SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan zo met je chick op de keukentafel staan terwijl zij de slagroom van je penis slobbert.
Culinaire hoogstandjes.
![]()
Maak eens een dagboek over je natte dromenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan zo met je chick op de keukentafel staan terwijl zij de slagroom van je penis slobbert.
Culinaire hoogstandjes.
![]()
![]()
Intimi kennen me anders als Tarzan, maar dat kan ook komen omdat ik model ben geweest voor verschillende dildo's.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:28 schreef Chai het volgende:
Misschien moet je er iets vaker aan slingeren dWc.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Culinaire hoogstandjes.
Seks op de keukentafel.
![]()
Ik heb ook nooit gezegd dat het eten van Juminelle quality food is. Jullie verdraaien mijn woorden.If not now, then when.![]()
Ik zie wat jij daar doet..quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
slagroom kan, chocoladestroop of iets anders moet je niet aan beginnen. Maakt echt een rotzooi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Culinaire hoogstandjes.
![]()
Ja want seks zelf is altijd wel heel schoon en zonder sappen en rotzooi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
slagroom kan, chocoladestroop of iets anders moet je niet aan beginnen. Maakt echt een rotzooi.![]()
Ga huilen. Boehoe, jullie verdraaien mijn woorden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat het eten van Juminelle quality food is. Jullie verdraaien mijn woorden.![]()
Lichaamssappen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want seks zelf is altijd wel heel schoon en zonder sappen en rotzooi.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want seks zelf is altijd wel heel schoon en zonder sappen en rotzooi.
Dat zijn lichaamssappen, is heel wat anders dan stroop.![]()
Bij mooie meisjes komt er gewoon stroop en honing uit hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat zijn lichaamssappen, is heel wat anders dan stroop.Jawel, je keek.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mooie meisjes komt er gewoon stroop en honing uit hoor![]()
I see what you did there![]()
![]()
Waarom zou ik gaan huilen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga huilen. Boehoe, jullie verdraaien mijn woorden.
Wat ben je toch ook een domme snol, bah.
If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan huilen?
Wat ben je toch ook een domme snol, bah.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 16-06-2012 20:49:36 ]![]()
Je bent te laat voor m'n garnalen trouwens. Ze waren fucking lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef jna het volgende:
[..]
Als het hier een beetje dood is moet je gewoon een foto posten van je eten![]()
![]()
![]()
Zelfs geen foto?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Je bent te laat voor m'n garnalen trouwens. Ze waren fucking lekker
Jawel, je keek.![]()
Dat lijkt me ook ellendig, ik ben echt een alleseterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben dol op garnalen, mag het niet eten vanwege allergie.
![]()
Fladder en bere?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ellendig, ik ben echt een alleseter.
Jawel, je keek.![]()
Klote dat. Voor meerdere dingen allergisch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben dol op garnalen, mag het niet eten vanwege allergieTelefoon lag in m'n kamer en ik was te lui + hongerig om het te gaan pakken, dus begon meteen met etenquote:
Ga over een paar dagen gewoon weer maken![]()
![]()
Over garnalen en grenzen gesproken. Ik zag 2 dagen geleden ofzo een kok op tv die eerst het darmkanaaltje bij die garnaal eruit haalde omdat het vies was, en vervolgens daarna zonder probleem die kop pakt en 'm helemaal leegzuigt van alle inhoud![]()
![]()
Jawel, je keek.![]()
Goh.. Poolse shirtjes schijnen door als ze zo nat worden.... mmh...just sharing
[ Bericht 0% gewijzigd door JackieBrown op 16-06-2012 21:25:17 ]![]()
Laat ze liever scorenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
Goh.. Poolse shirtjes schijnen door als ze zo nat worden.... mmh...just sharing
Jawel, je keek.![]()
1-1, maar heb bij 1,2,3 wel een 2tje ingevuld (dus winst Polen).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja true that, op welke stand heb je ingezet?Jawel, je keek.![]()
Er staat hier al tijden een fles groene fernandes light. Maar omdat light niet te zuipen is drinkt niemand het, en nu is het gewoon fel blauw gewordenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef junamii het volgende:
[..]
Als je erbij wil horen, neem dan de gele
Jawel, je keek.![]()
Ik vind de groene sowieso niet lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:34 schreef jna het volgende:
[..]
Er staat hier al tijden een fles groene fernandes light. Maar omdat light niet te zuipen is drinkt niemand het, en nu is het gewoon fel blauw geworden
Pineapple of Cherry Bouquet![]()
![]()
Ik vind eigenlijk alleen cream ginger niet lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik vind de groene sowieso niet lekker
Pineapple of Cherry BouquetJawel, je keek.![]()
Ik had vroeger een Grieks klasgenootje die verliefd op me was (geen flauw idee meer hoe hij heet), maar zijn broertje's naam zal ik nooit vergeten: Aristotelesquote:![]()
![]()
Wow, ik zou mn ouders echt hatenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:47 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Grieks klasgenootje die verliefd op me was (geen flauw idee meer hoe hij heet), maar zijn broertje's naam zal ik nooit vergeten: Aristoteles
Jawel, je keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |