SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Logischerwijs vervalt de overeenkomst voor het inleveren als je de telefoon kwijt bent. Ik weet niet of je dan een boete moet betalen ofzo. En waar haal je dat procesverbaal vandaan?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe zit het dan indien verlies bijv. Je hebt een procesverbaal etc., Hi is het er mee eens blabla. Dan blijkt dat je toestel niet leverbaar is o.i.d., dan krijg je van Hi een vervangend vergelijkbaar toestel.
Maar in de voorwaarden staat dat je dezelfde toestel moet inleveren. Dat is niet mogelijk met een vervangend vergelijkbaar toestel, toch?
Staat allemaal in de algemene voorwaarden zal even artikelnummer opzoeken.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Logischerwijs vervalt de overeenkomst voor het inleveren als je de telefoon kwijt bent. Ik weet niet of je dan een boete moet betalen ofzo. En waar haal je dat procesverbaal vandaan?
Ja doe even linkje danquote:Op zondag 17 juni 2012 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook
Tchock:
Algemene voorwaarden artikel 4:4 lid 3
Aanvullende voorwaarden artikel 3 lid 2.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef Renesite het volgende:
Ha die Cosmo kijk jij nu ook naar die leuke jongentjens op TV nou ik wel hoor ik ga zo weer een beetje kijken en ondertussen kijk ik ook wel op mijn laptop hahaha nou he de ballen en groetjes he doei doei
GEGEN DIE MAUERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
IMPLICATIES IMPLICEREN BUITEN 4KINquote:Op zondag 17 juni 2012 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>2012
>pretending to be gay
ISHYGDDT
quote:
hey boeler a zemmel a mattie , geen ge-udowu hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hey boeler a zemmel a mattie , geen ge-udowu hier.flippieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ah udowuquote:Op zondag 17 juni 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog een keer dat hier zeggen en ik schakel de mods in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
succes en geld een optie?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Zijn gespierde lichaam is het sowieso niet, want dat is niet iets wat mij direct aantrekt.
Misschien is het zijn kaaklijn, zijn haar en zijn ogen en het Portugees/Zuid- Europees gelaat.
Neuh. Ik kan een man op straat of in een bar ook aantrekkelijk vinden en dan weet ik niet of hij succes of geld heeft.quote:
Misschien zijn immer veranderende leuke haar of zijn permanent iets openhangende onderlip of zijn prachtige oorsieradenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Zijn gespierde lichaam is het sowieso niet, want dat is niet iets wat mij direct aantrekt.
Misschien is het zijn kaaklijn, zijn haar en zijn ogen en het Portugees/Zuid- Europees gelaat.
Alleen maar om te liefkozenquote:
Maar ik vind hem al sinds 2004 leuk. En toen veranderde hij zijn haar niet in de rust.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien zijn immer veranderende leuke haar of zijn permanent iets openhangende onderlip of zijn prachtige oorsieraden
Wow, Ronaldohipsterquote:Op zondag 17 juni 2012 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik vind hem al sinds 2004 leuk. En toen veranderde hij zijn haar niet in de rust.
hipster - nerd. Mja ik ben wel veel vandaagquote:
Zit wat inquote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef Tchock het volgende:
En trouwens: in 2004 had hij ook allerlei kapsels. Ik zei niet dat het me ging om in de rust veranderen.
Maar val je vaak op dat soort Zuid-Europese types?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hipster - nerd. Mja ik ben wel veel vandaag
[..]
Zit wat in
ik zal uwen bips besnorkelen deser avondunquote:Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Lekkere vuurtoren met een kontsnorkel van me![]()
![]()
oeh lkkr :$quote:Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zal uwen bips besnorkelen deser avondun
Ja. Ik ben nog steeds groot voetbalfan, maar ik ga geen team supporteren dat niet meer speelt.quote:
En een stuk kleiner ook.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef JanPiraat het volgende:
Modellen met boulimia vragen leelll regelmatig wat zijn geheim is
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisje noh noem me niet gurl, ik ben boos.
feitquote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef JanPiraat het volgende:
Modellen met boulimia vragen leelll regelmatig wat zijn geheim is
quote:
Onbeskoft.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisje noh noem me niet gurl, ik ben boos.
Goed verhaal. ;3quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed genoeg, want dan heb ik 7 punten van mijn studie binnen en dat zou erg prettig zijn.
superrquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed genoeg, want dan heb ik 7 punten van mijn studie binnen en dat zou erg prettig zijn.
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef Furdinand het volgende:
Mag ik jullie aandacht voor mijn Gorillaz adoratiepost.
Dit was mijn Gorillaz adoratiepost.
Dank jullie wel.
Nieuwe premier alles.quote:
Ok ok, gewoon beveiligingquote:
gorillaz is wel stoer jeweetsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>keurt gorillaz af
>luistert naar tokio hotel
>implicerend dat negermuziek beter is dan poprockquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>keurt gorillaz af
>luistert naar tokio hotel
Zit jij nog in de "hiphop is het werk van de duivel"-periode?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
>implicerend dat negermuziek beter is dan poprock
Neuh, ik vind het gewoon pure bagger.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zit jij nog in de "hiphop is het werk van de duivel"-periode?
>gorillaz
>negermuziek
lalalaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze zeggen er is haast geen tijd lalalala
wat is je ping? :$quote:
omg henkie :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toegevoegdquote:
Van die lekkeren hema rookworst?quote:
van de slagerquote:
donderdag ben ik op mn andere werk..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
van de slager
hema rookworsten
kom donderdag langs gaan we samen worst eten in je pauze omg hihi
heeft dat ook met worsten te maken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
donderdag ben ik op mn andere werk..
ga je liken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef Furdinand het volgende:
KB sexy foto op de feesboeks alles omnomnom.
hihi neequote:
omg wat danquote:
omg leukquote:
ja echt hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef Furdinand het volgende:
KB sexy foto op de feesboeks alles omnomnom.
Alsof er zoveel verschil is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
Je hebt iedere hiphop-cd op aarde gehoord?
Je snapt toch wel dat je nu even ignorant bent als de gemiddelde popie-jopie die zegt dat alle metal geschreeuw is?quote:
Hiphop is 1 genre, metal is een benaming voor een shitload subgenres. En daarnaast heb ik een aantla keer naar hiphop geluisterd, in tegenstelling tot de mensen die geen metal luisteren maar wel zeiken dat het geschreeuw is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je nu even ignorant bent als de gemiddelde popie-jopie die zegt dat alle metal geschreeuw is?
Hij werkt bij mij wel poppetje!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is dat een team dat niet werkende plaatjes post
cachequote:
ik stopte hier al met lezenquote:
Ok.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
cache
[..]
ik stopte hier al met lezen
quote:
Nice.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:05 schreef 2Happy4U het volgende:
niet zo veel
aangenomen bij de 2e kamer wel
Beveiligingswerk, 27 augustus, 300 p/m oid, niet verkeerd voor stage.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nice.. Wat moet je doen, vanaf wanneer en hoeveel uur etc. En wat verdien je.
.
Wel naar 070 elke keerquote:
300p/m voor hoeveel uur? Fulltime?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beveiligingswerk, 27 augustus, 300 p/m oid, niet verkeerd voor stage.
uur reizen oid, kan ook met de auto gaan dus geen probleemquote:
zo ongeveer, iets minder per week dacht ik maar niet zekerquote:
rijbewijs wel, auto kan ik lenen maar ga binnenkort misschien een goedkope kopen.quote:
je lette gewoon niet opquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hater.. Ik verwijder jou ook wel van Facebook.
.
Huh?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil wel vrienden met je zijn Cosje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |