SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ah. nou, pak je motor, gaan we hier gezellig een dvdtje kijken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Motorrijden, dvd'tje kijken, gezellig met andere mensen leuke dingen doen etc. etc.
Ben jij zo'n nachtbraker dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:14 schreef douche-eendje het volgende:
Topic was ook op
[..]
Ah. nou, pak je motor, gaan we hier gezellig een dvdtje kijken.
Mag de auto ook?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, tegen de tijd dat je hier bent kun je mij wakker bellen hoor
Dan heb ik harples.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mag de auto ook?
Edit: maandagavond geen idee?
Ook al?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga maar eens lezen en slapen denk ik
Een keer verstandig doenquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:52 schreef Pien85 het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg naar bed zegIk nog niet, heb nog een fles wijn
Flesje Baileys dat er nog was is al opquote:
Bailey's is niet echt mijn ding.. Dan maar beter een goed wijntje inderdaadquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flesje Baileys dat er nog was is al op![]()
wijn!
Baileys isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bailey's is niet echt mijn ding.. Dan maar beter een goed wijntje inderdaad
Wat nou ieww?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Iiiewww...
* JK1982 ook maar naar bed gaat geloof ik
Oh nee, er is een film op 6..
Aloha, ik ben er ook weerquote:
Nogal, net lekker NCIS liggen loeren, nog 2 discs en seizoen 8 is donequote:Op zondag 17 juni 2012 00:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Moet zo mn bed in maar bankhangen is ook fijn.
Ja... Als ik oud benquote:
Ken ik niet, is dat wat?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:16 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik moet breaking bad maar eens gaan afkijken.
Je bent zo oud als je jezelf voeltquote:
Heeeeeele goede serie. Gaat over een brave scheikunde leraar die kanker krijgt en besluit het slechte pad op te gaan en speed te koken. Naarmate de serie vordert komt hij steeds meer in het circuit en wordt hij steeds meer een sluwe man en topcrimineel. Vooral de invloeden op zijn gezin en familie en de karakterontwikkeling is erg goedquote:
Hmm, eens kijken dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Heeeeeele goede serie. Gaat over een brave scheikunde leraar die kanker krijgt en besluit het slechte pad op te gaan en speed te koken. Naarmate de serie vordert komt hij steeds meer in het circuit en wordt hij steeds meer een sluwe man en topcrimineel. Vooral de invloeden op zijn gezin en familie en de karakterontwikkeling is erg goed
Sterkte..quote:Op zondag 17 juni 2012 05:44 schreef MsMessy het volgende:
Ben wakker geworden door pijn, hoop dat pijnstillers zo gaan werken
Ohquote:Op zondag 17 juni 2012 05:44 schreef MsMessy het volgende:
Bleh, wakker worden door pijn is niet leuk.quote:Op zondag 17 juni 2012 05:44 schreef MsMessy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |