SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan zo met je chick op de keukentafel staan terwijl zij de slagroom van je penis slobbert.
Culinaire hoogstandjes.
![]()
Maak eens een dagboek over je natte dromenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan zo met je chick op de keukentafel staan terwijl zij de slagroom van je penis slobbert.
Culinaire hoogstandjes.
![]()
![]()
Intimi kennen me anders als Tarzan, maar dat kan ook komen omdat ik model ben geweest voor verschillende dildo's.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:28 schreef Chai het volgende:
Misschien moet je er iets vaker aan slingeren dWc.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Culinaire hoogstandjes.
Seks op de keukentafel.
![]()
Ik heb ook nooit gezegd dat het eten van Juminelle quality food is. Jullie verdraaien mijn woorden.If not now, then when.![]()
Ik zie wat jij daar doet..quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
slagroom kan, chocoladestroop of iets anders moet je niet aan beginnen. Maakt echt een rotzooi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Culinaire hoogstandjes.
![]()
Ja want seks zelf is altijd wel heel schoon en zonder sappen en rotzooi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
slagroom kan, chocoladestroop of iets anders moet je niet aan beginnen. Maakt echt een rotzooi.![]()
Ga huilen. Boehoe, jullie verdraaien mijn woorden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat het eten van Juminelle quality food is. Jullie verdraaien mijn woorden.![]()
Lichaamssappen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want seks zelf is altijd wel heel schoon en zonder sappen en rotzooi.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want seks zelf is altijd wel heel schoon en zonder sappen en rotzooi.
Dat zijn lichaamssappen, is heel wat anders dan stroop.![]()
Bij mooie meisjes komt er gewoon stroop en honing uit hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat zijn lichaamssappen, is heel wat anders dan stroop.Jawel, je keek.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mooie meisjes komt er gewoon stroop en honing uit hoor![]()
I see what you did there![]()
![]()
Waarom zou ik gaan huilen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga huilen. Boehoe, jullie verdraaien mijn woorden.
Wat ben je toch ook een domme snol, bah.
If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan huilen?
Wat ben je toch ook een domme snol, bah.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 16-06-2012 20:49:36 ]![]()
Je bent te laat voor m'n garnalen trouwens. Ze waren fucking lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef jna het volgende:
[..]
Als het hier een beetje dood is moet je gewoon een foto posten van je eten![]()
![]()
![]()
Zelfs geen foto?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Je bent te laat voor m'n garnalen trouwens. Ze waren fucking lekker
Jawel, je keek.![]()
Dat lijkt me ook ellendig, ik ben echt een alleseterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben dol op garnalen, mag het niet eten vanwege allergie.
![]()
Fladder en bere?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ellendig, ik ben echt een alleseter.
Jawel, je keek.![]()
Klote dat. Voor meerdere dingen allergisch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben dol op garnalen, mag het niet eten vanwege allergieTelefoon lag in m'n kamer en ik was te lui + hongerig om het te gaan pakken, dus begon meteen met etenquote:
Ga over een paar dagen gewoon weer maken![]()
![]()
Over garnalen en grenzen gesproken. Ik zag 2 dagen geleden ofzo een kok op tv die eerst het darmkanaaltje bij die garnaal eruit haalde omdat het vies was, en vervolgens daarna zonder probleem die kop pakt en 'm helemaal leegzuigt van alle inhoud![]()
![]()
Jawel, je keek.![]()
Goh.. Poolse shirtjes schijnen door als ze zo nat worden.... mmh...just sharing
[ Bericht 0% gewijzigd door JackieBrown op 16-06-2012 21:25:17 ]![]()
Laat ze liever scorenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
Goh.. Poolse shirtjes schijnen door als ze zo nat worden.... mmh...just sharing
Jawel, je keek.![]()
1-1, maar heb bij 1,2,3 wel een 2tje ingevuld (dus winst Polen).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja true that, op welke stand heb je ingezet?Jawel, je keek.![]()
Er staat hier al tijden een fles groene fernandes light. Maar omdat light niet te zuipen is drinkt niemand het, en nu is het gewoon fel blauw gewordenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef junamii het volgende:
[..]
Als je erbij wil horen, neem dan de gele
Jawel, je keek.![]()
Ik vind de groene sowieso niet lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:34 schreef jna het volgende:
[..]
Er staat hier al tijden een fles groene fernandes light. Maar omdat light niet te zuipen is drinkt niemand het, en nu is het gewoon fel blauw geworden
Pineapple of Cherry Bouquet![]()
![]()
Ik vind eigenlijk alleen cream ginger niet lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik vind de groene sowieso niet lekker
Pineapple of Cherry BouquetJawel, je keek.![]()
Ik had vroeger een Grieks klasgenootje die verliefd op me was (geen flauw idee meer hoe hij heet), maar zijn broertje's naam zal ik nooit vergeten: Aristotelesquote:![]()
![]()
Wow, ik zou mn ouders echt hatenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:47 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Grieks klasgenootje die verliefd op me was (geen flauw idee meer hoe hij heet), maar zijn broertje's naam zal ik nooit vergeten: Aristoteles
Jawel, je keek.![]()
Maar waar koop je fernandes, ik weet niet of ik het lustquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef junamii het volgende:
[..]
Als je erbij wil horen, neem dan de gele![]()
![]()
Elke beetje supermarkt verkoopt het.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar waar koop je fernandes, ik weet niet of ik het lustJawel, je keek.![]()
Roepnaam Arie?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:50 schreef junamii het volgende:
[..]
Vader was Grieks, moeder Nederlands. Die vader had dromen voor z'n kleinste zoon ofzoJawel, je keek.![]()
Waar woon je?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De turkenwinkel heb ik ze weleens zien staan in zo'n koelkastje maar nooit de supermarkt![]()
Welke uithoek woon je?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De turkenwinkel heb ik ze weleens zien staan in zo'n koelkastje maar nooit de supermarkt
Jawel, je keek.![]()
Ik kom daar haast nooitquote:Zuid-Holland, maar oorspronkelijk kom ik uit groningenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:56 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoort dat eigenlijk bij Zuid-Holland of Zeeland?![]()
Dan zou ik daar eerst even gaan kijken en wat blikjes kopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kom daar haast nooit
[..]
Zuid-Holland, maar oorspronkelijk kom ik uit groningen
Jawel, je keek.![]()
Ok, en dan moet ik pics makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ik daar eerst even gaan kijken en wat blikjes kopen![]()
Trouwens, kunnen we geen deal maken met Fernandes omdat we zo veel gratis reclame voor ze maken.Jawel, je keek.![]()
Ah, ok. En voor de rest? Leeftijd, studie/werk etc?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
Zuid-Holland, maar oorspronkelijk kom ik uit groningen![]()
Doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:59 schreef jna het volgende:
Trouwens, kunnen we geen deal maken met Fernandes omdat we zo veel gratis reclame voor ze maken.![]()
Ja 15 jaar daar gewoond nu 6 jaar hier, ben 21 jaar en ben vrachtwagenchauffeur voor de rest zit ik beetje als jullie op fokquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, ok. En voor de rest? Leeftijd, studie/werk etc?
En jullie?![]()
Dan kom je toch langs genoeg benzinestations waar ze fernandes verkopen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja 15 jaar daar gewoond nu 6 jaar hier, ben 21 jaar en ben vrachtwagenchauffeur voor de rest zit ik beetje als jullie op fok
En jullie?
Oh en 24 jaar, uit Den Haag, student.Jawel, je keek.![]()
Den Haag, 19, studeer nogquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja 15 jaar daar gewoond nu 6 jaar hier, ben 21 jaar en ben vrachtwagenchauffeur voor de rest zit ik beetje als jullie op fok
En jullie?![]()
![]()
Ja, meestal stap ik binnen pak ik dubbelfris fanta of cola en ben zo weer wegquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dan kom je toch langs genoeg benzinestations waar ze fernandes verkopen?
Oh en 24 jaar, uit Den Haag, student.
ahh jullie zijn mensen van het goede leven![]()
Stiekem verdien ik gewoon aan deze reeks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:59 schreef jna het volgende:
Trouwens, kunnen we geen deal maken met Fernandes omdat we zo veel gratis reclame voor ze maken.Mooi beroep manquote:! Wat rij je?
![]()
Helaas wel, mag naast garnalen geen krab, mosselen, oesters en kreeft eten. En laat ik er nou dol op zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Klote dat. Voor meerdere dingen allergisch?
Allergie is een paar jaar geleden begonnen, zit blijkbaar in de familie. Mijn moeder had ook allergie voor hetzelfde.![]()
Ik ben een beetje verbaasd dat je het niet kent, maar kan aan mij liggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En jullie?
Den Haag, 24, student.![]()
Ik weet wel wat fernandes is maar ik heb het eerlijk gezegd nog nooit in de supermarkt gezien alleen in die turkse winkeltjes of van die cafetaria's of ik kijk er gewoon overheenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verbaasd dat je het niet kent, maar kan aan mij liggen
Den Haag, 24, student.![]()
Ah ok, al bedoelde ik eigenlijk wat voor vrachtwagen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Scheepsbenodigheden, proviand spares en storesVond als klein kind vrachtwagens al onzettend baas
.
Amsterdam, 22 (26 juni 23), student overigens.Asjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:14 schreef junamii het volgende:
Nu lijkt het alsof we allemaal uit Den Haag komen.
![]()
Ik kom soms weleens in scheveningenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:14 schreef junamii het volgende:
Nu lijkt het alsof we allemaal uit Den Haag komenAh zo, trekker opleggerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah ok, al bedoelde ik eigenlijk wat voor vrachtwagen?Vond als klein kind vrachtwagens al onzettend baas
.
Amsterdam, 22 (26 juni 23), student overigens.
Ja, ik had er van kleins af aan niets mee hehe![]()
![]()
Waaromquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:14 schreef junamii het volgende:
Nu lijkt het alsof we allemaal uit Den Haag komen? Nep hagenees dat je bent
![]()
![]()
Jij bent echt de enige neger die ik ken die geïnteresseerd is in vrachtwagens.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah ok, al bedoelde ik eigenlijk wat voor vrachtwagen?Vond als klein kind vrachtwagens al onzettend baas
.
Amsterdam, 22 (26 juni 23), student overigens.
[..]
Asjeblieft niet zeg.
(zonder ze open te breken)
Jawel, je keek.![]()
ik ken wel negers die chauffeur zijn, me baas zelf is surinaams en ook chauffeurquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:20 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige neger die ik ken die geïnteresseerd is in vrachtwagens.(zonder ze open te breken)
![]()
![]()
Ik haat het hierquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Waarom [ afbeelding ]? Nep hagenees dat je bent![]()
![]()
Kom dan ook in een normale wijk wonenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik haat DH meer dan jij dus houd je mond
Jawel, je keek.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ze pissen in theepotten. Moet ik doorgaan?![]()
Burgerlijk vinexwijk. We hebben een winkelcentrum met een aantal winkels, een stuk of 6 basisscholen, 2 middelbare scholen, en twee trams rijden door Ypenburg. Saai, maar de rest van DH is troepquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, jij zou me nog een rondleiding geven langs alle dieptepunten.![]()
![]()
Geef eens namen van buurten ipv overal. Dan kunnen we zeggen of je op de juiste plekken in DH komt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Andere plekken in DH vind ik ook niks. Overal is het kut hier, ik weet niet van jullie hoor![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef junamii het volgende:
[..]
Burgerlijk vinexwijk. We hebben een winkelcentrum met een aantal winkels, een stuk of 6 basisscholen, 2 middelbare scholen, en twee trams rijden door Ypenburg. Saai, maar de rest van DH is troepgeweldig dit. Er zijn wijken die idd troep zijn maar genoeg wijken die leuk en gezellig zijn.
![]()
Om terug te komen op je vorige post, ik ben nauwelijks in DH. Van wat ik vroeger heb gezien van DH, vind ik het troep. Nu kom ik niet verder dan Ypenburg, Wateringen, Leidschenveen, Centrum, Kijkduin, Scheveningen en heel soms Mariahoevequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]geweldig dit. Er zijn wijken die idd troep zijn maar genoeg wijken die leuk en gezellig zijn.
Wat valt er allemaal te doen hier dan? Ik ken serieus m'n eigen stad niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wateringen is netals Ypenburg een vinexbuurt, saai als de pest.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Om terug te komen op je vorige post, ik ben nauwelijks in DH. Van wat ik vroeger heb gezien van DH, vind ik het troep. Nu kom ik niet verder dan Ypenburg, Wateringen, Centrum, Kijkduin, Scheveningen en heel soms Mariahoeve
Wat valt er allemaal te doen hier dan? Ik ken serieus m'n eigen stad niet.
Centrum en omgeving ervan is gezellig en leuk. Genoeg te doen.
Kijkduin, daar komen alleen bejaarden.
Mariahoeve heb ik maar 1 ding op te zeggen.
Scheveningen is ook wel gezellig.![]()
Scheveningen vind ik nu zo kut om met de auto naartoe te gaan, die wegen die steeds zijn afgesloten enzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wateringen is netals Ypenburg een vinexbuurt, saai als de pest.
Centrum en omgeving ervan is gezellig en leuk. Genoeg te doen.
Kijkduin, daar komen alleen bejaarden.
Mariahoeve heb ik maar 1 ding op te zeggen.
Scheveningen is ook wel gezellig.![]()
Ga je wel eens uit in DH? Want dat doe ik nou serieus nooit![]()
![]()
Een vriendin van me heeft nu een huis bij het circustheater, dan kan je dus gewoon 's zomers lopend naar het strandquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:47 schreef junamii het volgende:
[..]
Scheveningen vind ik nu zo kut om met de auto naartoe te gaan, die wegen die steeds zijn afgesloten enzo![]()
Ga je wel eens uit in DH? Want dat doe ik nou serieus nooit
Jawel, je keek.![]()
ik ga af en toe uit in DH. Zijn amper clubs waar ze rock en metal draaienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:47 schreef junamii het volgende:
[..]
Scheveningen vind ik nu zo kut om met de auto naartoe te gaan, die wegen die steeds zijn afgesloten enzo![]()
Ga je wel eens uit in DH? Want dat doe ik nou serieus nooit![]()
Scheveningen en stationsbuurt zijn nu idd kut te bereiken. Zijn weer bezig daarzo, word er gek van.![]()
Op zwoele zomeravonden op Scheveningen lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft nu een huis bij het circustheater, dan kan je dus gewoon 's zomers lopend naar het strand![]()
Zaandamquote:Kon amper een feestzaal vinden daar, met jullie rare rotondes
Ik ga hier nooit uit, nooit leuk gevonden hier ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik ga af en toe uit in DH. Zijn amper clubs waar ze rock en metal draaien![]()
Scheveningen en stationsbuurt zijn nu idd kut te bereiken. Zijn weer bezig daarzo, word er gek van.![]()
1 rotonde in deze idiote stadgaat ze dat zeggen. Ik was laatst trouwens bij die zaal van jou
Deathlift or Die.![]()
Ik woon 15 minuten lopen van strand af. Gelukkig niet bekend bij de meeste hagenezen. Ligt achter de duinen bij rode kruis ziekenhuis.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Op zwoele zomeravonden op Scheveningen lopen![]()
[..]
Ik ga hier nooit uit, nooit leuk gevonden hier ook.![]()
Waarschijnlijk ga je naar de verkeerde clubs of events.![]()
10 rondjes moeten rijden daar op die rotondequote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
1 rotonde in deze idiote stadgaat ze dat zeggen. Ik was laatst trouwens bij die zaal van jou
Had je een feest/bruiloft daar? Nu alweer vergeten hoe groot het was, maar was volgens mij redelijk groot toch?
![]()
Soms showsquote:
Soms aandacht
Soms, soms weekend vanaf maandag
Soms, soms allemaal chicks
En soms helemaal niksJawel, je keek.![]()
Tof, lijkt me leuk om zo dichtbij het strand te wonenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik woon 15 minuten lopen van strand af. Gelukkig niet bekend bij de meeste hagenezen. Ligt achter de duinen bij rode kruis ziekenhuis.![]()
Waarschijnlijk ga je naar de verkeerde clubs of events.
Meh, denk het niet. Welk club vindt je hier leuk dan?Weekend, en daar ga ik nu van genieten door naar een huisfeestje te gaanquote:Fijne avond allemaal nog!
![]()
Moest er een trouw boeket bezorgen johquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:05 schreef junamii het volgende:
[..]
10 rondjes moeten rijden daar op die rotondeHad je een feest/bruiloft daar? Nu alweer vergeten hoe groot het was, maar was volgens mij redelijk groot toch?
Deathlift or Die.![]()
Klinkt leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:09 schreef jna het volgende:
[..]
Soms shows
Soms aandacht
Soms, soms weekend vanaf maandag
Soms, soms allemaal chicks
En soms helemaal niks![]()
Oh hehehehquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moest er een trouw boeket bezorgen joh![]()
![]()
Doen,dan moet je deze als refrein gebruiken en goeie tekst erbij makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik het op muziek zetten![]()
![]()
Paard van Troje en als er daar geen rock te vinden is dan het zwarte ruiter.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Tof, lijkt me leuk om zo dichtbij het strand te wonen
Meh, denk het niet. Welk club vindt je hier leuk dan?![]()
Zal ik nachtje doorhalen?
De reden waarom, ik was vandaag 16:00 wakker en moet morgen 07:00 werken tot maar 12:00 ofzo![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
Zal ik nachtje doorhalen?
De reden waarom, ik was vandaag 16:00 wakker en moet morgen 07:00 werken tot maar 12:00 ofzo
Doorhalen kun je doen op 't moment dat het geen zin meer heeft om te slapen.If not now, then when.![]()
maar heb nog geen slaapquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doorhalen kun je doen op 't moment dat het geen zin meer heeft om te slapen.![]()
ja das waar, maar wekker gaat om 05:30quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan toch prima om 1:00 gaan slapen?![]()
Ja ik weet het niet man.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja das waar, maar wekker gaat om 05:30
Spaanse muziek.
[ Bericht 18% gewijzigd door Yuri_Boyka op 17-06-2012 03:54:17 ]If not now, then when.![]()
Ze wou dat jurkje zelf, dus had ik 'm gehaald voor d'r en inderdaad al gegeven. Ik denk, of nee, ik weet wel zeker dat ze er blijer mee is dan als ik zou aanbieden om een chick flick te gaan kijken met d'r. Volgens mij zou ze me raar aankijken, even stil zijn en me vervolgens vragen of ik wel goed bij m'n kop ben. Real talk.
Trouwens, haten op het Supertrash jurkje. Gewoon uit rancune omdat ik haat op chick flicks. Die jurk is ontworpen door Olcay Gulsen, als je daarop haat moet je ook nooit meer troep van H&M van gerenommeerde ontwerpers kopen.
![]()
![]()
Waarom is het dan niet leuk? De foto hierboven is gewoon nice, ik weet niet voor jou hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 13:41 schreef JackieBrown het volgende:
juna
Serieus dwc, alleen omdat die Olcay ofzo het ontwerpt is het per definitie leuk? C'mon son. Daarnaast kan je het op 2109 manieren dragen, ook dat draagt bij aan "leuk".
![]()
![]()
Een welles-nietes discussie of een jurk leuk is ga ik niet met jou aanquote:Op zondag 17 juni 2012 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom is het dan niet leuk? De foto hierboven is gewoon nice, ik weet niet voor jou hoor. Daarnaast kan je het op 2109 manieren dragen, ook dat draagt bij aan "leuk".
[ afbeelding ]. Jouw smaak is het wel, mijne niet. Care verder. Maar onderbouwen dat ie leuk is want die en die heeft het ontworpen is wel gay. Waarde hechten aan naampjes
Begrijp me niet verkeerd, zeker attent van je. Net als dat het attent is als iemand een film met je kijkt die jij leuk vindt om te zien. Zie je, in essentie hebben we het over hetzelfde![]()
![]()
Ja dwc, niet zo haten op de dingen die andere mensen misschien wel leuk vinden. Ik heb ook een keer Sex and the City gekeken met een meisje omdat ze het leuk vond.
U Mad?If not now, then when.![]()
Gebeurde er iets achteraf?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja dwc, niet zo haten op de dingen die andere mensen misschien wel leuk vinden. Ik heb ook een keer Sex and the City gekeken met een meisje omdat ze het leuk vond.
U Mad?Feyenoord Rotterdam![]()
Whehequote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef o.us het volgende:
Userfoto's #279
Jouw post dwc![]()
Ik ga nog steeds stuk
.
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
Maar onderbouwen dat ie leuk is want die en die heeft het ontworpen is wel gay. Waarde hechten aan naampjes? Ze is een ervaren en gerespecteerd ontwerpster met een hele geschiedenis (modeontwerpster van het jaar + Quote top 30 meest succesvolle vrouwen), dan is het toch niet raar dat op basis daarvan dit jurkje ook leuk is? Het is niet de eerste de beste ofzo, zij weet waar ze mee bezig is. Daarnaast zijn die jurkjes razendsnel verkocht, dat betekent dat een heleboel vrouwen in Nederland die jurk ook leuk vinden. En dan nog dat op verschillende manieren kunnen dragen, met hoeveel kleding kan dat nou? Dat is ook gewoon leuk. Nog niet genoeg zo?
Spijkers op laag water zoeken, ditquote:Begrijp me niet verkeerd, zeker attent van je. Net als dat het attent is als iemand een film met je kijkt die jij leuk vindt om te zien. Zie je, in essentie hebben we het over hetzelfde.
![]()
Ik zou überhaupt niet eens met haar afspreken als ik er van overtuigd ben dat het nergens naartoe zal leiden.quote:If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou überhaupt niet eens met haar afspreken als ik overtuigd ben dat het nergens naartoe zal leiden.![]()
![]()
Atta boy, vanaf nu kan ik je mijn zoon noemen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou überhaupt niet eens met haar afspreken als ik er van overtuigd ben dat het nergens naartoe zal leiden.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
hey niet zo boos hier heb je mijn portemonneeIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze wou dat jurkje zelf, dus had ik 'm gehaald voor d'r en inderdaad al gegeven. Ik denk, of nee, ik weet wel zeker dat ze er blijer mee is dan als ik zou aanbieden om een chick flick te gaan kijken met d'r. Volgens mij zou ze me raar aankijken, even stil zijn en me vervolgens vragen of ik wel goed bij m'n kop ben. Real talk.
![]()
![]()
!
True.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, zeker attent van je. Net als dat het attent is als iemand een film met je kijkt die jij leuk vindt om te zien. Zie je, in essentie hebben we het over hetzelfde![]()
Ah bedankt voor de uitleg. ik snapte het niet.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik wou er ook één voor jou halen, maar aangezien ze allemaal 1 maat zijn..quote:
Oh shit, this is gonna hurt.
![]()
Graag gedaan, het blijft soms lastig.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de uitleg. ik snapte het niet.If not now, then when.![]()
Dan nog, leuk voor d'r maar elke ontwerper maakt ook wel eens lelijke dingen. Alleen maar omdat er een bepaalde naam eraan zit en de eenheidsworst het geweldig vindt, betekend het nog niet dat het niet mógelijk is dat iemand anders het niks vind. Daarom is het een nondiscussie want smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe.
[..]? Ze is een ervaren en gerespecteerd ontwerpster met een hele geschiedenis (modeontwerpster van het jaar + Quote top 30 meest succesvolle vrouwen), dan is het toch niet raar dat op basis daarvan dit jurkje ook leuk is? Het is niet de eerste de beste ofzo, zij weet waar ze mee bezig is. Daarnaast zijn die jurkjes razendsnel verkocht, dat betekent dat een heleboel vrouwen in Nederland die jurk ook leuk vinden. En dan nog dat op verschillende manieren kunnen dragen, met hoeveel kleding kan dat nou? Dat is ook gewoon leuk. Nog niet genoeg zo?
[..]
Spijkers op laag water zoeken, dit.
![]()
Dat je het op verschillende manieren kan dragen is een goed argument. Dat huppeltjepup het ontworpen heeft is gewoon een nonargument.
En spijkers op laag waterjuist niet? Verschaf alleen inzicht dat het allemaal op hetzelfde neerkomt, iets leuks doen voor iemand die je leuk vindt.
Met je nog niet genoeg zo![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou er ook één voor jou halen, maar aangezien ze allemaal 1 maat zijn..
Oh shit, this is gonna hurt.
![]()
Blijf wel bij m'n standpunt. Ik zou liever een man willen die samen met mij iets gaat doen wat ik heel graag wil doen, dan een stom jurkje die ik daarna toch nooit meer ga dragen (oranje, kom op). Vooral als de man het écht niet leuk vindt om bijv. een chickflick te kijken, maar om lief te doen en om je te plezieren mee gaat kijken, kan ik dat waarderen.
Mijn waardering/respect/liefde/etc. krijg je niet zomaar met een cadeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als Nederland vanavond met 2 doelpunten wint en nog doorgaat snap je natuurlijk wel dat je dit voortaan voor alle resterende wedstrijden ook moet gaan doen dwc.Jawel, je keek.![]()
The the the bird bird bird the bird is the word a papa oemamaw papa oemamaw
Dit heb ik nu al meer dan een week in m'n hoofd en het verdwijnt nietKanker hinderlijk.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Heard what?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
I see what you tried to do there.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
Dit heb ik nu al meer dan een week in m'n hoofd en het verdwijnt nietKanker hinderlijk.
![]()
Fucking skinheads.
Gisteravond een of andere Britse OI OI OI punkband met allemaal skinhead tuig uit Engeland/Duitsland en de provincie als publiek. Nog nooit eerder zulke smerige blikken gekregen.
En ook nog eens bijna mijn nek gebroken door een ankermongool die het podium op klom en er hardhandig af werd gesmeten. Nigger landde bovenop mij waardoor ik nu een beurse nek en schouder heb.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Fucking skinheads.
Gisteravond een of andere Britse OI OI OI punkband met allemaal skinhead tuig uit Engeland/Duitsland en de provincie als publiek. Nog nooit eerder zulke smerige blikken gekregen.
En ook nog eens bijna mijn nek gebroken door een ankermongool die het podium op klom en er hardhandig af werd gesmeten. Nigger landde bovenop mij waardoor ik nu een beurse nek en schouder heb.![]()
Klinkt waardeloos zeg.
![]()
Waarom ben ik hier zo gevoelig voor godverdomme je wordt bedankt Jumiquote:Op zondag 17 juni 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
![]()
![]()
Ik voel me niet gevleid, eerder verkracht.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heel erg, het breekt m'n hart schat ik wil je.If not now, then when.![]()
Whahaha, is idd hinderlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
Nu heb ik het ook in mijn hoofd zittenIk zie mezelf het al zingen voor mijn kanaries
![]()
![]()
Niks erin met Ron BetonI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
De janse bagge versie
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zing ik altijd wanneer ik aan de racekak zit.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echt totaal random komt dat zinnetje "and it burns, burns, burns.. the ring of fire" in me op
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat spelen de backs slecht, godverdomme.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Willems moet er uitgeankerd worden. Mag van mij prima in het Nederlands elftal, maar niet met zijn non-ervaring (PSV nou nou) en leeftijd van 18 jaar oud.
Feyenoord Rotterdam![]()
Een ruil tussen vd wiel en manolevje zou momenteel een goede deal zijn voor Ajax.quote:
Jawel, je keek.![]()
Portugalquote:Op zondag 17 juni 2012 22:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ok, wie gaan we vanaf nu supporten?Ik denk Frankrijk of Engeland, en als laatste keus Duitsland
.
![]()
Kijk niet raar op als de AIVD zeer binnenkort bij je op de stoep staat in Uterreg wegens landverraad.quote:![]()
Ik pleit voor een identiteitscrisisquote:Op zondag 17 juni 2012 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk niet raar op als de AIVD zeer binnenkort bij je op de stoep staat in Uterreg wegens landverraad.![]()
![]()
Ohja wacht, da's waar ook hèquote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik pleit voor een identiteitscrisis. INFILTRANT
!
![]()
Hoe ditch je die oranjetag weerI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je wil niet weten wat ik allemaal naar mn hoofd krijg hierquote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja wacht, da's waar ook hè. INFILTRANT
!
![]()
![]()
We zullen 'm missen inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef JackieBrown het volgende:
Oh van Bommel komt niet meer terug? Goh... jammer...Jawel, je keek.![]()
Dit.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit verlies lag absoluut niet aan van Marwijk hoorIf not now, then when.![]()
Kom maar.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Nee maar de magie tussen Bert en de spelers is volgens mij wel aardig op aan het raken.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit verlies lag absoluut niet aan van Marwijk hoorJawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nee maar de magie tussen Bert en de spelers is volgens mij wel aardig op aan het raken.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef jna het volgende:
[..]
Kom maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, om je een mep in je gezicht te geven.![]()
Uh nee. Er was geen magie, nooit geweest. Die spelers raakten te snel gedemotiveerd na 1-1. Was wel aardig terug te zien.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nee maar de magie tussen Bert en de spelers is volgens mij wel aardig op aan het raken.
Daarnaast die bal van Willems die de 1-1 veroorzaakte was zum kotsen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Oh Nederland heeft verloren, schande eerst tegen bulgarije daarna denemarken toen duitsland en nu portugal schande![]()
![]()
Ik zie steeds vaker vrouw iconen in plaats van man iconen, waarom doe je dat?quote:
220 euro gewonnen.quote:
xxxxx voor Christiano Ronaldo.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ggggg echt?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
220 euro gewonnen.
xxxxx voor Christiano Ronaldo.If not now, then when.![]()
Ik ben travo man. Mag iedereen best weten.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie steeds vaker vrouw iconen in plaats van man iconen, waarom doe je dat?Feyenoord Rotterdam![]()
Ging meer om mijn punchline "Kan gebeuren" icm met 14.gif. 10.000 topics mee geslot.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
220 euro gewonnen.
xxxxx voor Christiano Ronaldo.
Waar deed je aan mee dat je zo bruut veel geld hebt gewonnen? Met toto win ik meestal 50 euro ofzo
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 17-06-2012 23:18:33 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ah, wist ik niet. Sorry manquote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ging meer om mijn punchline "Kan gebeuren" icm met 14.gif. 10.000 topics mee geslot.
Waar deed je aan mee dat je zo bruut veel geld hebt gewonnen? Met toto win ik meestal 50 euro ofzo![]()
Ik gaf een vriend van me 50 euro om in te zetten op winst van Duitsland en Portugal op Unibet. Was ook niet zo'n verrassing dat ik zou winnen dus
Viesquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik post daar dan ook geen gifs vanquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Lollen, studeren.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jajong, watskeburt met jou, hele dagen aan het LOLLEN?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat een gezeik en gejank op FB.
En gehaat nadat ik na NL - DEN postte NL het niet zou redden dit EK.
Heb weer gelijk gekregen![]()
![]()
Goodmorning! Ben ik weer, goed weertje om terug in Nederland te komen bah
All good things are wild and free.![]()
Maar de opstelling had zeker wel anders gemogen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit verlies lag absoluut niet aan van Marwijk hoorAll good things are wild and free.![]()
Hiii titi hoe was je verkensie??
Pics van jou in bikiniEn van je vriend in zwembroek
Voor de beeldvorming uiteraard.![]()
Ik wil niet stoken hoor Etha maar ik zou het niet pikken dat ze foto's van andere jonges wilt zienquote:Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef JackieBrown het volgende:
Hiii titi hoe was je verkensie??
Pics van jou in bikiniEn van je vriend in zwembroek
Voor de beeldvorming uiteraard.![]()
![]()
Alsof er iemand aan mijn goddelijke lijf kan tippenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor Etha maar ik zou het niet pikken dat ze foto's van andere jonges wilt zien
Deathlift or Die.![]()
Vrouwen die over voetbal praten trouwenszien jullie mij over fucking nagellak praten? Gewoon klep houden en mooi zijn in jullie oranje jurkjes.
Deathlift or Die.![]()
Nouja, je kijkt ook chick flicks..quote:Op maandag 18 juni 2012 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
zien jullie mij over fucking nagellak praten?![]()
dus hoe ditchen we nu de oranjetag?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dat heeft hij over voor Jackie. Zulke mannen, zulke mannenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja, je kijkt ook chick flicks..![]()
![]()
Ik zou een oorlog winnen voor een chick, ik zou bungee jumpen, ik zou vechten met een grizzlybear. Maar dát..quote:Op maandag 18 juni 2012 10:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Dat heeft hij over voor Jackie. Zulke mannen, zulke mannenhttp://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.phpquote:![]()
Wat zijn je lievelings chickflicks?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik blijf thuis voor chickflicks. True story.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Goodwill moeten kwekenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik blijf thuis voor chickflicks. True story..
![]()
Ben je bang dat het je mannelijkheid aantast ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou een oorlog winnen voor een chick, ik zou bungee jumpen, ik zou vechten met een grizzlybear. Maar dát..![]()
Ronaldo draagt nagellak en roze kleding met een bloem in zijn haar en scheert en tanned zijn benen en doet zijn haar goed tijdens de rust en nog steeds geilen chicks op hem. Dus een chickflick kijken kan alleen maar goed zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 10:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou een oorlog winnen voor een chick, ik zou bungee jumpen, ik zou vechten met een grizzlybear. Maar dát..![]()
![]()
Goed idee voor een metamorfose.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ronaldo draagt nagellak en roze kleding met een bloem in zijn haar en scheert en tanned zijn benen en doet zijn haar goed tijdens de rust en nog steeds geilen chicks op hem. Dus een chickflick kijken kan alleen maar goed zijnFeyenoord Rotterdam![]()
Ronaldo mag datquote:Op maandag 18 juni 2012 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ronaldo draagt nagellak en roze kleding met een bloem in zijn haar en scheert en tanned zijn benen en doet zijn haar goed tijdens de rust en nog steeds geilen chicks op hem. Dus een chickflick kijken kan alleen maar goed zijn.
![]()
Al blijft de enige echte officiële Ronaldo deze eindbaas natuurlijk.
Sowieso die tijden met Roberto Carlos, Rivaldo, Romario, Cafu etc.
![]()
Rivaldo
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Toch was hij gisteren weer de grootste baas van het veld.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijn hoofd staat me niet aanaltijd de grote ronaldo show bah
ook niet lastig tegen oetlul van der wielquote:Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toch was hij gisteren weer de grootste baas van het veld.
2 Mooiboys waarvan er eentje ook daadwerkelijk talent heeft, helaas speelde die voor Portugalquote:Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ook niet lastig tegen oetlul van der wiel.
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ook niet lastig tegen oetlul van der wielI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
DAT KK HARDE SCHOT OP DOEL!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toch was hij gisteren weer de grootste baas van het veld.Geniaal! En dan die redding van Stekelenburg met z'n vuisten, ook baas
.
Ik heb weer zin om te keepen.
![]()
Ben je doelman?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
DAT KK HARDE SCHOT OP DOEL!Geniaal! En dan die redding van Stekelenburg met z'n vuisten, ook baas
.
Ik heb weer zin om te keepen.
Deathlift or Die.![]()
Hola mi lobis. Wie heeft er allemaal traantjes gelaten?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Stiekem een beetje van geluk.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Hola mi lobis. Wie heeft er allemaal traantjes gelaten?
Al had ik het ook wel tof gevonden als Nederland gewonnen had, maar dat zat er niet echt in
Ik heb huilend pagga geslagen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Hola mi lobis. Wie heeft er allemaal traantjes gelaten?Feyenoord Rotterdam![]()
Op school vond ik op doel staan het leukst altijdquote:. Ik was altijd Taffarel, Bhartez of natuurlijk v/d Sar
.
![]()
Wat?quote:
Tranen zijn een goed glijmiddel. Ja ik spreek uit ervaring.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Niet Waterreus?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op school vond ik op doel staan het leukst altijd. Ik was altijd Taffarel, Bhartez of natuurlijk v/d Sar
.
Jawel, je keek.![]()
Het is je vergeven.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Was ze hot?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb nog met z'n dochter op de middelbare school gezeten.
Jawel, je keek.![]()
Ze liet je ballen vaak glippen?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Viel mee. Ze leek wel erg op 'm.
Jawel, je keek.![]()
Nee, ze overleefde 't op het nippertjequote:. Ok ernstig, excuus
.
Hij is wel een pimp, die Menzo.
Dat tongetje er ook echt bij.
![]()
hij heeft volgens mij ook z'n eigen vliegtuigmaatschappijquote:Op maandag 18 juni 2012 11:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ze overleefde 't op het nippertje. Ok ernstig, excuus
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Heeft ze nou twee keer hetzelfde tasje bij dr?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ze overleefde 't op het nippertje. Ok ernstig, excuus
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja. Stanga heeft dr duidelijk geen creditcard gegevenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:07 schreef junamii het volgende:
[..]
Heeft ze nou twee keer hetzelfde tasje bij dr?
Jawel, je keek.![]()
Goede zet van m.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. Stanga heeft dr duidelijk geen creditcard gegevenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: