Beter lezen Voorschrift.quote:Je onderschrijft toch gewoon wat ik zei nu of niet?
Ik heb weinig te klagen nee, maar goed dat hebben maar weinigen in Nederland.quote:
Je moet iig tegen oplichting stemmen, volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Stem voor, stem SP.
Stem eerlijk, stem SP.
De wereld stopt bij je eigen behoeften?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb weinig te klagen nee, maar goed dat hebben maar weinigen in Nederland.
Zo ongeveer wel ja.quote:
Tsja, ik kan niet iedere tekortkoming van mensen compenseren.quote:
Van alle partijen die op dit moment minimaal enige invloed in ons politieke bestel hebben heb ik de SP en ook wel de PvdD het hoogst in het vaandel staan. Ik ben het op wat kleine punten na over de gehele lijn dan nog wel het meest eens met de SP qua verkiezingsprogramma.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De scene van 0:13-0:23.
De vrouw pakt eerst het zout vaatje, vervolgens zet ze het pepervaatje terug.
Vervolgens pakt ze weer het zoutvaatje, dan probeert ze zout te strooi met de deksel omhoog, vervolgens zet ze weer het pepervaatje terug. De SP liegt ons gewoon voor.
Ik weet niet hoor, maar ook een narcist die denkt dat anderen op zijn schouders staan, staat op de schouders van anderen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet iedere tekortkoming van mensen compenseren.
Waarom zou je er tegen zijn? Het houdt enkel de economie wat meer draaiende, werknemers moeten geen blok aan je been zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
En ik ben mordicus tegen versoepeling van ontslagrecht, en dat ook nog eens aanmerken onder de noemer modernisering. Zie D66, Mei Li Vos van de PvdA.
Zie topic daarover in POL.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou je er tegen zijn? Het houdt enkel de economie wat meer draaiende, werknemers moeten geen blok aan je been zijn.
Dat besef ik me wel, maar daarom hoef ik niet m'n eigen principes overboord te gooien omdat ik toevallig onderdeel ben van een groter geheel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ook een narcist die denkt dat anderen op zijn schouders staan, staat op de schouders van anderen.
Heb je principes, of heb je jezelf een ideologie aangemeten waarmee je overweg kunt met je matties?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat besef ik me wel, maar daarom hoef ik niet m'n eigen principes overboord te gooien omdat ik toevallig onderdeel ben van een groter geheel.
Hm, dat eerste dan, aangezien niemand 't in m'n directe omgeving het met me eens is. M'n vrienden zijn overwegend links of D66.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je principes, of heb je jezelf een ideologie aangemeten waarmee je overweg kunt met je matties?
Als de SP nou enkel stond voor een goed vangnet in geval van ziekte of handicap dan ja, maar om het daar nou op vast te spitsen vind ik nogal zwak, aangezien iedereen in Nederland geloof ik wel van mening is dat dat in orde dient te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, definieër "eigen behoeften", als je morgen chronisch ziek of gehandicapt raakt, arbeidsongeschikt of werkloos, dan had je gehoopt op een degelijk en fatsoenlijk vangnet.
Nu hebben we nog wel een vangnet, maar die wordt al jaren stelselmatig afgebroken onder de VVD.
Bovendien is het in ieders belang dat mensen een fatsoenlijk bestaansminimum kennen om overlast en criminaliteit te beperken, maar ook omdat je gewoon fatsoenlijk met je buren wilt omgaan.
Al die accountmanagers?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dat eerste dan, aangezien niemand 't in m'n directe omgeving het met me eens is. M'n vrienden zijn overwegend links of D66.
Welnee, ik hou werk en prive gescheiden.quote:
Op zich als je het anders formuleert, ben je ook SP'er dus?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als de SP nou enkel stond voor een goed vangnet in geval van ziekte of handicap dan ja, maar om het daar nou op vast te spitsen vind ik nogal zwak, aangezien iedereen in Nederland geloof ik wel van mening is dat dat in orde dient te zijn.
Jazeker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, ik hou werk en prive gescheiden.
Waarom zijn er dan de afgelopen jaren onder aanvoering van met name de VVD zoveel maatregelen genomen die ten koste gaan van chronisch zieken en gehandicapten, en staat de VVD nog steeds voor standpunten die vooral nadelig zijn voor chronisch zieken en gehandicapten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als de SP nou enkel stond voor een goed vangnet in geval van ziekte of handicap dan ja, maar om het daar nou op vast te spitsen vind ik nogal zwak, aangezien iedereen in Nederland geloof ik wel van mening is dat dat in orde dient te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |