Ik noem een Jane Fonda:quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Injetta het volgende:
Ze gaan inderdaad allemaal op elkaar lijken. Dezelfde idiote vervormingen. Die ogen die scheef gaan staan door dat geknoei aan de jukbeenderen in combinatie met straktrekken. En dan die opgespoten monden.
Tuurlijk is het best moeilijk als je gewend bent om mooi te zijn. Glad, strak, sexy en ineens zie je dat verdwijnen. Dat prachtige gezicht waarmee je je geld verdiende verdwijnt. Maar ja, waarom ga je dan dingen doeb waardoor je juist nog tien keer lelijker wordt? Waarschijnlijk waren ze met wat rimpels, goede make-up em een goed verzorgde huid en kapsel echt nog wel mooi. Maar ze verminken zichzelf.
Sterker nog, ze heeft het zelf bevestigd. Sowieso, een vrouw van haar leeftijd met nog zo'n strakke huid om de nek heen.... echt niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:07 schreef lady-wrb het volgende:
die is heus wel strakgetrokken. alleen trokken ze bij haar de goede kant op.
Daar mogen die andere dames een voorbeeld aan nemen.quote:
niets mis mee als je het niet overdrijft en een goede arts heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Sterker nog, ze heeft het zelf bevestigd. Sowieso, een vrouw van haar leeftijd met nog zo'n strakke huid om de nek heen.... echt niet.
http://today.msnbc.msn.co(...)ose-plastic-surgery/
Nee, die is meer 'ontspookt'.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef Daniane het volgende:
Ik vind Courteney Cox ook echt niet verspookt?
Nee, deze:quote:Op zondag 8 juli 2012 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
misschien is deze beter?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:40 schreef Maraca het volgende:
Hallo halloGeinig toeval.. bedrag dat ik terug krijg van Eneco is op 2 euro na mijn Garmin. Die heb ik dus mooi terugverdiend
quote:
Ja Ankyquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:06 schreef Noek het volgende:
Is die rechtse die paardrij-miep? Die ziet er opeens gewoon uit ipv huuu.
Ik zag laats Leontien van Moorsel bij Tour du jour, en die zag er flink gebotoxt uit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vandaag bij de tijdschriften deze liggen. Inge haar lippen hebben er wel eens meer opgespoten uitgezien, maar toch...
En het hoort nog niet hier, want het is niet verspookt, maar elders weet ik ook geen plekje, dus tja
Hier zie je helemaal links het tijdschrift goed, ik twijfel alleen of Inge op haar rug ligt, dan oogt je gezicht ook anders.
[ afbeelding ]
sonnebank of selfbruinerquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:41 schreef Ole het volgende:
Waar (hoe) zijn ze trouwens zo vreselijk bruin geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sonnebank of selfbruiner![]()
[ afbeelding ]
http://zonnebankinfo.be/lindsay-lohan/Geld was op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |