Ik niet, wilde eigenlijk al niet eens kijken maar omdat er gezellige mensen bij elkaar komen, ga ik iig maar biertjes drinken. Kan ik fijn aan het einde van de wedstrijd zeggen; 'Zei ik toch!'quote:Op zondag 17 juni 2012 10:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik denk dat ze voor een stunt gaan zorgen vanavond!
Ik heb sinds vorige week weer een nieuwe. Spreek ik wellicht volgend weekend mee af.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb het druk. Hoe is het met jou? Al nieuwe reboundmeisjes gehad?
En hoe is deze?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week weer een nieuwe. Spreek ik wellicht volgend weekend mee af.
Weet ik niet, nog maar één keer gezien. Heb ook wel zin om af te spreken, moet dr alleen even duidelijk maken dat ik gewoon af wil spreken voor de leuk, en niet op zoek ben naar een nieuwe relatie nu.quote:
Ga ik deze week ook bij de BBQ-man doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet ik niet, nog maar één keer gezien. Heb ook wel zin om af te spreken, moet dr alleen even duidelijk maken dat ik gewoon af wil spreken voor de leuk, en niet op zoek ben naar een nieuwe relatie nu.
Holy shit! Echt nét een polootje gekocht en nu al de Skv powers in actie!quote:Op zondag 17 juni 2012 17:07 schreef SicSicSics het volgende:
Het was even investeren, maar ik denk dat ik het voor elkaar heb.
No strings attached clam fix!
Ik schaam me nog steeds kapot!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef MohMi het volgende:
Holy shit! Echt nét een polootje gekocht en nu al de Skv powers in actie!![]()
![]()
Goed bezig, SSS!
Zeker!quote:
Gaat iedereen voor clam hier!?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef MohMi het volgende:
Nog even en dit topic kan beter het Clam-topic heten
Ik kom niet meer bij als het echt zo isquote:Op zondag 17 juni 2012 18:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik schaam me nog steeds kapot!En ik heb er meteen 3 gekocht.
![]()
Volgende week nog drie, kijken of het werkt!_!
Das ook weer zo xD Hoewel ik, toen ik sochtends met de BBQ-man wakker werd, per ongeluk een keer dacht; 'Ik heb clam gefixed, fuck yeah!'quote:
Goed gedaan, Murreke!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal, wat een verdomde goed feest zeg, ben helemaal naar de tyfus.
Als er fijne muziek is, is dat alleen maar chill, toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
na een uur daar was ik overigens al helemaal los van god en aarde.
de muziek was niet echt super.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als er fijne muziek is, is dat alleen maar chill, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |