Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Makkelijkste missie ooitquote:Op zondag 17 juni 2012 02:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Die mannetjes doodschieten op het laatst lukte me nooit
Geen last van.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Die heli's vlogen echt achterlijk kut in die episodes ja
Sniper Elite v2quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen last van.
Stond toenet nog met Quel vanaf een dak van het uizicht te genieten
Vaag plaatje?quote:
vergeleken met de gewone game vlogen ze veel te realistischquote:Op zondag 17 juni 2012 02:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen last van.
Stond toenet nog met Quel vanaf een dak van het uizicht te genieten
Jij hebt sowieso dat spelletje gespeeldquote:Op zondag 17 juni 2012 02:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan die WoW amnnetjes die online een vriendin regelen
In de finale verloren met penaltiesquote:Op zondag 17 juni 2012 02:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso dat spelletje gespeeld
Maar heb je honda nog gewonnen of niet?
Nee, offline win ik het nooit en zo graag wil ik hem niet. Als ik had gewonnen dan had ik hem waarschijnlijk gediscard.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is kut ja![]()
Ga je het nu offline proberen of koop je hem gewoon als je hem wilt?
Ik heb het spel zelf ook, vind het gewoon een vet spelquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het spel zelf ook, vind het gewoon een vet spelwat is er slecht volgens die reviews?
AI kan soms wel debiel doen ja als je hem op easy hebquote:
de rest mlsquote:Op zondag 17 juni 2012 02:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga een team met MOTM Karagounis, Djebbour en Fetfa makeniemand tips om het te hybridiseren? Zat te denken aan 352 met Djeb en Fetfa in de spits.
Al een week niet meer aangeraakt door Fifaquote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij chapter 17 volgens mij. Jij al wel?
Bij mij juist andersom. Fifa al een week niet meer aangeraakt en toen wilde ik het vanmiddag doen en toen liep dat klote ding vastquote:Op zondag 17 juni 2012 02:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Al een week niet meer aangeraakt door FifaIk ga morgen weer verder
Dafuq?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga een team met MOTM Karagounis, Djebbour en Fetfa makeniemand tips om het te hybridiseren? Zat te denken aan 352 met Djeb en Fetfa in de spits.
Maar jij doet examen tochquote:
Karagounis, ben je niet goed ofzo?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
what seems to be the officer, problem?
Oh, vage shit danquote:
sowieso zijn de examens allang geweestquote:Op zondag 17 juni 2012 02:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, vage shit dan
Ik moet nog 2 weken, en nog een activiteitenweek
Djebbour - Fetfatzidisquote:Op zondag 17 juni 2012 02:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Leuk driehoekje
Hooper- Samaras
Karagounis
IIn de 2e moesten we op de laatste schooldag onze rapport ophalen. Iedereen blij omdat we hoorden dat we over gingenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sowieso zijn de examens allang geweestofficieel heb ik nog geen vakantie, maar ik moet alleen nog herkansing maken, boeken terugbrengen en rapport halen.
Al vakantie sinds eind aprilquote:
quote:
heel NL elftal IFquote:
Lekker simpel om alles op de coach af te schuiven, maar daar hebben jullie in België wel een handje van. Elke coach wordt weggestuurd bij jullie 'talentvolle' generatie en vervolgens doet de andere het nog slechterquote:
Ik bedoelde het ook niet zo hequote:Op zondag 17 juni 2012 10:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker simpel om alles op de coach af te schuiven, maar daar hebben jullie in België wel een handje van. Elke coach wordt weggestuurd bij jullie 'talentvolle' generatie en vervolgens doet de andere het nog slechter![]()
Nee België heeft een betere verdediging en Oranje een beter middenveld/aanval.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:27 schreef stoereboii het volgende:
En we hebben ook een betere selectie dan oranje imo. Alleen is het nog geen team. Al onze jongens slelen bij city, chelsea, atletico, ajax, fulham, arsenal,...
En nu moeten er nog vertrekken bij ajax, olympiakos enzo. Mirallas naar Bayern, jantje naar Tottenham enz
Ja want Hazard, Mirallas, Lukaku, witsel, defour enzo kunnen er niks van. En ze zijn allemaal nog zo jong ook. Dit is echt het punt dat jullie worden ingehaald, hoor!quote:Op zondag 17 juni 2012 10:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee België heeft een betere verdediging en Oranje een beter middenveld/aanval.
Dat zeg ik toch niet? KJH/RVP> Lukaku, Robben>Hazard, Mirallas heb ik nooit in het echt zien spelen, Sneijder>Witsel, VdV>Defour etc etcquote:Op zondag 17 juni 2012 10:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja want Hazard, Mirallas, Lukaku, witsel, defour enzo kunnen er niks van. En ze zijn allemaal nog zo jong ook. Dit is echt het punt dat jullie worden ingehaald, hoor!
Akkoord, maar kijk eens naar de leeftijdenquote:Op zondag 17 juni 2012 10:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? KJH/RVP> Lukaku, Robben>Hazard, Mirallas heb ik nooit in het echt zien spelen, Sneijder>Witsel, VdV>Defour etc etc
De verdediging van Griekenland is nog beter dan die van NL.... Die keepers alleen niet, W2010 niet gezien met Stekelenburg?quote:Op zondag 17 juni 2012 10:36 schreef stoereboii het volgende:
Verder: vertonghen/kompany/vermaelen/gillet > bouma/willems/vlaar/heitinga.
Courtois/mignolet/gillet > Steek
Ok, mss mignolet en gillet niet dan. Maar denk wel dat Courtois minstens even goed is.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
De verdediging van Griekenland is nog beter dan die van NL.... Die keepers alleen niet, W2010 niet gezien met Stekelenburg?
Hij zit anderd al op veel jongere leeftijd bij een topclub (die zelfs de CL gewonnen heeft) en zelf heeft hij nu de EL gewonnen met enkele parades. Hou je zelf niet voor de gek aub.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Courtois even goed als Steekecht gewoon nee.
Die heeft 4 wedstrijden ofzo gecoachedquote:Op zondag 17 juni 2012 10:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jullie kwamen er met Advocaat niet!
Toen zag hij had al niet meer zitten!quote:Op zondag 17 juni 2012 10:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die heeft 4 wedstrijden ofzo gecoached
Dus? Ik heb Steek wekelijks zien uitblinken bij Ajax, en Courtois heb ik genoeg wedstrijden van gezien om te weten dat Steek beter is.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hij zit anderd al op veel jongere leeftijd bij een topclub (die zelfs de CL gewonnen heeft) en zelf heeft hij nu de EL gewonnen met enkele parades. Hou je zelf niet voor de gek aub.
Ik zie Thibault ook wekelijks uitblinken...quote:Op zondag 17 juni 2012 10:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus? Ik heb Steek wekelijks zien uitblinken bij Ajax, en Courtois heb ik genoeg wedstrijden van gezien om te weten dat Steek beter is.
wat is je punt?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:05 schreef stoereboii het volgende:
En robben en sneijder waren ook wel heel bepalend dit seizoen. Vooral robben![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Officiële FIFA ranking, wijs België eens aan?
Boeiend die ranking, 10 jaar lang hebben we een kutploeg gehad, maar nu staan we weer op!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Officiële FIFA ranking, wijs België eens aan?
We zullen zien, of jullie je gaan plaatsen voor het WK. Wanneer hebben jullie voor het laatst meegedaan op een eindtoernooi? (Serieuze vraagquote:Op zondag 17 juni 2012 11:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Boeiend die ranking, 10 jaar lang hebben we een kutploeg gehad, maar nu staan we weer op!
SIF Diego Lopez ipv Casillas, Perea ipv Raul Albiol (quote:Op zondag 17 juni 2012 11:08 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik heb momenteel dit team: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#wbVvjmCTbdKhm
Weet iemand nog leuke aankopen voor dit team? Ik heb ongeveer 125k te besteden.
Thanks!!
2002 Japan denk ik?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
We zullen zien, of jullie je gaan plaatsen voor het WK. Wanneer hebben jullie voor het laatst meegedaan op een eindtoernooi? (Serieuze vraag)
Ik gok 2002quote:Op zondag 17 juni 2012 11:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
We zullen zien, of jullie je gaan plaatsen voor het WK. Wanneer hebben jullie voor het laatst meegedaan op een eindtoernooi? (Serieuze vraag)
Omdat het vanavond over en sluiten is voor NL. Dus ik richt me vast op het WK.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:11 schreef Rijst het volgende:
Waarom moeten we het over Belgie hebben? Nederland speelt vanavond een belangrijke wedstrijd
6 maanden geleden geloofde ik ook nog dat Ajax kampioen zou worden mensen lachte me uit.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Omdat het vanavond over en sluiten is voor NL. Dus ik richt me vast op het WK.
best een leuk team, ik zou Marcelo in de goede formatie kopen en Raul Albiol vervangen door Perea of Pique en SIF Diego Lopez schijnt beter te zijn dan Casillasquote:Op zondag 17 juni 2012 11:08 schreef Michaelvanb het volgende:
Thanks!!
Ik hoop dat je nu ook gelijk krijgtquote:Op zondag 17 juni 2012 11:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
6 maanden geleden geloofde ik ook nog dat Ajax kampioen zou worden mensen lachte me uit.
Zelfs de NIF toch? Op FUThead veel kritiek op Casillas, nooit mee gespeeld thoughquote:Op zondag 17 juni 2012 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
best een leuk team, ik zou Marcelo in de goede formatie kopen en Raul Albiol vervangen door Perea of Pique en SIF Diego Lopez schijnt beter te zijn dan Casillas
Robben was inderdaad bepalend voor Bayern, heeft ze door de CL geloodst en in de competitie veel punten gepakt. Alleen iedereen rekent hem nu af op die gemiste penalties en kansen en doet alsof hij totaal niet belangrijk is. En Sneijder was driekwart seizoen geblesseerd, maar toch doet ie het hartstikke goed de laatste wedstrijden.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:05 schreef stoereboii het volgende:
En robben en sneijder waren ook wel heel bepalend dit seizoen. Vooral robben![]()
Sowieso. Zij spelen ook slecht. Zelfs de Denen scoorde tegen ze. Wij starten met Huntelaar en van Persie. Pepe is dom die raakt in de war omdat we met 2 spitsen spelen..quote:
Ja want toen moest Ajax niet tegen ploegen die te vergelijken zijn met Portugal, die een van de beste spelers ter wereld in hun team hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
6 maanden geleden geloofde ik ook nog dat Ajax kampioen zou worden mensen lachte me uit.
Trouwens, bij Nederland staat de volgende generatie ook al te trappelen hoor. Die spelen ook niet bij de minste clubs straks. Donk gaat goed vooruit in België, Vorm en Krul in de Premier League, Castaignos bij Inter en Van Wolfswinkel nu nog bij Sporting.quote:
ik zou het niet weten, maar kleine keepers zijn verschrikkelijk irritant, dan kan je wel achterlijk zieke reflexen hebben maar daar heb je niks aan als je een midget bent.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zelfs de NIF toch? Op FUThead veel kritiek op Casillas, nooit mee gespeeld though
Ajax moest tegen de top van Nederland en Man Unitedquote:Op zondag 17 juni 2012 11:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja want toen moest Ajax niet tegen ploegen die te vergelijken zijn met Portugal, die een van de beste spelers ter wereld in hun team hebben.
Duitsland gaat expres gelijkspelen tegen de Denen om het zichzelf makkelijker te maken.
En daarnaast verdient Nederland het niet om zo door te gaan.
Ken je die ene gozer, Robin van Persie of zo iets? En die andere hoe heet die ook alweer, Huntelaar?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:05 schreef stoereboii het volgende:
Ronaldo is slecht op dit EK. Nani trouwens ook Ze zijn afhankelijk van hun linksbackquote:Op zondag 17 juni 2012 11:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja want toen moest Ajax niet tegen ploegen die te vergelijken zijn met Portugal, die een van de beste spelers ter wereld in hun team hebben.
Duitsland gaat expres gelijkspelen tegen de Denen om het zichzelf makkelijker te maken.
En daarnaast verdient Nederland het niet om zo door te gaan.
Manchester United in de Eredivisie, knap.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ajax moest tegen de top van Nederland en Man United
Igor de Camargo is fokking goed en Lukaku heeft er 30 in liggen dit seizoen.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ken je die ene gozer, Robin van Persie of zo iets? En die andere hoe heet die ook alweer, Huntelaar?
Komt hij aanzetten met Hazard en verder nietsssss....
Dat neemt niet weg dat ze met een B elftal wonnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:21 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Manchester United in de Eredivisie, knap.
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Igor de Camargo is fokking goed en Lukaku heeft er 30 in liggen dit seizoen.
Dus? Robben, RvP, VdW en eigenlijk nog veel meer zijn ook slecht op dit EK.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ronaldo is slecht op dit EK. Nani trouwens ook Ze zijn afhankelijk van hun linksback![]()
Je hebt nergens iets gezegd over de eredivisie.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:21 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Manchester United in de Eredivisie, knap.
Ben jij een Portugees?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus? Robben, RvP, VdW en eigenlijk nog veel meer zijn ook slecht op dit EK.
Wat zeikt iedereen op RvP? Zo slecht is het allemaal niet, alleen omdat hij wat kansen heeft gemist. Er zijn spitsen die nog minder hebben gescoord. Hij staat tenminste nog op de goede plek.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus? Robben, RvP, VdW en eigenlijk nog veel meer zijn ook slecht op dit EK.
sry sry egt sryquote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Igor de Camargo is fokking goed en Lukaku heeft er 30 in liggen dit seizoen.
Hij heeft één Duitse en één Portugese vader.quote:
Drogbaaaaaaquote:Op zondag 17 juni 2012 11:08 schreef Michaelvanb het volgende:
Thanks!!
Hazard: speler van het jaar Frankrijkquote:Op zondag 17 juni 2012 11:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ken je die ene gozer, Robin van Persie of zo iets? En die andere hoe heet die ook alweer, Huntelaar?
Komt hij aanzetten met Hazard en verder nietsssss....
Oh sorry, als ik met de feiten aankom ben ik een Portugees. Het liefst wint Nederland met 10-0 hoor, maar ja...quote:
RvP speelt geen slecht EK. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oh sorry, als ik met de feiten aankom ben ik een Portugees. Het liefst wint Nederland met 10-0 hoor, maar ja...
@Dudeweiser Iets met dat Rijst zei dat Ajax kampioen zou worden.
Een spits hoort die ene paar kansen af te maken. Mario Gomez gezien? Bijna onzichtbaar tegen Nederland, toch de beslissende goals gemaakt.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
RvP speelt geen slecht EK. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt.
Eerst even lachen om Mertensquote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hazard: speler van het jaar Frankrijk
Vertonghen: speler van het jaar NL
Mirallas: speler van het jaar griekenland en kan naar Bayern
Mertens: speler van het jaar PSV
Kompany: speler van het jaar Engeland + kapitein van kampioen City.
Witsel: spelverdeler van Benfica.
Vermaelen: verschillende keren speler van de maand Arsenal.
En er zullen er nog wel zijn.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)Premier-League.dhtmlquote:Op zondag 17 juni 2012 11:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst even lachen om Mertens![]()
Oke nu weer verder.
Hazard: die noemde ik al.
Vertonghen: beste van Nederlandse competitie, dat maakt indruk!
Mirallas: kan naar Bayern, ja iedereen kan naar Bayern lekker zinnige opmerking.
Mertens: beste psv'er![]()
Kompany: topper natuurlijk. Alleen was Robin van Persie toch echt speler van het jaar in Engeland. Daarmee ga ik meteen twijfelen aan je verhaal over Mirallas omdat je volgens mij dus dingen verzint.
Witsel: spelverdeler Benfica, wat heb je daar aan?
Vermaelen: goede verdediger, echter minder seizoen dan het vorige.
Afellay: Speelt bij het beste team ter wereld.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:32 schreef Thorb het volgende:
Huntelaar: topscoorder Duitsland
Van der Vaart: paar keer beslissend bij Tottenham
Van Persie: beste speler van Engeland, captain Arsenal en topscoorder Engeland, 3e van Europa.
Sneijder: spelmaker Inter (dat vind jij blijkbaar belangrijk)
Heitinga: speler van het jaar bij Everton.
N. De Jong: kan naar Bayern.
etc
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Afellay: Speeltzit op de bank/tribune bij het beste team ter wereld.
'De experts'.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)Premier-League.dhtml
Chelsea is beterquote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Afellay: Speelt bij het beste team ter wereld.
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jaquote:
'De experts'.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
word je dan niet totaal geowned op het middenveld? De balans lijkt me ver te zoeken.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:34 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kcM494dVbdKhI
Dit is mijn team nu, speelt echt geweldig.
Ronaldo 83 uit 83
...quote:Op zondag 17 juni 2012 11:36 schreef stoereboii het volgende:
Dus er zijn 2 spelers van het jaar???!___
Nee er is er maar eentje.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:36 schreef stoereboii het volgende:
Dus er zijn 2 spelers van het jaar???!___
Ja, door fans en spelers. Kompany alleen door de expertenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
RVP is gekozen tot 'Speler van het jaar' in de BPL.
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:39 schreef stoereboii het volgende:
Ja maar experten () < voetballers kijk maar naar Torres of Drogba die hebben toch geen hersenen
![]()
Nee, valt wel mee.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
word je dan niet totaal geowned op het middenveld? De balans lijkt me ver te zoeken.
Niiiiicequote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee.
Wel gaan de wedstrijden continu van de ene goal naar de andere goal. Komt denk ik door mijn opstelling maar maakt het ook wel heel erg leuk.
Eigenlijk dwing ik de tegenstander om continu richting de goal te spelen ipv te gaan zitten schaken met positiespel, dat ligt mij wel omdat ik vrij explosief speel.. al zeg ik het zelf
Moet je even het broertje van een niet nader te noemen lid vragen! Die heeft vast wel een Torres voor je.quote:
It’s in the game.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef poker4lifee het volgende:
goh 3-0 voor en weer gedisconnect van ea servers terwijl ik nog online ben
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124494164
Ook Niiiiceeee
Oh snapquote:Op zondag 17 juni 2012 11:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je even het broertje van een niet nader te noemen lid vragen! Die heeft vast wel een Torres voor je.
En jij maar vol blijven houden dat je nooit disconnectquote:Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef poker4lifee het volgende:
goh 3-0 voor en weer gedisconnect van ea servers terwijl ik nog online ben
Nee man, België wint dit EKquote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef stoereboii het volgende:
Jongens ik heb het gevoel dat Nederland doorgaat én het EK wint! Alles klopt! Zo'n uitzonderlijke groep, er is een reden dat er nog niks is beslist! Kijk ook ff naar Griekenland in 2004!
Ik denk dat België gaat winnen, je weet het nooit immers!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef stoereboii het volgende:
Jongens ik heb het gevoel dat Nederland doorgaat én het EK wint! Alles klopt! Zo'n uitzonderlijke groep, er is een reden dat er nog niks is beslist! Kijk ook ff naar Griekenland in 2004!
En Tsjechië en Griekenland gisterenquote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef stoereboii het volgende:
Ja dat bedoel ik idd! Ik ben echt wel serieus hoor fuszy en thorb... Gisteren maar weer eens gebleken dat in voetbal alles kan!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En Tsjechië en Griekenland gisteren
Ik ben zeer positief, waar kan jij uit mijn post zien dat ik niet in mijn team geloof. Het EK winnen, nee daar geloof ik niet in. Dat ze van portugal kunnen winnen en nog tweede in de poule kunnen worden wel. Hoe groot de kans is? Ik schat 10%.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je gelooft ook lekker in je team he...
In 2004 won Griekenland geen enkele match, de finales op penalty's en de finale was de enige die ze regulier wonnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben zeer positief, waar kan jij uit mijn post zien dat ik niet in mijn team geloof. Het EK winnen, nee daar geloof ik niet in. Dat ze van portugal kunnen winnen en nog tweede in de poule kunnen worden wel. Hoe groot de kans is? Ik schat 10%.
Kwartfinale van Frankrijk ook gewoon hoor? En in de poulefase van Portugal eerste wedstrijd van het toernooi was dat.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
In 2004 won Griekenland geen enkele match, de finales op penalty's en de finale was de enige die ze regulier wonnen.
Oh nu zie ik het ook. Dan heeft mn vader me gewoon iets wijsgemaaktquote:Op zondag 17 juni 2012 12:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kwartfinale van Frankrijk ook gewoon hoor? En in de poulefase van Portugal eerste wedstrijd van het toernooi was dat.
Only in ...quote:Op zondag 17 juni 2012 12:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het ook. Dan heeft mn vader me gewoon iets wijsgemaakt
Nu vraag je om een hoop opmerkingenquote:Op zondag 17 juni 2012 12:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het ook. Dan heeft mn vader me gewoon iets wijsgemaakt
Het kon ook alleen maar van te voren?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
Haha lol, ik heb van te voren wat dingen ingevuld
Ja 1-0 in de play-offs door mcateerquote:Op zondag 17 juni 2012 12:44 schreef Thorb het volgende:
Iemand draait in de buurt zo hard Bruno Mars dat ik mijn eigen muziek amper meer hooren ik had al koppijn
![]()
@SB 2002 misten we inderdaad, volgens mij door Ierland
nvmquote:Op zondag 17 juni 2012 12:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja 1-0 in de play-offs door mcateer
ligt denk ik aan de formatiequote:Op zondag 17 juni 2012 12:57 schreef RavioliPunch het volgende:
3-1 win van Milan in Longshot cup. Heb Honda.
Discard of verkopen?
Waarom vraag je het dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:10 schreef RavioliPunch het volgende:
Toch geprobeerd, proberen kost niets![]()
Had hem er al op gezet
hahaha vet garpig xdquote:Op zondag 17 juni 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
Similar Players bij IF Afellay!
[ afbeelding ]
Voordat er een antwoord kwam besloot ik zelf.quote:
ik wil wel wat proberenquote:Op zondag 17 juni 2012 13:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Voordat er een antwoord kwam besloot ik zelf.
Trouwens, wie kan helpen met een rare silver team? 3-5-2, een SP moet El Kabir zijn, dus Serie A of Nederlanders. Budget zonder El Kabir is ongeveer 20-25k dus misschien beetje krap?
Frimpongquote:Op zondag 17 juni 2012 13:26 schreef Thorb het volgende:
Beste silver cdm niet nemen omdat hij non-shiny is
Lol, plek 1. Was paar dagen weg dus heb niet alle standen goed meegrekregen maar ze waren dus gunstigquote:Op zondag 17 juni 2012 12:31 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Er was blijkbaar iets fout gegaan, waardoor Rusland in de kwartfinale stond. Nu heb ik 0 punten gehaald, maar ik blijf op plek 4 staan
.
plugincontainer.exe geloof ikquote:Op zondag 17 juni 2012 13:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Welke process moet ik selecteren bij Cheat Engine? Ik gebruik firefox
Je moet ook niet 0 invoerenquote:
Bin op 200 zetten, dan scannen op 200. Dan bin 250 scannen op 250. Value aanpassen en op active zetten.quote:
Nee de CDMquote:
Ik heb meer xdquote:Op zondag 17 juni 2012 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan hou ik maar 300c voor mezelf over![]()
[ afbeelding ]
342 zelfs!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou vooruit, deze keer is ie gratis.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke chill, heb hem 2e keer gehad, maar de tweede keer was hij nog maar de helft van de eerste keer waard. Helaas niet toen hij nog 100k+ wasquote:
Oh, nu is hij nog maar 9k waard op de ps3quote:Op zondag 17 juni 2012 13:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke chill, heb hem 2e keer gehad, maar de tweede keer was hij nog maar de helft van de eerste keer waard. Helaas niet toen hij nog 100k+ was
klagen over 8,6k winstquote:Op zondag 17 juni 2012 13:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, nu is hij nog maar 9k waard op de ps3
Nice, ik denk dat hem gewoon maak.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1119025
zoiets?
Niet altijd, bij TOTY's zitten ze iets onder de waarde!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nice, ik denk dat hem gewoon maak.
Futhead is qua prijzen toch altijd te duur?
ja klopt, als je goed zoekt kan je altijd koopjes pakken. En als je met de BPL spelers niet uitkomt qua prijzen kan je altijd nog goedkopere opties pakken.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1032293quote:Op zondag 17 juni 2012 13:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
1-2quote:Op zondag 17 juni 2012 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
En, wat denken jullie ervan voor vanavond? Zeg het maar jongens!
3-1quote:Op zondag 17 juni 2012 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
En, wat denken jullie ervan voor vanavond? Zeg het maar jongens!
V Bommel staat toch wissel. Gelukkig.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:54 schreef marcie216 het volgende:
3-1
V bommel scoort
Huntelaar scoort
v. Persie scoort
Gaynaldo scoort
Is dat al bekendquote:Op zondag 17 juni 2012 13:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
V Bommel staat toch wissel. Gelukkig.
Oh, niet gezienquote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wil toch niet met Ba, hij wil ook geen non-shiney silver
Misschien is je laser vies door het stof, dus het kan zijn dat je die schoon moet maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:57 schreef Pobberd het volgende:
Opeens zegt de xbox dat die de cd niet meer kan lezen, bij meerdere spellen. Nooit last van gehad. Kan het zijn dat de xbox gek gaat doen van ouderdom? Lijkt me sterk dat opeens alle spellen niet meer gelezen kunnen worden door krassen..
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, maar elk weldenkend persoon zou dit doen. Bertje hopelijk ook.
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Denk dat hij in deze trend gaat spelen :
Willem - Heitinga(of matthijsen) - v bommel - vdW
De jong - VdV
Sneijder - v persie - robben
Huntelaar
Heb gewoon het gevoel dat hij V bommel er in zet. en misschien voor het voetbal van achteruit, zoals De rossi. maar dat het zo speelt 3-1-2-3-1
Domme vraag misschien, maar hoe kan je die het beste schoon maken?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien is je laser vies door het stof, dus het kan zijn dat je die schoon moet maken.
Waarom dan niet?quote:
Ik heb geen idee. Google is your friendquote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar hoe kan je die het beste schoon maken?
Omdat bert van marwijk ...quote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom dan niet?
hij gaat aanvallend spelen. Met een middenvelder achterin kan hij het zo maar is proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want je moet inspelen op die plek. Hij gaat niet zo maar Bommel neerzetten daar. Je had trouwens ook Willems en VdWiel omgedraaid.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom dan niet?
hij gaat aanvallend spelen. Met een middenvelder achterin kan hij het zo maar is proberen
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat bert van marwijk ...Lekker nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie bert er nog wel voor aan dat de grote verandering is dat bijvoorbeeld huntelaar start i.p.v van persie.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee want je moet inspelen op die plek. Hij gaat niet zo maar Bommel neerzetten daar. Je had trouwens ook Willems en VdWiel omgedraaid.
Wel denk ik dat Vd Vaart start na zijn vorige goede pot.
meer dan 1K!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:03 schreef WezepAFCA het volgende:
Die bronzen keeper van Man U in pakje, 4-2-2-2. Amos heet ie, weet iemand of hij wat waard is?
Daar los je het probleem niet mee opquote:Op zondag 17 juni 2012 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie bert er nog wel voor aan dat de grote verandering is dat bijvoorbeeld huntelaar start i.p.v van persie.
No shit sherlock, maar tegen Duitsland losten we ook geen probleem op en speelde hij ook precies hetzelfde. Bert is gewoon koppigquote:Op zondag 17 juni 2012 14:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Daar los je het probleem niet mee op
Volgens Nusport starten ze beidenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie bert er nog wel voor aan dat de grote verandering is dat bijvoorbeeld huntelaar start i.p.v van persie.
Oke, hoe denk jij dan dat ze gaan spelen?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee want je moet inspelen op die plek. Hij gaat niet zo maar Bommel neerzetten daar. Je had trouwens ook Willems en VdWiel omgedraaid.
Wel denk ik dat Vd Vaart start na zijn vorige goede pot.
Steekquote:Op zondag 17 juni 2012 14:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, hoe denk jij dan dat ze gaan spelen?
Zou dom zijn als Bert het maar blijft proberen met Robben op rechts, hij zal vast een keer een bal erin schieten maar denk toch dat hij daar zijn beste tijd gehad heeft.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Steek
Wiel- Heitinga- Mathijsen- Willems
De Jong- Vd Vaart
Robben - Persie - Sneijder
Huntelaar
Hij mag wel meegeven aan Robben en Sneijder ja dat ze in de wedstrijd een aantal keer omruilen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou dom zijn als Bert het maar blijft proberen met Robben op rechts, hij zal vast een keer een bal erin schieten maar denk toch dat hij daar zijn beste tijd gehad heeft.
1K ofzo. Je had beter een engelse kunnen hebben, die zijn veel meer waardquote:Op zondag 17 juni 2012 14:07 schreef WezepAFCA het volgende:
Nu een bronze verdediger met 80 pace, Zakuani heet ie. Zal ook wel wat waard zijn
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zou persoonlijk met Robben op links spelen en Narsingh op rechts, dan Huntelaar en van Persie in de spits (persie op '10' dus) en dan sneijder en de jong als CDM's. Rest gewoon zo laten.
En wat is jou opstelling dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:17 schreef DutchSL het volgende:
Sneijder CDM
!
Hij verdedigt nu op CAM al niet mee, dat is juist het grote probleem voor "de controleurs" dat de afstanden veel te groot worden. Hij is geen Pirlo.
Als hij er 20 in schiet per seizoen dan mag hij wel op rechts staan ja maar zo'n seizoen heeft hij niet gehad.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou dom zijn als Bert het maar blijft proberen met Robben op rechts, hij zal vast een keer een bal erin schieten maar denk toch dat hij daar zijn beste tijd gehad heeft.
Waar speelt Boere? En Bukaki?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
Ik zou het zo doen
Imbecilio - Boere - Bukaki
Febo - De Jong - Strootman
Anita - Heitinga - Blind - Van der Wiel
Vermeer
Lekker alles verliezen.
Mijn opstelling doet er niet toe, ik heb niet de illusie om te denken dat Bert het helemaal fout ziet en we met een andere opstelling plots veel beter zouden presteren. We zijn gewoon niet goed genoeg.quote:
Boere is toch die spits van jong ajax? Bukaki is die blinde op rechtsvoor.quote:
Wat, geen Pizza op goal?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
Ik zou het zo doen
Imbecilio - Boere - Bukaki
Febo - De Jong - Strootman
Anita - Heitinga - Blind - Van der Wiel
Vermeer
Lekker alles verliezen.
Nou, ik vraag gewoon hoe jij als jij bondscoach was zou aantreden tegen dit portugal in deze situatie. Maar we zijn niet goed genoeg vind ik beetje slap, WK finale gehaald met bijna dezelfde groep + topscoorder van Duitsland / Engeland in de groep.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn opstelling doet er niet toe, ik heb niet de illusie om te denken dat Bert het helemaal fout ziet en we met een andere opstelling plots veel beter zouden presteren. We zijn gewoon niet goed genoeg.
Ik zie wel de problemen in dit team die helemaal niet voorin liggen, maar achterin en die maak je alleen maar groter met een Sneijder als CDM.
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boere is toch die spits van jong ajax? Bukaki is die blinde op rechtsvoor.
Die schat ik hoger in dan Vermeerquote:
Stiekem kijkt steefie alle Ajax wedstrijden zodat ie weet waar ie over zeikt.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat weet jij trouwens veel van de Ajax-jeugd? [ afbeelding ]
Hij is echt niet groter dan Vermeer hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
Ik zou hem alsnog erin doen
[..]
Die schat ik hoger in dan Vermeer
Stiekem fapt steefie zich op alle Ajax wedstrijdenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Stiekem kijkt steefie alle Ajax wedstrijden zodat ie weet waar ie over zeikt.
Vermeer is 2 turven hoogquote:Op zondag 17 juni 2012 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is echt niet groter dan Vermeer hoor
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk wel wedstrijden van ajax ja, als ze achterstaan. Na de winterstop heb ik ze bijna niet gekeken
Jaja topscorers blabla. Dat boeit mij echt helemaal niets. Je kunt beter een topteam met redelijke spitsen hebben dan dit team met topspitsen. Nederland heeft ALTIJD goede spitsen gehad, of ze dan toevallig net topscorer zijn geworden is niet zo interessant. We hadden niet zo lang geleden van Nistelrooij, Kluivert, Makaay, Hasselbaink en van Hooijdonk.. niets minder dan nu van Persie, Huntelaar.. Luuk de Jong?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou, ik vraag gewoon hoe jij als jij bondscoach was zou aantreden tegen dit portugal in deze situatie. Maar we zijn niet goed genoeg vind ik beetje slap, WK finale gehaald met bijna dezelfde groep + topscoorder van Duitsland / Engeland in de groep.
Not reallyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |