Ik wil wel, melk en suikerquote:
quote:
Gezelligquote:Op zondag 17 juni 2012 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks een paar FOK!kers over de vloer voor de voetbal
Die ken ik niet. Veel plezier, hopelijk wint Oranjequote:
Dankuquote:Op zondag 17 juni 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Veel plezier, hopelijk wint Oranje
Dan moet er nog wel wat gebeuren, scheelt wel dat ie tenminste niet dezelfde 11 de wei in stuurt.quote:
Klopt, we gaan het zienquote:Op zondag 17 juni 2012 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet er nog wel wat gebeuren, scheelt wel dat ie tenminste niet dezelfde 11 de wei in stuurt.
Van de week was ik er klaar mee, maar nu hoop ik vooral dat we niet met nul punten uit drie wedstrijden weer op huus an kunnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, we gaan het zien
Heb er zin in
Ga er maar vanuitquote:Op zondag 17 juni 2012 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Van de week was ik er klaar mee, maar nu hoop ik vooral dat we niet met nul punten uit drie wedstrijden weer op huus an kunnen.
We zullen het mee gaan maken, maar ik heb altijd al gezegd, we hebben de drie punten van de denen nodig, anders zijn wel klaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit
Dan kan het alleen maar meevallen
Ja inderdaad er is nog van alles mogelijk zelf dat Duitsland en Nederland beide naar huis gaanquote:Op zondag 17 juni 2012 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
We zullen het mee gaan maken, maar ik heb altijd al gezegd, we hebben de drie punten van de denen nodig, anders zijn wel klaar.
We zijn soberso klaar...quote:Op zondag 17 juni 2012 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
We zullen het mee gaan maken, maar ik heb altijd al gezegd, we hebben de drie punten van de denen nodig, anders zijn wel klaar.
Ik vreees het ergste. Als we verliezen van de Denen en de Duitsers ben je klaar, en dan nog, ik vind niet dat je wat in de volgende ronde te zoeken hebt met twee verliespartijen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zijn soberso klaar...
Ik denk niet dat ze gaan winnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |