quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:57 schreef Fopje het volgende:
Meer afval op straat, vuilnis zal niet meer opgehaald worden, gemeente tuintjes die slecht zijn geharkt. Nee, ze moeten niet allemaal weg.
'' No thx ''quote:
In het Engels mag dat. In het Nederlands zou er een boete op moeten staan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:03 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
'' No thx ''
Dat is niet eens Engels, het is no problem. Mensen verbeteren en dan zelf fouten maken![]()
![]()
![]()
Als je geen foutloos Engels kunt schrijven, doe het dan ook niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
In het Engels mag dat. In het Nederlands zou er een boete op moeten staan.
Dacht dat het duidelijk is dat mijn Engels geen poging was tot correcte spelling. Jouw verhaal daarentegen.....
Er zit een verschil tussen 'kunnen' en 'willen'.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:07 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Als je geen foutloos Engels kunt schrijven, doe het dan ook niet.
Dat mag helemaal niet...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
In het Engels mag dat. In het Nederlands zou er een boete op moeten staan.
Dacht dat het duidelijk is dat mijn Engels geen poging was tot correcte spelling. Jouw verhaal daarentegen.....
Good for youquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet...''No thx'' zou vast bedoeld zijn als ''No thanks'' , en dat kan niet.
Doe dan niet zo hypocriet en ga anderen dan niet corrigeren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen 'kunnen' en 'willen'.
Nu is het opeens ''good for you'' maar net ging je wel lekker bijdehand doen en zelf de TS verbeteren. Wat een niveau dit.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:15 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Doe dan niet zo hypocriet en ga anderen dan niet corrigeren.
Heil.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ALLE BUITENLANDERS NAAR HUN EIGEN LAND EINZZZZ!!!!
Of hij is gefinancierd met het prostitueren van (minderjarige) meisjes.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:02 schreef Cucumissativus het volgende:
Als ik een dikke BMW van een Turk zie rijden dan zit hij er nooit alleen in maar is de auto met minimaal 3 personen bezet.
Ik denk dat ze met 3 of 4 personen één dikke bak kopen, dus met de inkomsten van de wegenbelastig valt het wel mee.
Nee, die maakte ze af. Als ie nou gewoon gezegd had dat iedereen naar zijn eigen land moest, was er niets aan de hand geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |