Ik kom net van de autosloperij vandaan, met m'n broertje moest ik wat onderdelen halen voor z'n auto.
Nu zijn hier de laatste tijd veel Polen omdat hier een kolencentrale wordt gebouwd. Deze Polen moesten ook wat onderdelen halen en kwamen toevallig in precies dezelfde auto, een Renault Megane uit '96.
Ik zag iets raars aan de auto. Er zat namelijk een knop op het spoilertje op de kofferbak. Er stond "Novum" op. Maar ik kan er niks over vinden op internet even snel zoekend ( ik moet namelijk zo weer weg)
Hij zat met 4 schroeven op de spoiler gemonteerd en vanuit die "knop" liep een kabel de kofferbak in. Er zat ook een geel kleiner cilindervormig knopje op de grotere zwarte knop.
Ik heb er verder niet aangezeten, dus ik weet niet of je de knop ook daadwerkelijk in kon drukken.
Ik wilde ze nog vragen waar het voor was omdat ik net niet kon zien waar de kabel heen liep, maar ze reden net weg.
Weet iemand van jullie wat het is? Ik kan later nog wel ff een photoshopje maken hoe de knop er precies uitzag, maar misschien weten jullie het al wel.
Ik wil nu ook weten wat het is want ik heb het nog nooit eerder gezien
[ Bericht 0% gewijzigd door Compoantje op 16-06-2012 13:43:16 (Autocorrect... :')) ]