Bronquote:di 19 jun 2012, 19:46
Ex Badr Hari de dupe van liefde Badr en Estelle
van onze redactie
AMSTERDAM - Daphne, de ex van Badr Hari, dacht tot een week geleden dat het nog goed zat tussen haar en de kickbokser.
De klap was dan ook groot toen Daphne te horen kreeg dat Badr en Estelle verliefd zijn op elkaar.
"Daphne en Badr kregen vijf weken geleden een dochter. Tijdens de bevalling waren ze samen en er leek geen vuiltje aan de lucht. Daphne is de dupe van Badrs nieuwe relatie, maar dat hoor je nergens. Tot vorige week was ze serieus met Badr. Ze waren bezig met een toekomst", zo vertelt een anonieme bron aan RTL Boulevard.
"Daphne vraagt zich af of Estelle wist van haar bestaan. Ze begrijpt niet dat een moeder een andere moeder dit kan aandoen. Estelle heeft toch zelf ook kinderen?"
Badr laat via zijn woordvoerder weten dat hij begrijpt dat Daphne verdrietig is en dat hij haar zal bijstaan in de opvoeding van hun dochter.
quote:BADR HARI DUMPTE VRIENDIN DAPHNE VOOR ESTELLE
Showbizzend Nederland schrok vorige week van het nieuws dat Estelle haar Ruud verlaat voor bokser Badr Hari. Maar bij het ex-liefje van Badr komt de klap pas echt hard aan...
Badr en Daphne hebben namelijk amper vijf weken geleden samen een dochtertje gekregen hebben. Tijdens de zwangerschap en bevalling zouden de twee nog gewoon samen zijn geweest, maar had Badr dus óók een relatie met Estelle.
Voor Daphne was er dan ook geen vuiltje aan de lucht, zo vertelde een anonieme bron vanavond in RTL Boulevard: "Ze wist ook niet dat hij vorige week een weekendje met Estelle weg was. Pas daarna vertelde Badr aan Daphne hoe het tussen hem en Estelle zit." Maar toen Estelle de handdoek met Ruud in de ring gooide, sprong de hele vaderlandse pers er bovenop en kwam dus ook Badr's overspel aan het licht.
“Er gaan nu gewoon heel veel verhalen rond, maar Daphne is de dupe van alles, dat hoor je nergens. Ook het openhartige interview met Estelle in de Telegraaf vindt ze erg verwarrend. Tot vorige week was ze gewoon nog heel serieus met Badr, ze waren bezig met hun toekomst.” Oftewel: zonder pardon heeft Estelle de relatie van Daphne knock-out geslagen, en de kersverse moeder zit nu vól vragen…
Reactie Badr
Badr zelf vindt dat de situatie toch echt anders in elkaar steekt: "De band met Daphne is gewoon oke. Ik begrijp dat er sprake is van verdriet, Daphne begrijpt dat zoiets kan gebeuren."
Hij vervolgt: "Dit is zoals de dingen gaan in het leven, maar er mag geen twijfel over zijn dat Daphne niet alleen hoeft te zorgen voor het kindje.
Becker's nevusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef erik666 het volgende:
Wat heeft tie trouwens voor een vlek op zijn linker schouderblad.
En beide keren is zij degene met wie vreemdgegaan wordt.... en maar verontwaardigd zijn over het feit dat hij vreemdgaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef vencodark het volgende:
En Estelle verlaat een vreemdganger voor een andere vreemdganger. Dat wordt vast een succes.Naïeve trut.
Ach ja, de pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En beide keren is zij degene met wie vreemdgegaan wordt.... en maar verontwaardigd zijn over het feit dat hij vreemdgaat.
Eigenlijk waar Estelle d'r vader bang voor was toen ze net van haar eerste kind bevallen was, en dan is zij de oorzaak daarvan in een andere relatie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:09 schreef DarkElf het volgende:
Ja logisch, Daphne begrijpt het natuurlijk!
Net bevallen, denkend dat alles goed zit, hiermee geconfronteerd worden en dan zegt ze: Oh Badr schatje, natuurlijk snap ik dit! Ja kan idd gebeuren. Nou veel plezier met Estelle hoor, ik doe hier alles wel alleen hoor, geen probleem! '
Right, heel likely ja
Ik denk dat Daf ook wel wist wie en wat ze date. En ik denk dat Daf denkt, fun while it lasted, ik heb er een mooie levensverzekering aan overgehouden, kom maar door met die alimentatie...quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:09 schreef DarkElf het volgende:
Net bevallen, denkend dat alles goed zit, hiermee geconfronteerd worden en dan zegt ze: Oh Badr schatje, natuurlijk snap ik dit! Ja kan idd gebeuren. Nou veel plezier met Estelle hoor, ik doe hier alles wel alleen hoor, geen probleem! '
Right, heel likely ja
Dus die nanny wilde het verhaal eigenlijk niet naar buiten brengen? Da's ook lekker danquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ik kan bijna niet wachten op het verhaal van de nanny, via een anonieme bron verteld aan de Party.
Het lijkt me sterk dat Daf een nanny heeft, zoveel doekoes heeft Badr nou ook weer niet.... al weet Estelle dat nu nog niet...quote:
even kijken of ik tijd heb om naar de kapper te gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef Livra het volgende:
Oeh... Het verhaal van Gullit vandaag in de Story.
Haha!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
even kijken of ik tijd heb om naar de kapper te gaan
bronquote:Gullit over affaire Estelle: Vernederd in mijn eigen huis
Na de bekendmaking van de scheiding tussen oud-voetballer Ruud Gullit en Estelle, laten beiden hun kant van het verhaal optekenen door diverse media. Zo beweerde Estelle dat Ruud haar heeft weggegeven. En Ruud onthult nu hoe hij ontdekte dat hij werd bedrogen en hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis.
In eerste instantie noemde Gullit 'recente onthullingen' de reden voor de breuk. Als snel werd duidelijk dat dit over de nieuwe liefde van Estelle ging, bokser Badr Hari. Estelle zei hierover: Badr heeft mij niet afgepakt, Ruud heeft mij weggegeven... Zij stelde ook dat het vreemdgaan van haar man haar teveel werd.
Nooit meer trouwen
In Story vertelt Gullit nu zijn kant van het verhaal. Zo onthult hij hoe hij ontdekte dat Estelle hem bedroog, hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis én waarom hij uiteindelijk intimiteit zocht bij andere vrouwen. 'Ons huwelijk bestond feitelijk slechts op papier.' Over zijn toekomst zegt hij: Ik hoop weer gelukkig te worden, maar zal nóóit meer trouwen!
Badr Hari dumpt vriendin
Daphne, de ex-vriendin van Badr Hari, dacht een week geleden nog dat er geen vuiltje aan de lucht was in hun relatie, zo werd gisteren bekend. Vijf weken geleden beviel het fotomodel nog van een kindje van de kickbokser. Pas nadat de media bovenop de affaire met Estelle Gullit sprongen, kwam ze achter zijn overspel.
Daphne werd pardoes gedumpt voor de ex van Ruud Gullit, vertelde een anonieme bron aan RTL Boulevard: Ze wist ook niet dat hij vorige week een weekendje met Estelle weg was. 'Pas daarna vertelde Badr aan Daphne hoe het tussen hem en Estelle zit.' Volgens de bron is Daphne uiteindelijk de dupe van alles.
Daphne zou erg 'in verwarring zijn' nu de toekomst tussen haar en Badr Hari plotseling in duigen is gevallen. Ze had een toekomst tussen haar en de Nederlands-Marokkaanse bokser voorzien. De kersverse moeder zou zich afvragen of Estelle wel wist van haar bestaan. 'Estelle heeft toch zelf ook kinderen?'
'Zoals het gaat'
Volgens Badr is Daphne er echter rustig onder. Hij reageert: De band met Daphne is gewoon oké. 'Ik begrijp dat er sprake is van verdriet, Daphne begrijpt dat zoiets kan gebeuren.' Hij benadrukt dat 'dit is zoals de dingen gaan in het leven'. Wel wil hij er voor zorgen dat Daphne niet alleen voor de opvoeding van hun dochter staat.
bronquote:Estelle Gullit zwanger?
AMSTERDAM - In Amsterdam-Zuid gaat het gerucht dat Estelle Gullit zwanger is van haar kersverse vlam Badr Hari.
Dit meldt het zakenblad Quote. Het bericht is nog nergens bevestigd.
Badr is vijf weken geleden vader geworden van een dochtertje. Daphne, de moeder van zijn kindje, heeft hij verlaten voor Estelle. De kickbokskampioen laat via zijn woordvoerder weten dat hij begrijpt dat zijn ex verdrietig is en dat hij haar zal bijstaan in de opvoeding van hun dochter.
Estelle is twaalf jaar getrouwd geweest met Ruud. Samen hebben ze twee kinderen.
Mijn vrouw begrijpt me niet. Boehoehoe.quote:De oud-voetballer geeft toe dat hij ook misstappen heeft begaan tijdens de zestien jaar durende relatie, maar dat dat mede komt doordat hij eenzaam was in zijn huwelijk
Echt hè?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn vrouw begrijpt me niet. Boehoehoe.
Dus dat!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef Leandra het volgende:
Je man gaat vreemd, en dat verwijt je hem grondig, om vervolgens zelf de 3de persoon in een relatie te zijn, charming...
Uiteindelijk my ass.quote:Zo onthult hij hoe hij ontdekte dat Estelle hem bedroog, hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis én waarom hij uiteindelijk intimiteit zocht bij andere vrouwen.
Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumberquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:01 schreef Livra het volgende:
Hoho diezelfde reden voerde zij ook op hè? Eenzaam in het huwelijk, Ruud had haar 'weggegeven'. Is er een foto van de moeder van Estelle? Klinkt ook als een lekker type..
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ik kan bijna niet wachten op het verhaal van de nanny, via een anonieme bron verteld aan de Party.
Echt hè.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:03 schreef Felixa het volgende:
Uiteindelijk my ass.![]()
Als die golftas toch eens kon praten...
Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumber
Hij schijnt ook erg sterk zaad te hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.
Ze weten het wel te verkopen bij de Telegraafquote:
Inmiddels komt ze ook al bij Leco aan haar (tijdloze) kapsel te zien. Wat een vies mens met die cokeneus, kunstnageltjes en gebleekte tanden. net zo'n hittepettit als estelle.quote:
Tuurlijk! Niemand die Gullit herkent op Schiphol!quote:Naar eigen zeggen keek hij vanachter een vuilcontainer toe hoe Estelle aankwam op Schiphol.
Sukkel
En dat nog voor het huwelijk he. Wat verschrikkelijk sneu en verdrietig, mijn medelijden met hem is héél grootquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:54 schreef Livra het volgende:
De oud-voetballer geeft toe dat hij ook misstappen heeft begaan tijdens de zestien jaar durende relatie, maar dat dat mede komt doordat hij eenzaam was in zijn huwelijk.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk! Niemand die Gullit herkent op Schiphol!![]()
![]()
Die staat achter Estelle ja .quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef Livra het volgende:
Ohhh die Leco heeft natuurlijk meegespeeld dat hij met Stellemans op Ibiza zat... Da's ook een gluiperd hoor!
Uit de eerste hand? He bah.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
Het is ruim tien jaar geleden dat ik uit eerste hand het verhaal vernam van een vreemdgaande Gullit die panisch de volgespoten condooms verzamelde. Hij voelde zich al snel onbegrepen.
Mata Hari? Badderen met Haar-i bedoel je? Of 'badjas harrie'?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:37 schreef sherezade het volgende:
Ach Estelle is flieft,en zo dom......
Zodra Mata Hari genoeg van haar heeft ruilt hij haar in voor een jonger exemplaar, en zoals ze er nu uit ziet zal dat niet lang meer duren.
Uit eerste hand als in 'van een vrouw die met hem het bed deelde'.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uit de eerste hand? He bah.
Dus jij hebt zelf ook nog met Ruud 'contact' gehad? En? Heeft dat nog iets opgeleverd?
Tuurlijk. Je mag er best een beetje trots op zijn hoor, dat je zelf ook nog een rol hebt gespeeld in dit verhaal, okay indirect, maar tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit eerste hand als in 'van een vrouw die met hem het bed deelde'.
... en dat met al die hormonenquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:09 schreef DarkElf het volgende:
Right, heel likely ja
Een rol? Je dicht me iets te veel 'eer' toe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tuurlijk. Je mag er best een beetje trots op zijn hoor, dat je zelf ook nog een rol hebt gespeeld in dit verhaal, okay indirect, maar toch
oeh een twee-eiige tweeling, eentje die op Badr lijkt en eentje die op Raf lijkt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:58 schreef Ole het volgende:
Ook nog zwanger zou de gate helemaal compleet maken
Is dat dan weer de voormalige nanny van Anouk waar haar man zijn kunstje regelmatig op mocht doen?quote:
Neen het is niet wat jij denktquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Liever achter Estelle dan... he wat flauw weer
Wie is dat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Volgens weekblad Party wordt er in de kusstreek van Noord Holland al maandenlang gefluisterd dat Ruud gevallen zou zijn voor de charmes van Debby Nuyens.
Dat is dan wel erg effectief dan, dat fluisterenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Volgens weekblad Party wordt er in de kusstreek van Noord Holland al maandenlang gefluisterd dat Ruud gevallen zou zijn voor de charmes van Debby Nuyens.
Die foto op Facebook is niet zo speciaal, had een jonger model verwacht van Ruud.... Die gaat zich gewoon weer voortplantenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Ruud heeft vast nog wel een voorraadje voor hem in zijn golftassiequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumber
maar dat deelt hij vast niet met badrquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ruud heeft vast nog wel een voorraadje voor hem in zijn golftassie
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik laat net gewoon de bus aan me voorbij rijden omdat ik te verdiept in dit topic was
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik laat net gewoon de bus aan me voorbij rijden omdat ik te verdiept in dit topic was
Lijkt me echt zo' n loedermoeder die haar Stellie nog even extra aanmoedigt om mannen uit te kleden (Ruud financieel en Badr letterlijk)quote:
Ohhh dat heb ik gewoon gemist. Heeft ze dat echt letterlijk gezegd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.
Horecabazin die zelf ook in de scheiding ligt. Haar vent heeft zijn intrek genomen in een villa van Herman Heinsbroek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wie is dat?
en wat een zooi maken al die mensen van hun leven zeg![]()
En dan t ook zo lekker openbaar doen allemaal.. yeah voor ons, maar wel zielig voor die kinderen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inmiddels komt ze ook al bij Leco aan haar (tijdloze) kapsel te zien. Wat een vies mens met die cokeneus, kunstnageltjes en gebleekte tanden. net zo'n hittepettit als estelle.
oeh een oudje dus, das niets voor onze Ruud toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Horecabazin die zelf ook in de scheiding ligt. Haar vent heeft zijn intrek genomen in een villa van Herman Heinsbroek.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Dat is slim nog een keertje extra alimentatie. Daar valt meer te halen dan bij Badrquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het kind juridisch voorlopig iig het kind van Ruud Gullit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |