abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5272909
Weet iemand of Sissy van Alebeek ook een (fan)site heeft?
Met Google heb ik niks kunnen vinden.
pi_5272936
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_5273428
geen Sissy...
pi_5274188
nee volgens mij heeft ze nog geen fansite.

foto ook goed? Dan maken we hier gewoon een fansite

[img=640,430 http://www.xs4all.nl/~herria/sissy01.JPG[/img]
http://home.concepts.nl/~rojapers/images/lekkerkerk/8501a.jpg[/url]

edit: 1 foto aangepast fokte de lay-out nogal op

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 05-08-2002 21:51]

maandag 5 augustus 2002 @ 21:41:24 #5
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_5274220
Geef mij die Rondemiss maar.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_5274345
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 21:39 schreef Joezerneem het volgende:
nee volgens mij heeft ze nog geen fansite.

foto ook goed? Dan maken we hier gewoon een fansite

[afbeelding][/url]

[afbeelding][/url]

[afbeelding]

edit: 1 foto aangepast fokte de lay-out nogal op

oeps, sorry
  donderdag 8 augustus 2002 @ 13:17:45 #7
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_5305046
Nou ... kijk eens op http://www.d-fanz.com/arierang En ga dan via de links (linkerframe) naar Sissy van Alebeek.

Of rechtstreeks naar: http://www.d-fanz.com/arierang/Sissy/Sissy.html

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 8 augustus 2002 @ 13:41:56 #8
30220 Barca
pi_5305408
Behalve foto's vind je op mijn site ook nog info en twee verslagen van interviews met Sissy!
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 18:20:29 #9
30220 Barca
pi_5508172
Sissy van Alebeeks ervaringen in La Grande Boucle Feminin!

Afgelopen twee weken heb ik voor de eerste maal deelgenomen aan La Grande Boucle Feminin, de Tour de France voor vrouwen. Twee weken achter elkaar koersen door Nederland, België en natuurlijk Frankrijk.

Wat ik precies moest verwachten wist ik niet, enkel dat het enorm zwaar zou worden maar ook een enorme ervaring.

Dat het een grote en mooie ervaring is geworden is zeker. De eerste dag de ploegentijdrit en etappe in Den Bosch was er zeker een om nooit meer te vergeten. Zo ontzettend veel en enthousiaste mensen heb ik nog nooit bij dameswielrennen gezien. Echt uniek voor de dameswielersport.

Dit was ik echter de volgende dag alweer vergeten toen we over de kasseien van Brussel naar Valenciennes reden over een gedeelte van het parcours dat ook de profs in Parijs-Roubaix voorgeschoteld krijgen. Stilletjes dacht ik bij mezelf 'Hoe haal ik in godsnaam Parijs. Dit is pas de tweede dag'.

Dat in topsport geluk en verdriet héél dicht bij elkaar liggen bleek alweer een paar dagen later. Ploeggenote Madeleine Lindberg, die zoveel ellende achter de rug heeft, wint een etappe. En het gaat verder want ook Leontien wint. Zij wint de tijdrit in bizarre weersomstandigheden.

Toch gaat niet alles goed. In de voorgaande etappe's zijn Mirjam en Elsbeth hard gevallen en zij moeten dan ook enkele dagen later de strijd staken. Hiermee is de ellende voor Team Farm Frites-Hartol nog niet afgelopen. In de loodzware Alpen etappe krijgt Leontien het in de afdaling van de Col de la Madeleine zo ontzettend koud dat ploegleider Michael Zijlaard ook haar in de auto moet zetten.

Met nog enkele zware Alpen etappe's voor de boeg waren we nog maar met vier rensters in koers. Dit werd echt overleven. Elke dag probeerde ik een goeie 'bus' op te zoeken om zo tijdig bij de finish te komen. Gelukkig lukte dit elke dag, al ging het niet altijd gemakkelijk. In een etappe werd ik samen met Anouska al na 20 kilometer gelost. Dit betekende 130 kilometer met z'n tweeën rijden. We zaten wel in een groepje, maar de anderen konden of wilden niet helpen. Ploegleiding en begeleiders vreesden ervoor of we de tijdslimiet wel zouden halen. Achteraf viel het allemaal toch wel mee en bleken we ruim binnen de tijd te zijn.

De dagen daarna waren weer 'vlak' en we zouden met vieren gaan proberen nog in een ontsnapping mee te zitten. Ons nadeel was echter dat het klassement nog niet gemaakt was dus de ploeg van Ljungskog (tweede in het klassement) deed er alles aan om het peloton bij elkaar te houden om zo seconden te sprokkelen. Ik koos deze dag in de eindsprint dan ook voor het wiel van Ljungskog. 300 meter voor de meet viel zij echter stil en ging ik over haar heen. helaas kwam Slioussareva nog heel hard over mij heen, maar werd ik toch 2de in de 11de etappe.

Ook de dagen hierna deden we er alles aan om in ontsnappingen mee te zitten. Uiteindelijk was het Madeleine die in de juiste ontsnapping zat. Dit leverde nog een derde plaats op voor Madeleine.

We waren echt de laatste dagen af aan het tellen maar uiteindelijk kwam,en we toch in Parijs terecht. Vrienden en familie kwamen mij hier ophalen en dit was heel leuk om na twee weken wedstrijden met hen mee terug naar huis te kunnen. Er kwamen 20 mensen met Nederlandse en Zweedse vlaggen ons 'binnenhalen'. De laatste tijdrit was voor mij meer een formaliteit, ik was blij dat ik in Parijs was. Anouska zette echter nog een keer vol aan, wat haar een hele mooie 8ste plaats in deze tijdrit opleverde.

Foto onder: Met op de achtergrond de Arc de Triomphe, vlnr Jack Post, Michael Zijlaard, Maarten Mimpen, Sissy van Alebeek, Madeleine Lindberg, Anouska vd Zee en Arenda Grimberg.

Foto van de rustdag

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')