quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ik kan bijna niet wachten op het verhaal van de nanny, via een anonieme bron verteld aan de Party.
Echt hč.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:03 schreef Felixa het volgende:
Uiteindelijk my ass.![]()
Als die golftas toch eens kon praten...
Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumber
Hij schijnt ook erg sterk zaad te hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.
Ze weten het wel te verkopen bij de Telegraafquote:
Inmiddels komt ze ook al bij Leco aan haar (tijdloze) kapsel te zien. Wat een vies mens met die cokeneus, kunstnageltjes en gebleekte tanden. net zo'n hittepettit als estelle.quote:
Tuurlijk! Niemand die Gullit herkent op Schiphol!quote:Naar eigen zeggen keek hij vanachter een vuilcontainer toe hoe Estelle aankwam op Schiphol.
Sukkel
En dat nog voor het huwelijk he. Wat verschrikkelijk sneu en verdrietig, mijn medelijden met hem is héél grootquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:54 schreef Livra het volgende:
De oud-voetballer geeft toe dat hij ook misstappen heeft begaan tijdens de zestien jaar durende relatie, maar dat dat mede komt doordat hij eenzaam was in zijn huwelijk.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk! Niemand die Gullit herkent op Schiphol!![]()
![]()
Die staat achter Estelle ja .quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef Livra het volgende:
Ohhh die Leco heeft natuurlijk meegespeeld dat hij met Stellemans op Ibiza zat... Da's ook een gluiperd hoor!
Uit de eerste hand? He bah.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
Het is ruim tien jaar geleden dat ik uit eerste hand het verhaal vernam van een vreemdgaande Gullit die panisch de volgespoten condooms verzamelde. Hij voelde zich al snel onbegrepen.
Mata Hari? Badderen met Haar-i bedoel je? Of 'badjas harrie'?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:37 schreef sherezade het volgende:
Ach Estelle is flieft,en zo dom......
Zodra Mata Hari genoeg van haar heeft ruilt hij haar in voor een jonger exemplaar, en zoals ze er nu uit ziet zal dat niet lang meer duren.
Uit eerste hand als in 'van een vrouw die met hem het bed deelde'.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uit de eerste hand? He bah.
Dus jij hebt zelf ook nog met Ruud 'contact' gehad? En? Heeft dat nog iets opgeleverd?
Tuurlijk. Je mag er best een beetje trots op zijn hoor, dat je zelf ook nog een rol hebt gespeeld in dit verhaal, okay indirect, maar tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit eerste hand als in 'van een vrouw die met hem het bed deelde'.
... en dat met al die hormonenquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:09 schreef DarkElf het volgende:
Ja logisch, Daphne begrijpt het natuurlijk!
Net bevallen, denkend dat alles goed zit, hiermee geconfronteerd worden en dan zegt ze: Oh Badr schatje, natuurlijk snap ik dit! Ja kan idd gebeuren. Nou veel plezier met Estelle hoor, ik doe hier alles wel alleen hoor, geen probleem! '
Right, heel likely ja
Een rol? Je dicht me iets te veel 'eer' toe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tuurlijk. Je mag er best een beetje trots op zijn hoor, dat je zelf ook nog een rol hebt gespeeld in dit verhaal, okay indirect, maar toch
oeh een twee-eiige tweeling, eentje die op Badr lijkt en eentje die op Raf lijkt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:58 schreef Ole het volgende:
Ook nog zwanger zou de gate helemaal compleet maken
Is dat dan weer de voormalige nanny van Anouk waar haar man zijn kunstje regelmatig op mocht doen?quote:
Neen het is niet wat jij denktquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Liever achter Estelle dan... he wat flauw weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |