quote:Op zondag 17 juni 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
Alles wegZelfs het balletje in mijn oranje plant heb ik in de vuilbak gepleurd
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
Alles wegZelfs het balletje in mijn oranje plant heb ik in de vuilbak gepleurd
![]()
Heeft de ME ook weer wat te doenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
En dan nu alles slopen! Wie ekten bozen voetbalfans!
Joahquote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
En dan nu alles slopen! Wie ekten bozen voetbalfans!
Leukquote:
Ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leuk.
Nog een plan de campagne?
Tofquote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!Misschien alleen op FB maar ik ga ze showen
Ik bedoelde eigenlijk vooral op het gebied van je zelfportrettenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Zucht.
Ik ga werken denk ik. maar niet veel, genoeg om geld te hebben, maar niet zo veel dat ik niet aan mijn portfolio kan werken, en ik wil dan ook 's avonds cursussen gaan volgen bij het SKVR of iets. En zien wat er nog meer voor initiatieven/stichtingen zijn die leuke cursussen bieden.
Oh, nee! Ja, gewoon zo veel mogelijk materialen, eerst alleen grijs potlood, dan kleur, dan krijt, dan misschien kool, stofjes, dat soort dingenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk vooral op het gebied van je zelfportretten.
Maar ik denk dat dat een aardig plan van aanpak is![]()
Misschien moeten we eens een teken- en schilder-dagje hebben, ik weet een hoop leuke techniekjes en opdrachten om jezelf een beetje uit te dagen.
OH en dat zou ik heel leuk vindenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk vooral op het gebied van je zelfportretten.
Maar ik denk dat dat een aardig plan van aanpak is![]()
Misschien moeten we eens een teken- en schilder-dagje hebben, ik weet een hoop leuke techniekjes en opdrachten om jezelf een beetje uit te dagen.
Ik ookquote:
Ja, zo'n opdracht heb ik gedaan met een gek vak opschool, was wel interessant, jezelf ouder maken. Maar vroegah nog nooit gedaan, is ook interessant, ga ik eens over nadenkenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook.
Weet je wat ik een keer als zelfportretten-reeks heb gedaan? Door de jaren heen. Dus van baby tot nu, maar ook de toekomst in. Tot bejaard aan toe zeg maar. Erg leuk om te doen, omdat je moet gaan nadenken over hoe je verandert bent en hoe je gaat worden
Zal ik even kijken of ik die opdracht nog ergens heb?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, zo'n opdracht heb ik gedaan met een gek vak opschool, was wel interessant, jezelf ouder maken. Maar vroegah nog nooit gedaan, is ook interessant, ga ik eens over nadenken
Kleiquote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal ik even kijken of ik die opdracht nog ergens heb?
Was toen een tweedelig opdracht, ene gedeelte was die reeks, tweede deel was een portret met klei, in 3D dus. Da's een stuk moeilijker dan het lijkt
Klei is zo leukquote:Op zondag 17 juni 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
KleiVolgens mij is dat heel moeilijk ja. Ik kan nét een muis maken die lijkt op een muis. Leuk, als je kan kijken of je die nog hebt
Ik wil binnenkort ook klei gaan kopen, ook om miniatuurtjes te maken
gebruik jij dan klei die je moet bakken, of die gewoon aan de lucht droogt?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klei is zo leuk.
Ook erg leuk om abstract mee te werken.![]()
Frustrerend om het goed te leren, maar erg leuk als je het kan
Ik wist niet of dat goed bewaarde, dan ga ik dat kopenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aan de lucht drogen, heb geen oven voor klei.
Zolang ze niet nat worden en niet op de grond kletteren blijven ze prima bewaard. Ik heb er wel een aantal weggegooid, maar degene die ik heb bewaard zijn nog prima
Niet zo'n sneu klein pakje witte klei he? Gewoon een brood van 10 kiloquote:Op zondag 17 juni 2012 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wist niet of dat goed bewaarde, dan ga ik dat kopenEn een keer spelen.
Ik heb een pak van een kilo op het oog, is dat ook goed?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet zo'n sneu klein pakje witte klei he? Gewoon een brood van 10 kilo.
Hoef je ook niet bang te zijn dat iets mislukt en dat dat zonde is ofzo
Kan je mee beginnenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een pak van een kilo op het oog, is dat ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |