Nogmaals, het gaat niet alleen om dit geval. Er is al meer voorgevallen. Daar ben jij niet van op de hoogte vermoedt ik, dat is ook niet nodig. En ze hoeft ook absoluut niet op haar blote knieen te danken voor alles, ze hoeft niemand om de nek te vliegen. Alleen sommige dingen komen wel wat rot over wat nog lastiger te beoordelen is vanachter je pc. Dus nu klaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar kies je toch zelf voor? Je HOEFT dat niet te doen hoor.
Ik vind het raar dat er blijkbaar voorwaarden zijn waaronder Ingrid vrijwillig weggegeven dingen onvoorwaardelijk dient te accepteren, en ook nog eens door het stof moet kruipen om toch vooral de ego's van de (in mijn ogen niet zo gulle, want kapot) gevers genoeg te strelen.
Dan moet je echt ff leren quoten want dit zorgt voor misverstanden.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik weet niet wie want heb niet alles gelezen. Het was in deze niet persoonlijk ondanks dat ik deels op je reageerde
Ik quote hem nog een keer, vergat dezequote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat er blijkbaar voorwaarden zijn waaronder Ingrid vrijwillig weggegeven dingen onvoorwaardelijk dient te accepteren, en ook nog eens door het stof moet kruipen om toch vooral de ego's van de (in mijn ogen niet zo gulle, want kapot) gevers genoeg te strelen.
Het gaat hier toch niet om onvoorwaardelijke acceptatie? Als ze het niet mooi, leuk, tof, heel genoeg vind kan dat gewoon en dat mag ze van mij zelfs nog zeggen... Het gaat hier puur om het feit dat ze aangeboden spullen niet aanneemt, maar doorschuift. Als ze iets niet aan wil nemen had ze beter met de gever kunnen overleggen of die er dan wellicht iets anders mee had gewild...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
nee 80 FOK!kers met een mening die het bankje nooit gezien hebben, dat zorgt niet voor misverstandenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan moet je echt ff leren quoten want dit zorgt voor misverstanden.
goed plan... ik ga afsluiten... en een nachtje slapen...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat niet alleen om dit geval. Er is al meer voorgevallen. Daar ben jij niet van op de hoogte vermoedt ik, dat is ook niet nodig. En ze hoeft ook absoluut niet op haar blote knieen te danken voor alles, ze hoeft niemand om de nek te vliegen. Alleen sommige dingen komen wel wat rot over wat nog lastiger te beoordelen is vanachter je pc. Dus nu klaar.
quote:
Loop ik weer eens achter de feiten aan?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
goed plan... ik ga afsluiten... en een nachtje slapen...
Goed punt.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee 80 FOK!kers met een mening die het bankje nooit gezien hebben, dat zorgt niet voor misverstanden
En hier ben ik het volledig mee eens!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik quote hem nog een keer, vergat deze
Daar gaat het (wat mij betreft, kan niet over anderen oordelen) absoluut totaal niet om! Ik stoorde me aan de manier waarop er gisteren werd verkondigd dat het bankje niet goed genoeg zou zijn. Ik kan me voorstellen dat je, als gever, online komt en ziet dat je spullen zo afgekraakt worden, dat je je dan knap klote voelt. De manier WAAROP het dus is 'afgewezen' vind ik gewoon ronduit lullig. Niet eens het feit dat het IS afgewezen. Dat vind ik alleen jammer.
Weer mislukt...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh, ik ben van nature een lief iemand.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:36 schreef Inlognaam het volgende:
Nah, misschien moet cat22 maar een nachtslotje erop gooien, dat iedereen alles even rustig kan overdenken en dat er morgen weer met een goede moed doorgegaan wordt in het topic.
Ik vind iig wel dat Ingrid de kans moet krijgen te kunnen reageren voor ze al gevierendeeld en afgefikt is. En ze heeft geen internet.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:36 schreef Inlognaam het volgende:
Nah, misschien moet cat22 maar een nachtslotje erop gooien, dat iedereen alles even rustig kan overdenken en dat er morgen weer met een goede moed doorgegaan wordt in het topic.
Ik denk dat dat niet nodig is. Volgens mij heeft iedereen nu zijn of haar zegje gezegd, moeten we alles laten bezinken en dit topic laten voor de regelzaken. En tot Ingrid een toelichting heeft gegeven. Ik stuur haar dadelijk een PM, misschien kan iemand die haar telefoonnummer heeft haar laten weten wat speelt? Misschien kan ze dan tussendoor online komen. (zelf dus, liever gene boodschappen viavia, dat zorgt alleen maar voor meer verwarring).quote:Op zondag 17 juni 2012 23:36 schreef Inlognaam het volgende:
Toch ff op in gaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En hier ben ik het volledig mee eens!
Ik las de post en de ondankbaarheid straalde er meer vanaf dan de teleurstelling. Ik las dat berichtje en dacht zoiets van ' WTF !? '.
Mede daarom begrijp ik de teleurstelling van Muck en Toekito ook goed. Je denkt goed te doen door iets te geven en je krijgt zowat een verwijt aan je kop... Vriendelijkheid was ver te zoeken, dankbaarheid evenmin.
Die stress had ze zelf kunnen voorkomen door even een PM te sturen naar Muck en Toek. Dus dat argument dat helpt niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Toch ff op in gaan.
Het feit dat ze het vraagt zegt al genoeg over de situatie waarin ze verkeert.
Is ze dankbaar met elk aanbod? Absoluut!
Maar juist de situatie waarin ze verkeert zorgt voor stress en stress doet rare dingen met mensen.
De waardering voor het gebaar is er echt wel, geloof me.
Ik denk dat dit punt onnodig groter gemaakt wordt dan het is.
Hou gewoon eens op over die bank, ik durf te wedden dat dat niet het 1e artikel is dat via fhf doorgeschoven wordt.
En als iemand haar echt wil helpen:
Ze heeft al te veel stress, nog verder in de stress helpen omdat ze zo eerlijk is? Moet dat?
Ik weet niet wie je bent maar ik heb het over stress door de hele situatie, de bank valt daarbij in het niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Die stress had ze zelf kunnen voorkomen door even een PM te sturen naar Muck en Toek. Dus dat argument dat helpt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |