Dus omdat jij bij toeval een spel koopt die wel vast loopt en die andere tig miljoen versies wel werken is EA een kutbedrijf?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:36 schreef Turk20 het volgende:
TS had 3 weken geleden fifa 12 gekocht en wil lekker gaan spelen maar dan, gelijk al de eerste dag loopt die kut spel vast.Ok TS gaat verder en TS dacht hij loopt gelukkig niet meer vast maar dan na 3 dagen loopt die tyfus spel weer vast
. En nu doet Fifa 12 iedere keer weer dom echt waar hoe kunnen ze dit spel nog serieus nemen?
TS heeft nu mw3 en de spel is niet eens 1 keer vastgelopen.
Jammer dat EA alleen maar aan zijn eigen portemonee denkt ipv naar z'n klanten want zo een goedkoop spel kan gewoon niet.
Nou niet mijn vrienden spelen ook fifa maar die krijgen ook weer hetzelfde probleem. De spel loopt iedere keer wel is vast terwijl mw3 nooit vastloopt.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:41 schreef portie het volgende:
[..]
Dus omdat jij bij toeval een spel koopt die wel vast loopt en die andere tig miljoen versies wel werken is EA een kutbedrijf?
Fifa 12 bazenspel!
Maar wanneer je schiet houd je je niet perse bezig met sport. Anders is oorlogvoering ook gewoon sporten.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:36 schreef Turk20 het volgende:
TS had 3 weken geleden fifa FIFA 12 gekocht en wil wilde lekker gaan spelen maar dan toen, gelijk al de eerste dag loopt liep die dat kut spel kutspel vast.Ok TS gaat ging verder en... ah fuck it.
Ik had niet eens naar zijn username gekekenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:50 schreef Fabuleux het volgende:
Fifa 12 is du reden om een spelcomputer te halen
Misschien toch maar proberen een paar lessen straattaal in basis pakket op te nemenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:51 schreef Turk20 het volgende:
Haha Die spel fifa is kut spel en nederlands is niet goed en boeien die taal niet want nl is kut taal echt waar we school hier zitten?
Jwz, gewoon aangeven bij onze polies en die regelen de rest wel.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik geef het op.
Laat de gebruikelijke trollen deze boy maar aanpakken
PESquote:Op zondag 17 juni 2012 20:14 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Impact Engine, Tactical Defending, en Precision Dribbling![]()
Fifa 12
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |