hommoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef Moofasah het volgende:
Ik zou nooit seksuele contacten aangaan voor geld
Dit is werkquote:
Kijk de uitzending neger. Seks is niet per definitie inbegrepenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef aequus het volgende:
een niet seksuele sugar daddy is geen sugar daddy.
het begrip is er juist om dat sexuele stuk
O, soms dus voor een meerprijs?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kijk de uitzending neger. Seks is niet per definitie inbegrepen
FOK! is werk voor jou?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dit is werk
[..]
Kijk de uitzending neger. Seks is niet per definitie inbegrepen
Pff. Ga iemand anders zijn topic verpesten johquote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK! is werk voor jou?Dan doe je iets fout.
Nou, als je dit al een topic verpesten noemt.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Pff. Ga iemand anders zijn topic verpesten joh
Je investeert je tijd in die mannen om er zelf beter van te worden op financieel gebied. Je stopt effort in iets waar je vervolgens de vruchten van plukt. Dat is dus werk.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, als je dit al een topic verpesten noemt.
Maar hoezo zie jij dit 'hosselen' als werk dan?
Een hoer verkoopt zijn/haar lichaam voor geld. Dit heeft voor mij niets te maken met je lichaam verkopen. Je verkoopt je good looks en je charmes. Dat doet een model ook, en dan neemt ook niemand het woord ''hoer'' in de mond.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Even zo dan;
Ik vind wat ts wil doen niet goed, maar dat is mijn mening. Jezelf aanbieden voor geld maakt je even zo gezegd een (hoer?).
Nou nee, een contract is niet echt het idee ervan. Zoiets gaat vooral mondeling.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:25 schreef Rezania het volgende:
Ah, wat beter gelezen nu, je wilt via een contract werken of zo? Dan nog vind ik het een apart concept. Net alsof die rijke mannen alleen maar platonisch contact nemen als ze ook meer kunnen krijgen.
Oftewel het loopt gegarandeerd de mist inquote:Op zondag 17 juni 2012 23:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou nee, een contract is niet echt het idee ervan. Zoiets gaat vooral mondeling.
De meeste mannen willen ook vast meer, maar als je zelfrespect hebt geef je ze dat gewoon niet.
Het gaat hier niet puur om seks. Dit gaat om een belevenis. Er zijn mannen die er zelf op kicken om een jong iemand te verwennen met geld en gifts.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oftewel het loopt gegarandeerd de mist inze wel lekker maken de hele dag door en dan als het erop aan komt heb je zelfrespect
Oke vind jij maar als vrouw een van de weinige rijke mannen die daar op kicken en alsnog als je eentje gevonden hebt betekent het niet dat hij je wil hij zou uit tientallen voruwen kunnen kiezen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het gaat hier niet puur om seks. Dit gaat om een belevenis. Er zijn mannen die er zelf op kicken om een jong iemand te verwennen met geld en gifts.
Ik ben geen vrouw. Ik zoek gewoon een flikker met geldquote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oke vind jij maar als vrouw een van de weinige rijke mannen die daar op kicken en alsnog als je eentje gevonden hebt betekent het niet dat hij je wil hij zou uit tientallen voruwen kunnen kiezen.
Maar alsnog wens ik je wel succes en ben ik benieuwd hoe dit uitpakt!
Er is geen homofiele miljonair ter wereld die zomaar duizenden euro's aan een jongeman gaat geven zonder af en toe een tongbadje voor z'n ballen, ga maar vast oefenen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw. Ik zoek gewoon een flikker met geld
Ow alsnog veel succes, flikkerquote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw. Ik zoek gewoon een flikker met geld
It's all about finding the ''right'' peoplequote:Op zondag 17 juni 2012 23:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Er is geen homofiele miljonair ter wereld die zomaar duizenden euro's aan een jongeman gaat geven zonder af en toe een tongbadje voor z'n ballen, ga maar vast oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |