Berbers en Arabisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is in marokko niet zo heel vreemd toch?
met smartphones en de goeie apps kan je veel ,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je bent echt een held. Had geen idee dat dit allemaal kon.
Als ik op die telefoon Cerberus App (met root) had geïnstalleerd dan was het nog veel makkelijker geweest. Nu was het ook een kwestie van geluk voor een deel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je bent echt een held. Had geen idee dat dit allemaal kon.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Als ik op die telefoon Cerberus App (met root) had geïnstalleerd dan was het nog veel makkelijker geweest. Nu was het ook een kwestie van geluk voor een deel.
Ik kan die app echt aanraden!
Mja, zit ik nog steeds met het betaal probleem. Heb geen CC en ook geen zin in prepaidCC te halen. Het schijnt dat VF bezig is met het betalen van apps via phonerekening maar wanneer is dat klaar voor gebruik?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Als ik op die telefoon Cerberus App (met root) had geïnstalleerd dan was het nog veel makkelijker geweest. Nu was het ook een kwestie van geluk voor een deel.
Heb Cerberus er ook op staan. Erg grappig om uit te testen met al die mogelijkheden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, op de gekste momenten foto's maken van de jatter, flitser steeds af laten gaan, om 3 uur 's nachts een keihard alarm zenden enzovoort....quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:14 schreef Fruitsalade het volgende:
Man, ik zou bijna mijn telefoon laten jatten om dit soort shit te proberen.
Hij is niet meer online geweest sindsdien, einde telefoon dus denk (hoop) ik.quote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef SanAnt het volgende:
Schop !!
Ik ben nieuwsgierig ,hoe gaat het met je telefoon nog nieuws??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |