abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 17 juni 2012 @ 16:10:26 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_113007504
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef Eef999 het volgende:

En Estelle is een hele mooie vrouw, alleen ziet ze er idd niet uit als 33, maar dat heeft dat verdrietige huwelijk natuurlijk met haar gedaan :)
Vreselijke plastice vrouw door de operaties en zonnenbanken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 17 juni 2012 @ 16:19:38 #102
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_113007847
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Tinkepink het volgende:
Een golftas is ook een mooie tas om een schone onderbroek en een tandenborstel in te bewaren natuurlijk.
Het onschuldige imago van de golftas is inmiddels wel volledig naar de maan.

*Team golftas

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 juni 2012 @ 16:42:01 #103
16715 Mylene
*schatje*
pi_113008618
Over die andere ex van Ruud Gullit en zijn kinderen van haar, heb ik dit stuk gevonden.

quote:
Ruud Gullit is nog altijd verwikkeld in een hevig geldgevecht met ex Christina Pensa. ‘We hebben al bij Gullit aan de deur gestaan.’ Ruud Gullit morgen voor zoveelste keer voor rechter ‘Ik zou zeer verbaasd zijn als hij wint’

Het lukt Ruud Gullit maar niet zich los te weken van zijn liefdes-cv. Morgen staat de ex-voetbalprof voor de zoveelste keer voor de rechter inzake het alimentatiegebed zonder einde tussen hem en zijn tweede ex-vrouw, de Italiaanse Christina Pensa. Voor haar ruilde Gullit zijn eerste vrouw en jeugdliefde Yvonne de Vries in, bij wie hij net als bij Pensa en zijn huidige vrouw Estelle Cruijff twee kinderen heeft. In het pingpongspel van dagen en gedaagd worden – dat qua tijdspanne niet echt meer in verhouding staat tot een huwelijk dat anderhalf jaar duurde – is het nu weer Gullit die een kort geding aanspant tegen zijn ex-vrouw.

Pensa, door Gullit in het verleden een ‘geldwolf’ genoemd, probeert Gullit er al jaren van te overtuigen dat hij zich moet houden aan een uitspraak van het Milanese gerechtshof in 1997, het jaar dat het echtpaar van tafel en bed scheidde. Gullit moest tijdens vakantieperiodes zijn kinderen voor een bepaald aantal dagen bij zich nemen, of anders in de buidel tasten.

Pensa’s Italiaanse advocaat Roberto de Falco – werkzaam bij Nederlands-Italiaans advocatenkantoor De Falco Janssen Avvocati - Advocaten, en orerend met warm-Italiaanse tongval – begrijpt die ‘familia-gedachte’ volkomen. ‘Gullit is vader. De redenering van de rechter was dat je als padre de verplichting hebt om omgang met je kinderen te hebben. Zeer logisch. Hij wil zijn kinderen niet bij zich hebben tijdens de vakanties, dus moet hij geld betalen. In al die jaren heeft hij dat één keer gedaan.’

Gullit weigert te betalen omdat Pensa in 2000, vlak voor zijn huwelijk met Estelle, de echtscheidingspapieren heeft getekend. Iets waar hij volgens insiders miljoenen voor zou hebben neergelegd. Begin 2006 besloot het hof in Amsterdam ook dat Gullit toch gewoon moest betalen. Het verweer dat Gullit hier tegen indiende, werd eind mei 2007 door het hetzelfde hof van de hand gewezen.

‘Zeer onlogisch’, noemt De Falco, die voor de eerste keer aantreedt in de schier oneindige rechtszaak-reeks, het dat Gullit het morgen nogmaals probeert. ‘Ik zou zeer verbaasd zijn als hij wint.’ De advocaat van Gullit, I. Reinders Folmer, houdt haar lippen stijf op elkaar.

Gullit, die wel braaf een maandelijkse alimentatie van 5.030,82 euro overmaakt naar Pensa voor zijn twee kinderen, voerde de afgelopen jaren als verdediging aan dat hij sinds zijn scheiding rekeningen opgestuurd heeft gekregen - o.a. van hotels, limousinediensten en luxewinkels- die in de honderdduizenden euro’s lopen. Of hij die betaald heeft, blijft in het ongewisse.

Uiteindelijk heeft Pensa, ook geen flauwerd, gerechtsdeurwaarder Van Twuijver ingeschakeld om op een andere manier aan het geld te komen. Op dit moment hoeven Ruud en Estelle echter niet bang te zijn dat hun huis wordt leeggehaald. Vincent van Twuijver: ‘De hele zaak is erg ingewikkeld, laat ik het zo maar zeggen haha! We hebben één keer bij meneer Gullit aan de deur gestaan, begin 2006. Maar omdat dit nu speelt, doen we even niks.’ Het is even wachten op morgen. Opgewekt: ‘Als mevrouw Pensa gelijk krijgt, gaan we gewoon weer verder.’
bron

Die zoon is geloof ik later opgepakt voor wiet ofzo.
pi_113010131
quote:
8s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Jane het volgende:

[..]

*Team golftas

[ afbeelding ]
:D_! _O-
  zondag 17 juni 2012 @ 22:40:07 #105
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_113027585
Daily mail heeft ook een stukje:
http://www.dailymail.co.u(...)g-sick-cheating.html

voor de nosejob:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 18 juni 2012 @ 08:21:48 #106
16715 Mylene
*schatje*
pi_113039108
RUUD GULLIT
„Estelle en ik praten weer”

NA ZIJN PERS-BERICHT van bijna een week geleden heeft Ruud Gullit (49) in het openbaar vrijwel niets meer gezegd over de aangekondigde scheiding van zijn derde echtgenote, Estelle Cruijff (33). „Mijn kinderen, vooral de jongste, heeft er veel last van. Ik hou zo veel mogelijk mijn mond.”

Afgelopen zaterdag, nadat Estelle in deze krant op twee pagina’s haar verhaal deed, is er wel weer voor het eerst contact tussen de twee geweest. De laatste week was dat contact beperkt gebleven tot een nachtelijk telefoongesprek met verwijten over en weer. Ruud: „Maar we zijn weer ’on speaking terms’ en daar ben ik heel erg blij mee.” Aan deze krant wilde hij nu ook wel een reactie kwijt.

„Deze week is er een evenement op de school van een van de kids en we hebben zelfs afgesproken dat we daar samen naartoe gaan. Dat is natuurlijk een prachtig signaal naar die twee toe; papa en mama kunnen best vrienden blijven.”

„Ik hoop dat het op de lange duur gaat lukken om gewoon goed contact te houden”, vervolgt Ruud. „Het is niet alleen zestien jaar van haar leven geweest, ook van het mijne. Estelle is in alle opzichten een prachtige vrouw, van wie ik veel heb gehouden. Maar het werkte niet meer tussen ons. Ik ga daar niet in detail op in, ik wil ook niet echt reageren op het interview van zaterdag. Ik hoop oprecht dat het haar goed zal gaan. Ik vind het zelfs fijn dat ze nieuw geluk heeft gevonden. Echt.”

Ruud: „Ik ken Badr Hari. Heb hem recentelijk ook weer een paar keer gezien. De kinderen kennen hem al, die zijn vrijdag met hem naar een concert in Arnhem geweest, mijn dochter zelfs al naar Parijs. Dat loopt allemaal wel. Ik heb Estelle alleen gevraagd of ze Badr deze week niet meeneemt naar die school, daar wil ik het liefst alleen met haar naartoe.”

En hij zegt: „Ik hoop ook dat ze weer een beter contact met haar vader gaat krijgen. Dat was lange tijd erg moeizaam.”

Ruud heeft de echtelijke villa in Amsterdam-Zuid inmiddels verlaten en verruild voor een appartement in de buurt van het Olympisch Stadion, daar niet ver vandaan. Estelle keert terug naar het huis waar zij met Ruud jarenlang lief, en leed, deelde. Zijn flat wordt momenteel ingericht. „Het is wel lekker voor de kinderen dat ik in de buurt blijf. Ze kunnen gewoon van hun moeder naar hun vader wanneer ze willen.., en omgekeerd.”

De legendarische Oranjespeler, Europees kampioen in 1988, wordt in september 50. Plannen om dat groots te gaan vieren zijn even in de ijskast gezet.

In het interview van afgelopen zaterdag was Estelle ook lovend over Ruuds vaderschap: „Hij is een lieve, geweldige, betrokken vader. Ik kan niet anders zeggen. Toen de kinderen kwamen, steunde hij mij waar hij kon. Hij stond midden in de nacht op om een luier te verschonen of een flesje te geven. Als vrouw kun je daar heel gelukkig van worden. Maar op den duur blijkt het niet genoeg, weet ik nu.”

Estelle gaf aan dat door de verschillende affaires die Ruud had, haar vertrouwen was geslonken.

„Ik wist alles. Uiteindelijk was er van het vertrouwen niets meer over. En dan komt het moment waarop je jezelf de vraag stelt: waarop baseer ik dit huwelijk? Heel lang heb ik mijn verdriet weggelachen. Je weet dat het geen incident was, maar lust.”

Estelle vertelde exclusief in deze krant in kickbokser Badr Hari te hebben gevonden wat ze al die tijd in haar zogenaamde sprookjeshuwelijk met Ruud heeft gemist. Vorige week werd bekend dat de twee na twaalf jaar huwelijk hebben besloten uit elkaar te gaan. Samen hebben ze een dochter, Joelle, en een zoon, Maxim.

Het is voor Ruud het derde huwelijk dat hij ziet stranden. Eerder was hij getrouwd met Yvonne de Vries en Christina Pensa. Bij iedere (ex-)vrouw heeft Ruud Gullit twee kinderen.

bron
pi_113039300
Gaat hij nog even zeggen dat hij hoopt dat ze beter contact met haar vader krijgt, apart wel zo tijdens een gesprek over je scheiding.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 juni 2012 @ 08:41:28 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113039380
Haar vader is volgens mij nooit heel positief geweest over hun relatie, en het zou me zelfs niet verbazen als dat de reden voor de breuk met haar vader was.
Ik zag vd week een artikel van voor hun trouwen, maar na de geboorte van hun dochter, waarin Estelle d'r vader zegt dat hij Gullit niet vertrouwt, en hij bang is dat ze alleen zal achterblijven met haar kind.

En gezien Gullit nog getrouwd was met een ander zal hij zijn dochter destijds niet eens hebben kunnen erkennen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113039687
Ah op die manier, ik wist de reden niet meer, het komt wel eens in de zoveel tijd in haar interviews naar voren.

Ze hebben het toch flink wat jaren volgehouden :D
  maandag 18 juni 2012 @ 09:01:08 #110
16715 Mylene
*schatje*
pi_113039692
Ja, haar vader praatte met de roddelbladen, de vuile was buiten hangen. Lijkt mij ook dat dat de reden van de breuk is. Meestal verscheen er dan in ander roddelblad een verhaal van hoe gelukkig Ruud en Estelle wel niet waren en dat de geruchten en verhalen onzin waren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 18-06-2012 09:31:36 ]
pi_113040206
quote:
8s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Jane het volgende:

[..]

*Team golftas

[ afbeelding ]
Jammer inderdaad dat een dergelijk attribuut nu altijd met argwaan zal worden bekeken.
Deze golftasgate maakt dat menig vrouw vertwijfelde momenten aan de keukentafel zal beleven; gaat manlief wel echt golfen of probeert hij elders zijn golden balls in te zetten voor andersoortig vertier?
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 09:31:16 #112
43556 miss_dynastie
pi_113040267
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah op die manier, ik wist de reden niet meer, het komt wel eens in de zoveel tijd in haar interviews naar voren.

Ze hebben het toch flink wat jaren volgehouden :D
Ja, zijn verhaal is meen ik dat het door de scheiding komt, dat ze moest kiezen van zijn ex, maar het Gullit-verhaal lijkt me logischer en ik heb de indruk dat Gullit dat hier zelf tussen de regels door ook toegeeft. Ik vind het wel zo'n kleine meisjes-opmerking eigenlijk, 'pappie je had gelijk' :') :P

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef SEMTEX het volgende:
Daily mail heeft ook een stukje:
http://www.dailymail.co.u(...)g-sick-cheating.html
[ afbeelding ]

voor de nosejob:
[ afbeelding ]
Da's een van de weinige huwelijksfoto's waar ze op lacht, man man, wat een ongelukkig ogend bruidje was dat ;(
pi_113040286
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik vind het wel zo'n kleine meisjes-opmerking eigenlijk, 'pappie je had gelijk' :') :P

Hoezo dan? Na 16 jaar huwelijk, en terwijl hij steeds zijn klep open deed bij de roddelbladen?
  maandag 18 juni 2012 @ 09:34:03 #114
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_113040315
Hm... Gullit op twitter: @GullitR: Ongelooflijk. Het schijnt dat er een exclusief interview van mij in de telegraaf staat ??????
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 09:43:51 #115
43556 miss_dynastie
pi_113040506
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoezo dan? Na 16 jaar huwelijk, en terwijl hij steeds zijn klep open deed bij de roddelbladen?
Nou, alsof ze weer in genade wil komen bij papa met een 'je had toch gelijk'. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je als vader wanhopig wordt van zo'n situatie, al had je natuurlijk je klep moeten houden tegen de roddelbladen.
pi_113040532
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, alsof ze weer in genade wil komen bij papa met een 'je had toch gelijk'. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je als vader wanhopig wordt van zo'n situatie, al had je natuurlijk je klep moeten houden tegen de roddelbladen.
Hij is toch een lieve vader, dus dat zou een beetje apart zijn, imo. Maar dat moet Stellemans zelf weten natuurlijk. Je kunt ook gewoon proberen te verzoenen.

Maar dat Ruud dit dus voorstelt, het artikel is niet waar? :? Of heeft Livra geen echt ruud-account op Twitter bekeken?
pi_113040559
Ja hallo, laten ze nou niet on speaking terms zijn!
Dan kunnen we dit topic ook wel sluiten :(
  maandag 18 juni 2012 @ 09:53:22 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113040680
Maar even over de inhoud van het interview dat Ruud niet gegeven heeft; Badr al met de kinderen naar een concert geweest en met Joëlle naar Parijs?
WTF?!

Over 2 jaar is Joëlle net zo oud als Estelle toen ze wat met Ruud kreeg, en Badr jonger dan Ruud toen was...
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 18 juni 2012 @ 09:54:28 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113040697
De innuendo viert weer hoogtij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 18 juni 2012 @ 09:55:05 #120
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_113040708
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij is toch een lieve vader, dus dat zou een beetje apart zijn, imo. Maar dat moet Stellemans zelf weten natuurlijk. Je kunt ook gewoon proberen te verzoenen.

Maar dat Ruud dit dus voorstelt, het artikel is niet waar? :? Of heeft Livra geen echt ruud-account op Twitter bekeken?
Ik heb even gekeken en het is een geverifieerde account waar die tweet op staat :Y
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_113040794
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken en het is een geverifieerde account waar die tweet op staat :Y
Weird _O-
  maandag 18 juni 2012 @ 10:06:16 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113040963
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Weird _O-
Ik ben benieuwd wie de Telegraaf gebeld heeft en deed alsof hij Ruud was :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113041068
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wie de Telegraaf gebeld heeft en deed alsof hij Ruud was :X
of Ruud heeft tegen iemand aangepraat waarvan hij niet wist dat het richting Telegraaf werd doorgespeeld? (-> Friso)
  maandag 18 juni 2012 @ 10:15:28 #124
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 18 juni 2012 @ 10:17:35 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113041248
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

of Ruud heeft tegen iemand aangepraat waarvan hij niet wist dat het richting Telegraaf werd doorgespeeld? (-> Friso)
Dat zou wat zijn... Als hij tegen Friso aangepraat heeft en Friso de Telegraaf gebeld heeft :+

Kennen elkaar van het golfen neem ik aan....
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')