Pfft, dat had ik vorige week. 2 verslagen maken en leren voor toetsen. Gelukkig vandaag een dagje vrij, maar dan nog 3 telefoontjes plegen, solliciteren en het liefst leren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
mijn to do list
ik moet nog 1 verslag, 2 opdrachten en leren voor een tentamen
Dat stond hier al in het vorige topic. Paar kozen voor EK, paar voor seks geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef xSeara het volgende:
Hele domme vraag, maar toen ik de topictitel las moest ik het weten. Als jullie mannen kunnen kiezen tussen een EK wedstrijd kijken of seks, wat wordt het dan?
Combinerenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef xSeara het volgende:
Hele domme vraag, maar toen ik de topictitel las moest ik het weten. Als jullie mannen kunnen kiezen tussen een EK wedstrijd kijken of seks, wat wordt het dan?
Doggy, dan kun je blijven kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef xSeara het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen wat huishoudelijk klusjes hier maar geen zin in
Ja en als er dan gescoord wordt ligt je vriendin in twee stukken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doggy, dan kun je blijven kijken
Nee, dan krijgt ze 'm dieper dan ooitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:58 schreef xSeara het volgende:
[..]
Ja en als er dan gescoord wordt ligt je vriendin in twee stukken.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt ze 'm dieper dan ooit
Als je bijna komt dan kan je echt niet meer concentreren op de wedstrijd of als de wedstrijd spannend is niet meer op seksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doggy, dan kun je blijven kijken
Echt, fuck de voetbal op dat momentquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je bijna komt dan kan je echt niet meer concentreren op de wedstrijd of als de wedstrijd spannend is niet meer op seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Arm meisje.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt ze 'm dieper dan ooit
Ander standjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:58 schreef xSeara het volgende:
[..]
Ja en als er dan gescoord wordt ligt je vriendin in twee stukken.
Dat dan weer wel.quote:
Haha ik denk dat ik dat niet moet proberen als hij voetbal kijkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ander standjega hem pijpen en kijk of hij de aandacht bij de wedstrijd kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |