In Nederland vraagt een lijkschouwer om een wet tegen pesten via het internet na de dood van een 50+-jarige man, woonachtig te Zaltbommel. De lijkschouwer stelt dat de dood van de man (een fervent forumgebruiker) gevolg is van "buitengewoon gemene" berichten die hij kreeg van online gebruikers van het medium forum.fok.nl.
De forumgebruiker slijtte zijn dagen doelloos op het medium. Maarliefst 10+ jaren van zijn leven werden vergooid met het posten van absolute bagger. Enkele minuten nadat hij een tweedaagse ban kreeg als gevolg van fout gedrag, gebeurde het onvoorkomelijke. Volgens het onderzoek deed hij dat omwille het ontnemen van de postrechten door enkele
moderators.
[Dit is ludiek, grappig, niet provocerend, niet kwetsend en niet scheldend zoals mijn grote voorbeeld dat ook altijd zou hebben gedaan. Parodie enzo. Jeweetzelf.]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 00:47:34 ]