Hmm knap.. dacht zelf aan de vruchtenbuurt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef Messina het volgende:
Dit is de Maastrichtsestraat, Scheveningen
Ik ben al 6 jaar weg uit Scheveningen, maar... Scheveningenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:08 schreef KAUWSTAAF het volgende:
[..]
Hmm knap.. dacht zelf aan de vruchtenbuurt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef Messina het volgende:
Dit is de Maastrichtsestraat, Scheveningen
Hork: 105quote:Op maandag 23 juli 2012 19:59 schreef KAUWSTAAF het volgende:
![]()
Vlasakkerstraat / Kortenhoefsestraat eigenlijk
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:18 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Er schiet me niets te binnen. Dan maar wild gokken... Ypenburg?
Hoo wacht:
Hanedoesstraat
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef WheeleE het volgende:
Laan van Meerdervoort, vlakbij de GOudenregenstraa
Nopequote:
Inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 10:58 schreef WheeleE het volgende:
Dat lijkt op de Balsemienlaan?
edit: maar die is het niet.
quote:
En wie houdt dan bij als iemand gister 1 punt haalde? Of mag die niet meer meedoen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef KAUWSTAAF het volgende:
ik stel nog altijd een aftrek van 3 punten voor zodat die lijst met eenmalige deelnemers korter wordt :-)
quote:
TopicStarterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:00 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Ik kom er niet uit.... zuiderpark gezocht, Laak, ... morgen weer een dag!
Wat ? Wie is de TS?
![]()
![]()
Wat heb je nou weer aan een spoiler? Jij wil dan zeker zo'n grote die helemaal niet bij de auto past...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:52 schreef WheeleE het volgende:
Geen Laak, geen Zuiderpark. Ook niet in de buurt
Als we alle mensen met minder dan 4 punten in een spoiler zetten? Lijstje is korter, maar ze kunnen toch nog opklimmen.
Harquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef KAUWSTAAF het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer aan een spoiler? Jij wil dan zeker zo'n grote die helemaal niet bij de auto past...
ik haat dat.....
![]()
![]()
Trouwens.. vergeet je nou de punten .... ? Dan doe ik de punten wel (mompel mompel fakking lang lijst mompel mompel tis toch belachelijk om dat allemaal over te typen mompel mompel ik krijg er nog RSI van mompel mompel)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |