abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113035305
In Nederland vraagt een lijkschouwer om een wet tegen pesten via het internet na de dood van een 50+-jarige man, woonachtig te Zaltbommel. De lijkschouwer stelt dat de dood van de man (een fervent forumgebruiker) gevolg is van "buitengewoon gemene" berichten die hij kreeg van online gebruikers van het medium forum.fok.nl.

De forumgebruiker slijtte zijn dagen doelloos op het medium. Maarliefst 10+ jaren van zijn leven werden vergooid met het posten van absolute bagger. Enkele minuten nadat hij een tweedaagse ban kreeg als gevolg van fout gedrag, gebeurde het onvoorkomelijke. Volgens het onderzoek deed hij dat omwille het ontnemen van de postrechten door enkele moderators.

:P

[Dit is ludiek, grappig, niet provocerend, niet kwetsend en niet scheldend zoals mijn grote voorbeeld dat ook altijd zou hebben gedaan. Parodie enzo. Jeweetzelf.]

:P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 00:47:34 ]
pi_113035337
tong is toch al een jaar of 54?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113035346
Nee sorry, ik kan dit echt niet waarderen...
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:46:35 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113035351
:D
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113035353
ik wel
* Verwijderd *
pi_113035358
:P
pi_113035372
:o
pi_113035374
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:46 schreef stevenmac26 het volgende:
tong is toch al een jaar of 54?
O ik nam aan dat die 80 zijn geboortejaar was. _O-
pi_113035376
32? Hij is al 50 ofzo.
pi_113035392
Ik dacht dat tong een oude bejaarde man was
pi_113035425
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:47 schreef Roffamannetje het volgende:
Ik dacht dat tong een oude bejaarde man was
ANP bericht is zojuist aangepast.

:P
pi_113035500
quote:
Mikey: konden we dit maar posten over een 16-jarig kut pubertje uit Brabant
Jij woonde toch in Enschede?

:P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 00:51:24 ]
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 00:52:41 #13
35723 crew  GGMM
pi_113035548
Zulke grapjes hoeven wmb niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')