quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, het had van meer stijl en klasse getuigd om gewoon niet meer te reageren.
Ah! Gratis foboviews. Thnx!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef tonyfaileronie het volgende:
[..]
Die kop van jou trekt ook geen volle zalen , net het mongolide zusje van Julia Stiles.
Wat het maar waar!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat gemiddeld vrouwelijk Nederland al minstens 10 piemels heeft gezien als zij de leeftijd van 20 heeft bereikt. Dus om nu zo veroordelend te doen over mensen die gewoon willen daten voor geld... please.
En nee zeg niet dat de mannen minder grote hoeren zijn, maar die krijgen gewoon niet altijd 10 mee.
Je hebt een PMquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat het maar waar!Haal ik even het gemiddelde omlaag (tot mijn grote spijt).
Ben je zo afstotelijk dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Tja, bij jou twijfel ik er echter ook aan of je wel echt een partner wilt. Je hebt het altijd over een vadercomplex en komt dan met de beschrijving van de ideale man, wat ook wel eens een dekmantel zou kunnen zijn. Misschien wil je gewoon helemaal geen relatie, durf je het niet aan... er kan immers niemand voldoen aan dat profiel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:31 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Op het moment dat je stelt dat jij wel zelfrespect hebt, maar mensen die dit doen niet, ben je veroordelend bezig.
omg, dan moet ik wel gaan opschieten zo langzamerhand.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat gemiddeld vrouwelijk Nederland al minstens 10 piemels heeft gezien als zij de leeftijd van 20 heeft bereikt. Dus om nu zo veroordelend te doen over mensen die gewoon willen daten voor geld... please.
En nee zeg niet dat de mannen minder grote hoeren zijn, maar die krijgen gewoon niet altijd 10 mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |