Vreselijke plastice vrouw door de operaties en zonnenbanken.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef Eef999 het volgende:
En Estelle is een hele mooie vrouw, alleen ziet ze er idd niet uit als 33, maar dat heeft dat verdrietige huwelijk natuurlijk met haar gedaan
Het onschuldige imago van de golftas is inmiddels wel volledig naar de maan.quote:Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Tinkepink het volgende:
Een golftas is ook een mooie tas om een schone onderbroek en een tandenborstel in te bewaren natuurlijk.
bronquote:Ruud Gullit is nog altijd verwikkeld in een hevig geldgevecht met ex Christina Pensa. ‘We hebben al bij Gullit aan de deur gestaan.’ Ruud Gullit morgen voor zoveelste keer voor rechter ‘Ik zou zeer verbaasd zijn als hij wint’
Het lukt Ruud Gullit maar niet zich los te weken van zijn liefdes-cv. Morgen staat de ex-voetbalprof voor de zoveelste keer voor de rechter inzake het alimentatiegebed zonder einde tussen hem en zijn tweede ex-vrouw, de Italiaanse Christina Pensa. Voor haar ruilde Gullit zijn eerste vrouw en jeugdliefde Yvonne de Vries in, bij wie hij net als bij Pensa en zijn huidige vrouw Estelle Cruijff twee kinderen heeft. In het pingpongspel van dagen en gedaagd worden – dat qua tijdspanne niet echt meer in verhouding staat tot een huwelijk dat anderhalf jaar duurde – is het nu weer Gullit die een kort geding aanspant tegen zijn ex-vrouw.
Pensa, door Gullit in het verleden een ‘geldwolf’ genoemd, probeert Gullit er al jaren van te overtuigen dat hij zich moet houden aan een uitspraak van het Milanese gerechtshof in 1997, het jaar dat het echtpaar van tafel en bed scheidde. Gullit moest tijdens vakantieperiodes zijn kinderen voor een bepaald aantal dagen bij zich nemen, of anders in de buidel tasten.
Pensa’s Italiaanse advocaat Roberto de Falco – werkzaam bij Nederlands-Italiaans advocatenkantoor De Falco Janssen Avvocati - Advocaten, en orerend met warm-Italiaanse tongval – begrijpt die ‘familia-gedachte’ volkomen. ‘Gullit is vader. De redenering van de rechter was dat je als padre de verplichting hebt om omgang met je kinderen te hebben. Zeer logisch. Hij wil zijn kinderen niet bij zich hebben tijdens de vakanties, dus moet hij geld betalen. In al die jaren heeft hij dat één keer gedaan.’
Gullit weigert te betalen omdat Pensa in 2000, vlak voor zijn huwelijk met Estelle, de echtscheidingspapieren heeft getekend. Iets waar hij volgens insiders miljoenen voor zou hebben neergelegd. Begin 2006 besloot het hof in Amsterdam ook dat Gullit toch gewoon moest betalen. Het verweer dat Gullit hier tegen indiende, werd eind mei 2007 door het hetzelfde hof van de hand gewezen.
‘Zeer onlogisch’, noemt De Falco, die voor de eerste keer aantreedt in de schier oneindige rechtszaak-reeks, het dat Gullit het morgen nogmaals probeert. ‘Ik zou zeer verbaasd zijn als hij wint.’ De advocaat van Gullit, I. Reinders Folmer, houdt haar lippen stijf op elkaar.
Gullit, die wel braaf een maandelijkse alimentatie van 5.030,82 euro overmaakt naar Pensa voor zijn twee kinderen, voerde de afgelopen jaren als verdediging aan dat hij sinds zijn scheiding rekeningen opgestuurd heeft gekregen - o.a. van hotels, limousinediensten en luxewinkels- die in de honderdduizenden euro’s lopen. Of hij die betaald heeft, blijft in het ongewisse.
Uiteindelijk heeft Pensa, ook geen flauwerd, gerechtsdeurwaarder Van Twuijver ingeschakeld om op een andere manier aan het geld te komen. Op dit moment hoeven Ruud en Estelle echter niet bang te zijn dat hun huis wordt leeggehaald. Vincent van Twuijver: ‘De hele zaak is erg ingewikkeld, laat ik het zo maar zeggen haha! We hebben één keer bij meneer Gullit aan de deur gestaan, begin 2006. Maar omdat dit nu speelt, doen we even niks.’ Het is even wachten op morgen. Opgewekt: ‘Als mevrouw Pensa gelijk krijgt, gaan we gewoon weer verder.’
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Het onschuldige imago van de golftas is inmiddels wel volledig naar de maan.
*Team golftas
[ afbeelding ]
Jammer inderdaad dat een dergelijk attribuut nu altijd met argwaan zal worden bekeken.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Het onschuldige imago van de golftas is inmiddels wel volledig naar de maan.
*Team golftas
[ afbeelding ]
Ja, zijn verhaal is meen ik dat het door de scheiding komt, dat ze moest kiezen van zijn ex, maar het Gullit-verhaal lijkt me logischer en ik heb de indruk dat Gullit dat hier zelf tussen de regels door ook toegeeft. Ik vind het wel zo'n kleine meisjes-opmerking eigenlijk, 'pappie je had gelijk'quote:Op maandag 18 juni 2012 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah op die manier, ik wist de reden niet meer, het komt wel eens in de zoveel tijd in haar interviews naar voren.
Ze hebben het toch flink wat jaren volgehouden
Da's een van de weinige huwelijksfoto's waar ze op lacht, man man, wat een ongelukkig ogend bruidje was datquote:Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef SEMTEX het volgende:
Daily mail heeft ook een stukje:
http://www.dailymail.co.u(...)g-sick-cheating.html
[ afbeelding ]
voor de nosejob:
[ afbeelding ]
Hoezo dan? Na 16 jaar huwelijk, en terwijl hij steeds zijn klep open deed bij de roddelbladen?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel zo'n kleine meisjes-opmerking eigenlijk, 'pappie je had gelijk'![]()
Nou, alsof ze weer in genade wil komen bij papa met een 'je had toch gelijk'. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je als vader wanhopig wordt van zo'n situatie, al had je natuurlijk je klep moeten houden tegen de roddelbladen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Na 16 jaar huwelijk, en terwijl hij steeds zijn klep open deed bij de roddelbladen?
Hij is toch een lieve vader, dus dat zou een beetje apart zijn, imo. Maar dat moet Stellemans zelf weten natuurlijk. Je kunt ook gewoon proberen te verzoenen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, alsof ze weer in genade wil komen bij papa met een 'je had toch gelijk'. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je als vader wanhopig wordt van zo'n situatie, al had je natuurlijk je klep moeten houden tegen de roddelbladen.
Ik heb even gekeken en het is een geverifieerde account waar die tweet op staatquote:Op maandag 18 juni 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is toch een lieve vader, dus dat zou een beetje apart zijn, imo. Maar dat moet Stellemans zelf weten natuurlijk. Je kunt ook gewoon proberen te verzoenen.
Maar dat Ruud dit dus voorstelt, het artikel is niet waar?Of heeft Livra geen echt ruud-account op Twitter bekeken?
Weirdquote:Op maandag 18 juni 2012 09:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en het is een geverifieerde account waar die tweet op staat
of Ruud heeft tegen iemand aangepraat waarvan hij niet wist dat het richting Telegraaf werd doorgespeeld? (-> Friso)quote:Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie de Telegraaf gebeld heeft en deed alsof hij Ruud was
Dat zou wat zijn... Als hij tegen Friso aangepraat heeft en Friso de Telegraaf gebeld heeftquote:Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
of Ruud heeft tegen iemand aangepraat waarvan hij niet wist dat het richting Telegraaf werd doorgespeeld? (-> Friso)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |