abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:09:31 #26
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_113473536
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

dat bedoel ik niet, maar duurder laminaat heetft over het algemeen een beter klik systeem waardoor de kopse verbindingen die je vooraf al klikt beter sluit.. Dus als je voordeel laminaat nemt is het een stuk lastiger te doen dan een quickstep achtig iets of hoger.......
Absoluut waar, heb hier een Quickstep liggen met rondom een v groef, donders mooi. Kost ¤ 45 per m². Nog geen seconde spijt van gehad. Of het mooi legt heb ik geen idee van, heb het laten doen ivm tijdgebrek.

Zulke lange lengtes doorleggen :X wou ik hier ook graag, dat wouden de heren vloerboeren niet doen ivm het uitzetten.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_113474438
Voor zover mijn mening er nog toe doet: de laatste legactie die ik uitvoerde, was met een laminaat dat ook opd e korte kant in elkaar klikte. Vroeger moest ik het op die korte kanten in elkaar "meppen", nu was het dus rondom klikken en klaar. Ook grotere lengte (> 6 meter in lengtestukken), gingen probleemloos.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_113476442
Ik wil het heel graag doorleggen, maar dan moet ik echt lengtes van 13-14m leggen. Jullie doen mij twijfelen ivm uitzetten :(
pi_113487252
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:02 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil het heel graag doorleggen, maar dan moet ik echt lengtes van 13-14m leggen. Jullie doen mij twijfelen ivm uitzetten :(
ik zou t gewoon doen.. in mn vorige huis had ik 15 meter en nooit problemen. Toen was ik nog pauper en had zelfs el cheapo laminaat.. mocht het omhoig komen dan pak je een dremel. Ga je het leggen zoals elders geadviseerd dan is het nog veel minder problematisch...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 27 juni 2012 @ 22:46:55 #30
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_113487411
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:02 schreef xaban06 het volgende:
Tja, ligt een beetje aan je plattegrond. Ik heb 4 kamers met een overloop. Op de overloop staat niets, dus geen druk op de vloer daar. De 4 slaapkamers staan vol natuurlijk, dus daar genoeg druk op de vloer. Mag je raden waar de vloer ca. 5 cm. opbolde...Lengte zal zo'n 11 meter geweest zijn.
pi_113494992
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:09 schreef cvboer het volgende:

[..]

Absoluut waar, heb hier een Quickstep liggen met rondom een v groef, donders mooi. Kost ¤ 45 per m². Nog geen seconde spijt van gehad. Of het mooi legt heb ik geen idee van, heb het laten doen ivm tijdgebrek.

Zulke lange lengtes doorleggen :X wou ik hier ook graag, dat wouden de heren vloerboeren niet doen ivm het uitzetten.
Wordt altijd als excuus gebruikt, heb het uiteindelijk zelf maar gelegd, het is in al die jaren nog nooit een probleem geweest, wat dat betreft had ik nog veel minder ruimte kunnen overhouden.

wat wel belangrijk is, is dat je het eerst enige dagen laat acclimatiseren, dan is de kans al zeer sterk verkleind.
En zo moeilijk is het nu ook weer niet om in je huis een constant vochtgehalte aan te houden, het is niet zo dat gelijk de vloer uitzet als de vochtigheid effe anders is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')