Er zit toch gewoon een slot op die deur :Squote:Op zondag 17 juni 2012 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Een soort bad met een halfgare douchekraan waar je de temp niet op kan veranderen
[..]
Dat welquote:Op zondag 17 juni 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zit toch gewoon een slot op die deur :S
ik kan er toch ook niks aan doen dat ik gek ben op zusjes?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik al glimlachen toen ik jouw naar als LP zag
TS, leer ermee leven. 8 is het nieuwe 12. Beter dat jij haar een beetje les geeft dan iemand met kwade bedoelingen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:10 schreef gogosweden het volgende:
Ze heeft een boek gevonden met seksuele voorlichting voor pubers, hier staan dan ook getekende plaatjes in van naakte vrouw en man menschen.
En nu krijgen we om de 10 minuten te horen dat ze dat wel leuk vind. Of vragen zoals "gogo, heb jij een grote lul?" "mama, wat zijn noten?" etc etc
Dat kind is nog maar 8...( nein, geen pics. pedo's
![]()
)
Klacht lijkt me duidelijk. Ik begon pas rond mijn 12e
nee, anders had ik er geen topic over geopendquote:Op zondag 17 juni 2012 17:26 schreef Knaagbeest het volgende:
Is dit in Zweden de normaalste zaak van de wereld ofzo?
ze praat non stop.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Je mag je zusje ook wel naar mij sturen, ik beloof je dat ik zal proberen haar niet aan te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |