Niet meer serieus te nemen dat bedrijf.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit staat op germanwings.nl
[ afbeelding ]
Wel lekker goedkoop vliegen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit staat op germanwings.nl
[ afbeelding ]
Hopen dat het een lekker viswijf is...quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef kiwiko het volgende:
[ afbeelding ]
hmmzzz....... lekker bekken......... Viskramen met achterkamertjes..... Het KAN!
Hier zou volgens mij de Engelse ziekte juist wel passen? Ik zou het iig los schrijven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:10 schreef Zelva het volgende:
Browsergame zonder spatie! Hulde voor dat, dat wel.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef kiwiko het volgende:
[ afbeelding ]
hmmzzz....... lekker bekken......... Viskramen met achterkamertjes..... Het KAN!
Ik niet. Bordspel, browsergame, zelfde categoriequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier zou volgens mij de Engelse ziekte juist wel passen? Ik zou het iig los schrijven.
Ik ben het er niet mee eens. Ook als ik Engelse termen in Nederlandse teksten gebruik, hanteer ik 's lands wijs.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:30 schreef Bart het volgende:
Ik niet. Bordspel, browsergame, zelfde categorie. Tenzij de hele tekst Engels is natuurlijk.
Hoorde via een vriendin van me die met veel natuurkundigen omgaat dat dat snel genoeg is om steen te laten smelten..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef hugsy33 het volgende:
In het ad spraken ze vandaag van windvlagen tot 100 km/S.
* hugsy33 kruipt vast onder tafel
voor dat? Daarvoor, bedoel je.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:10 schreef Zelva het volgende:
Browsergame zonder spatie! Hulde voor dat, dat wel.
Puntje 6 is helemaal leuk:quote:2. Hoe werkt het?
- Je maakt een bestelling bij Nextgadgets.eu.
- We zullen naar voren dat om de fabriek in Azië.
- De fabriek zal schip de bestelling direct aan jou.
- Wij rekenen een kleine vergoeding voor deze dienst. Zie hieronder hoeveel.
- Uw bestelling wordt verzonden vanuit Azië. Denk aan de levertijd iets langer dan normaal.
quote:6. Kan ik een product?
Ja je kan. Maar je moet betalen voor de verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |