Daar hebben de mannen zich goed op uitgeleefd iddquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat mooi dat laminaat! Mooie kleur, mooi gelegd! Top!!!
mini paleisje!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar hebben de mannen zich goed op uitgeleefd idd. Is irl ook heel mooi!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Net als de rest van het klusteam.. als je wat doet... moet je het goed doen
Je kunt goed dingen ophangen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb het in ieder geval ervaren als een mooie dag, weer een aantal leuke en aardige mensen leren kennen.
Ik vind het echt heel erg prachtig! Zat gewoon ff met open mond naar de foto's te kijken!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar hebben de mannen zich goed op uitgeleefd idd. Is irl ook heel mooi!
quote:
Insgelijksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb het in ieder geval ervaren als een mooie dag, weer een aantal leuke en aardige mensen leren kennen.
Dat was ook de bedoeling, missie geslaagd dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Meer opbergruimte in de keuken daardoor!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
KENTEKENPLAAT??? IS DAT ZO????
"Deze gratis bank is mede mogelijk gemaakt door een gulle gever van FHF!" kan je er ook op zetten...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt mijn eigen bank ff getest heEn ik bedacht me nog dat ik nog een rieten stoel heb.
Mocht ik de bank naar beneden krijgen, plak ik er wel een briefje op met gratis mee te nemen.
Zet ik dat eronder.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Deze gratis bank is mede mogelijk gemaakt door een gulle gever van FHF!" kan je er ook op zetten...
Iets met bananen enzo........quote:
Kan een glimlach niet onderdrukken als ik aan dat verhaal terug denk.quote:
Doe maar niet, ik vond je wel vermakelijk.......quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:31 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik zal volgende keer mijn pilletje slikken... ben ik wat minder banaan... uhhh banaal
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en de paashaas bestaat echt...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:31 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik zal volgende keer mijn pilletje slikken... ben ik wat minder banaan... uhhh banaal
![]()
![]()
![]()
![]()
ik las versmakelijk.....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik vond je wel vermakelijk.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |