quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
Omdat het Ridley Scott is, die het superieure Alien en Blade Runner heeft gemaakt en die te boek staan als twee sci-fi klassiekers. Van meneer Scott mag je dus meer verwachten dan een halfbakken product als Prometheus.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:59 schreef Weakling het volgende:
En omdat het pretendeert veel meer te zijn dan simpel hersenloos vermaak storen de oneffenheden mij vele malen meer.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waar mensen vandaan halen dat hier een goed verhaal in zit. De film is vooral doorspekt met filosofie en wetenschap van de koude grond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarbij is het team een zooitje ongeregeld en volstrekt ongeloofwaardig in de vrij domme keuzes die ze maken.Beetje muggenziften wat je daar doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in ieder geval aardig wat af ge-facepalmd tijdens het kijken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Nee, hij heeft volkomen gelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje muggenziften wat je daar doet.
Ben ik niet met je eens, hij maakt aannames die te kort door de bocht zijn. In mijn bescheiden mening.quote:
Ik viel er ook over tijdens het kijken.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje muggenziften wat je daar doet.
Ik niet omdat ik gewoon van de film aan het genieten was.quote:
Dat genieten gaat dus niet door bovengenoemde punten...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik niet omdat ik gewoon van de film aan het genieten was.
Tja, je hebt mensen die al blij zijn met een groot stuk vlees en friet, en je hebt mensen die graag wat luxer willen eten.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik niet omdat ik gewoon van de film aan het genieten was.
"Je hebt mensen die alles graag al voorgesneden op willen eten, of je heb mensen die graag zelf een koningsmaal bereiden."quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Tja, je hebt mensen die al blij zijn met een groot stuk vlees en friet, en je hebt mensen die graag wat luxer willen eten.
da's een 3d brilletje waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef Gillingham het volgende:
Hele aardige film en er is hier al veel over gezegd.
Iets wat me opviel waar nog niks over is gezegd: de engineers hebben een 'menselijk' gezicht met ogen die dicht bij elkaar zitten en in staat zijn diepte goed in te schatten. De 'helmen' van de space jockeys hebben echter 'kijkgaten' die zo ver uit elkaar staan dat de dragen geen diepte kan zien en bovendien in uitzonderlijke mate dient te loensen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
da's een 3d brilletje waarschijnlijk
Sommige mensen denken belangrijke ingrediënten graag bij het gerecht, ipv dat ze het opgediend krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Je hebt mensen die alles graag al voorgesneden op willen eten, of je heb mensen die graag zelf een koningsmaal bereiden."_!
Bron: Het grote KLF's filmreview topicquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:40 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
hier komt me revieuw van promietes
nou der was dus zo ene wijf in een grot ziet ze ineens een tekening op de muur zij helemaal giiiiiiilleeeee waaaaaaaaa!!!!!nou meteen in een ruimteschip natuurlijk op zoek naar de aliens. ze vinde ze meteen in een grote bol. zij natuurlijk naar bine huuuuuuuuup masker af.
dan komt er een videospel doordegang et is net sonick de hedsehock maar iedereen vind et normaal. bij de deur ligt een alien zonder hoofd. dan drukt de robot op alemal knope en hup daar is et hoofd!!! nou, dat moet mee natuurlijk terwijl der nog een VEEL GROTER HOOFD in die kamer is maar dat past niet in de tas en der zijn ook nog mooie vase ik denkvan jan de bouvier maar daar komt zwart snot uit dus die neemt die robot leuk mee voor op ze kamer.
nou als ze terug kome gaan ze lekker dat hoofd opblaze en dronke worde maar der zit jan de bourvie snot in de Champame dus die vent krijgt een alien in ze oog en dat wijf een in der buik. nou die vent dood natuurlijk helemaal gille WAAAAAAAAAAAAAAAAA dus zo een ander wijf zet hem in de fik! lekker warm wel denk ik.nou dat eerste wijf wil geen baby van de alien dus ze kruipt in de porteble abotus unit he he he
vet handig natuurlijk. nou dan gaan ze praten met de laatste alien maar die wil alleen maar vechte en de aarde opblazen je kent et wel.
. dus dan ramme ze snel hun eige schip in dat van de alien maar dat gaat dan weerhelemaal moeilijk rolleeee enzo dus die wijve zo voor zich uit renne terweil als ze effe EEN STAPIE opzij doen dan kenne ze gewono weglope echt weer tipisch van die wijfe!!!
nou intuse is die geaborteerde baby met de alien aan et vechte en daar komt dan een nieuwe alien uit met een hele grote kop et leek net Sigorny Weasel. en zo hebbe ze de link gemaakt naar de eerste Alein film vet slim. je ken em gerust kijke et is een soort musical.
Hilarisch!quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:42 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
Bron: Het grote KLF's filmreview topic
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:58 schreef Gray het volgende:
Prometheus was voor mij de eerste film waarbij het 3D op gepaste wijze gebruikt werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |