Ja, en helemaal als je de speculaas bijna voor ze klaarlegt door met een gewone Transaviavlucht met je vreemdganger op stap te gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, een soort protocol van de jet-set.![]()
Als ze het niet laten weten, dan krijg je allemaal 'speculaasjes' enzo.
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en helemaal als je de speculaas bijna voor ze klaarlegt door met een gewone Transaviavlucht met je vreemdganger op stap te gaan![]()
Valt eigenlijk nog mee dat het afgelopen week nog niet in de bladen stond.
Ik denk het tweede, want Ruud is sinds maandag boos.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben een gat van een week, de week tussen het keukekentafelgesprek en de openbaring in de media. Ik vraag me af wanneer ze over de verkering heeft veel. Was dat tijdens het eerste gesprek of tijdens het tweede gesprek, de nacht voor het wereldnieuws naar buiten kwam?
Echt hè en dan haar hoogdravende verhaal over hoe wereldberoemd Badr wel niet is in Marokko.quote:
Maar ze zegt wel dat Ruud van hun gewone vlucht wist.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het tweede, want Ruud is sinds maandag boos.
Ja, toen was ze natuurlijk alleen nog maar gewoon vrienden met Badr....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze zegt wel dat Ruud van hun gewone vlucht wist.
Die golftas is een heet hangijzer.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, toen was ze natuurlijk alleen nog maar gewoon vrienden met Badr....
Hoe zit dat met die golftas van Ruud trouwens, is die golftas synoniem voor vreemdgaan, deed Ruud het op de golfbaan, of is Extelle gewoon jaloers dat hij die golftas wel altijd meeneemt?
Ja, dat zegt ze letterlijk, en dan daarna dit nog een keer:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:46 schreef Marrije het volgende:
En die golftas, ruud zei dat ie ging golfen, en op den duur keek ze niet eens meer of die tas wel iit de auto was gehaald of dat hij ergens anders was geweest.
Zoiets?
Ik snap het niet, wat is dat toch met die golftas? Bewaarde hij daar z'n condooms in?quote:Maar dat zijn juist zijn eigen recente ontwikkelingen, en niet de mijne! De reden dat ik niet meer naar zijn golftas omkeek, zeg maar. Ik ga geen namen noemen.
Ja, dat laatste, ik heb het een paar keer gelezen om het te begrijpen, maar zou graag weten wat ze daar precies mee bedoelde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ze letterlijk, en dan daarna dit nog een keer:
[..]
Ik snap het niet, wat is dat toch met die golftas? Bewaarde hij daar z'n condooms in?
Misschien zei hij vaak dat hij ging golven maar dat zij aannam dat hij een scharrel bezochtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat laatste, ik heb het een paar keer gelezen om het te begrijpen, maar zou graag weten wat ze daar precies mee bedoelde.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:16 schreef Mylene het volgende:
Er is niet één moment geweest waarop ik gedacht heb: Ruud Gullit, nú is het genoeg.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien zei hij vaak dat hij ging golven maar dat zij aannam dat hij een scharrel bezocht
Estelle zei tegen Evert van Privé dat ze nooit naar de PC Hooftstraat gaat: want daar heb ik niks te zoeken. LIEG ZEquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:50 schreef Leandra het volgende:
D'r creditcard was al geblokkeerd toen ze naar de kapper wilde
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Sowieso altijd team kinderen, wie het ook zijn.
Hoewel het natuurlijk veel spannender is als blijkt dat hij met z'n golftas naar Rafael gingquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:26 schreef Eef999 het volgende:
Maar Estelle zegt ook; ik ga geen namen noemen. Een bekend iemand dus.....
Komen we zo misschien bij de van der Vaartjes uit![]()
Ruud met z'n golftas naar Sylvie
Dan krijgen we de grootste gate ooit hierquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk veel spannender is als blijkt dat hij met z'n golftas naar Rafael ging
Ik kan me niet voorstellen dat die niet in de business class hebben gezetenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hoe beter je het interview leest, hoe lachwekkender het wordt, dit ook:
[..]
Oh jee, ze moest tussen het gewone volk zitten
Heeft Transavia dat wel?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die niet in de business class hebben gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |