms gaat het over de raarste dingen.
Voor de vakantie hebben ze altijd van die nare dingen zoals deadlines. Dus daar stik ik nu een beetje in.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bezig voor school? Je hebt zeker toch wel bijna vakantie?
Scumbag teachersquote:Op maandag 18 juni 2012 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor de vakantie hebben ze altijd van die nare dingen zoals deadlines. Dus daar stik ik nu een beetje in.
Je haat mij hequote:
Ligt nachten wakker van de kwakende kikkers en slaapt wel door onweer heen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik overal doorheen ben geslapen
Onweer? Regen?
Inderdaad, wat? Het is hier stralend mooi weerquote:Op maandag 18 juni 2012 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
Onweer? Regen?
Wat? Niks gemerktquote:Op maandag 18 juni 2012 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
Onweer? Regen?
Nee, echt?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens lukt het dateding negeren niet echt
Ik deed zo goed mijn best!!quote:
Want negeren is de beste manier om iemand te laten merken dat je 'm leuk vindt!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom noem je hem dateding en waarom negeer je hem?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Stil jijquote:
Hihi, ik sliep pas na vieren...quote:Op maandag 18 juni 2012 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt nachten wakker van de kwakende kikkers en slaapt wel door onweer heen.
Vrouwen, zucht!
Omdat dat origineler is dan x-jongen zoals iedereen hier eigenlijk hun dates noemt. (of x-meisje)quote:Op maandag 18 juni 2012 10:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom noem je hem dateding en waarom negeer je hem?
Ik snap het hele verhaal niet met dan wel en dan weer niet negeren?quote:
Ik ging ook pas om 4 uur slapenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi, ik sliep pas na vieren...
quote:
Mjah maar dateding is niet mijn vriendje dus ga ik hem ook niet zo noemen natuurlijkquote:
Tuurlijk wel, gewoon doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar dateding is niet mijn vriendje dus ga ik hem ook niet zo noemen natuurlijk
Maar maar maar dat is engquote:Op maandag 18 juni 2012 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon doen.
Jij bent toch ook mijn vriendinnetje.
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
Ik gewoon,
Krappaal meisje
Snuif meisje
Naam niet kunnen onthouden meisje
Grote tiete meisje
Dans meisje
Hockey meisje
Enz enz enz
De hele dag joh?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten om vandaag de hele dag Dateding te negeren!
En jij bent 'wie was die knul ook alweer' jongetje?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
Ik gewoon,
Krappaal meisje
Snuif meisje
Naam niet kunnen onthouden meisje
Grote tiete meisje
Dans meisje
Hockey meisje
Enz enz enz
'jezus wat was dat voor mongool'-mannetje.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij bent 'wie was die knul ook alweer' jongetje?
Daar heeft mijn spaarrekening niks aanquote:Op maandag 18 juni 2012 13:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan je wel een voorschotje in natura geven?
Jawel, wat ik je betaal in natura is zo lekker en voedzaam dat je niet zoveel als normaal meer hoeft te eten. Je bespaard dus op etenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heeft mijn spaarrekening niks aan.
Totdat je 9 maanden later nog een extra mond om te voeden krijgtquote:Op maandag 18 juni 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel, wat ik je betaal in natura is zo lekker en voedzaam dat je niet zoveel als normaal meer hoeft te eten. Je bespaard dus op eten
Dan moet je wel een hele lekkere lasagna makenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel, wat ik je betaal in natura is zo lekker en voedzaam dat je niet zoveel als normaal meer hoeft te eten. Je bespaard dus op eten
Een klein drommeltje in mij leeft niet langquote:Op maandag 18 juni 2012 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat je 9 maanden later nog een extra mond om te voeden krijgt
En een klein Drommeltje zal wel een flinke eetlust hebben
Hoe ging die lasagna ook alweer? Laatste keer smaakte ie anders dan anders.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je wel een hele lekkere lasagna maken.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:
Hoe kan dat nouquote:Op maandag 18 juni 2012 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe ging die lasagna ook alweer? Laatste keer smaakte ie anders dan anders..
spinazie, pijnboompitten en blauwe kaas in lasagna.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.
Ik heb 'm al heel lang niet meer gemaakt, overigens. Maar, uitjes snipperen, spinazie alvast in een pan klaarmaken, uitjes erbij, knoflook erbij, beetje zout en wat peper, blauwe kaas snijden en erbij mieteren, pijnboompittten erbij en laten sudderen. Lasagne bladen in de schaal, eerste laag pruttel erover, laagje bechamelsaus, lasagnebladeren, pruttel, laagje bechamel, laagje bladeren, laagje pruttel, laagje bechamel enz. enz. en na de laatste laag pruttel een de rest van de bechamel en een lading kaas.
Dan de oven in.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.
Ik heb 'm al heel lang niet meer gemaakt, overigens. Maar, uitjes snipperen, spinazie alvast in een pan klaarmaken, uitjes erbij, knoflook erbij, beetje zout en wat peper, blauwe kaas snijden en erbij mieteren, pijnboompittten erbij en laten sudderen. Lasagne bladen in de schaal, eerste laag pruttel erover, laagje bechamelsaus, lasagnebladeren, pruttel, laagje bechamel, laagje bladeren, laagje pruttel, laagje bechamel enz. enz. en na de laatste laag pruttel een de rest van de bechamel en een lading kaas.
Dan de oven in.
Verkeerde blauwe kaas? Verkeerde bechamel?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja dan heb ik het niet anders gemaakt dan anders.
.
Waarom?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:22 schreef dawg het volgende:
[..]
spinazie, pijnboompitten en blauwe kaas in lasagna.
gehakt moet erin. en veel ook.
Omdat Nederlanders denken dat 'bolognese' de enige smaak is voor pastasaus.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkeerde blauwe kaas? Verkeerde bechamel?
[..]
Waarom?
Ja, zo moeilijk is het toch nied?quote:
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.
Dan de oven in.
Ja, tad zou je tenken, doch?quote:
Misschien komt het omdat je weer rooktquote:Op maandag 18 juni 2012 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders denken dat 'bolognese' de enige smaak is voor pastasaus.
Mja, niks verkeerd. Zal wel aan mijn smaak hebben gelegen..
Hij is lekkerquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, tad zou je tenken, doch?.
(en het is lekker.. En je moet je toch wat hè, als je vriendin vegetarierd is )
Not sure if seriousquote:Op maandag 18 juni 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je wel een hele lekkere lasagna maken.
Blauwe kaasquote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is lekker. Alleen lusten de cultuurbarbaren hier OF geen blauwe kaas OF geen spinazie
.
Gelukkig gaan ze over vier weken of zo op vakantie, dus kan ik lekker een bak voor mezelf maken.
quote:
Ja, dank je. Ik had al honger en nu helemaalquote:Op maandag 18 juni 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blauwe kaasSpinazie
Ik vind dat altijd heerlijk om de verse spinazie kort te wokken, en op het moment dat het in begint te zakken brokjes blauwe kaas, pijnboompitten en wat honing toe te voegen. Daarna 1 keer omroeren en direct serveren
Op de honing na, doe ik het idd zo.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blauwe kaasSpinazie
Ik vind dat altijd heerlijk om de verse spinazie kort te wokken, en op het moment dat het in begint te zakken brokjes blauwe kaas, pijnboompitten en wat honing toe te voegen. Daarna 1 keer omroeren en direct serveren
Wat is dit?quote:
Als je die lasagne gaat maken, mag ik dan ook wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dank je. Ik had al honger en nu helemaal.
Hou je niet van honing? Anders moet je het eens proberen.quote:
Ja, hoor. Ik zal wat opsturen in een doosje naar Maltaquote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je die lasagne gaat maken, mag ik dan ook wat?![]()
[..]
Hou je niet van honing? Anders moet je het eens proberen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik zal wat opsturen in een doosje naar Malta.
ik was laatst eten bij Bagels & Beans, en toen had ik een bagel met geitenkaas, honing en pijnboompitten. Zo simpel maar zo fucking lekker!
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:44 schreef Kreator het volgende:
Honing en geitenkaas gaan goed samen. Ik hou niet zo van honing...maar op geitenkaas is het goddelijk.
Gepanneerde geitenkaas, gefrituurd en dan met honing..
kaas is smerig. spinazie vind ik niet smaken icm met pasta, en geen vlees. pijnboompitten horen in een salade.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkeerde blauwe kaas? Verkeerde bechamel?
[..]
Waarom?
Honing en mosterd op makreel.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:44 schreef Kreator het volgende:
Honing en geitenkaas gaan goed samen. Ik hou niet zo van honing...maar op geitenkaas is het goddelijk.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:44 schreef Kreator het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Honing en mosterd op makreel.
Wel door een salade met een Granny Smith en ruccola.![]()
Avontuurlijk zeg.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
kaas is smerig. spinazie vind ik niet smaken icm met pasta, en geen vlees. pijnboompitten horen in een salade.
Dit.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Avontuurlijk zeg.
(zonder kaas zou ik niet kunnen leven)
Deze man.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Avontuurlijk zeg.
Iemand die weetquote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Avontuurlijk zeg.
Sorry ik kan het niet helpen.quote:
Neen. Ik post nooit dingen die niet mogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |