Dat. Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:47 schreef kwiwi het volgende:
50-100 vind ik wel weinig voor laminaat + lamellen + kookstel met kastje (tenzij het in slechte staat is). Zeg gewoon dat je er niet meer dan 200 euro voor wil betalen.
Want als hij het eruit moet halen heeft ie er alleen maar werk van en krijgt er totaal niks voor terug. Dus dat zal ie niet snel doen. Hij probeert nu gewoon snel geld te verdienen.
O en TS betaal niet voordat je de vloer hebt gezien en hij niet meer in het huis komt. Want je hebt nogal eens mensen die, uit frustratie over het lage bedrag dat ze er maar uit hebben kunnen halen, de spullen vervolgens na het ontvangen van het geld (deels) vernielen. En er zijn snel wat flinke krassen in een laminaatvloer gezet natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat. Vooral dat laatste.
Hij wil zijn eigen nieuwe vloer terugverdienen en speelt hard. Prima, maar dat kun jij ook. Maximaal x bedrag en anders moet ie het er maar uit halen. Dat kost hem geld en hij krijgt er niks voor terug. Kijken of ie dan nog voet bij stuk houdt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O en TS betaal niet voordat je de vloer hebt gezien en hij niet meer in het huis komt. Want je hebt nogal eens mensen die, uit frustratie over het lage bedrag dat ze er maar uit hebben kunnen halen, de spullen vervolgens na het ontvangen van het geld (deels) vernielen. En er zijn snel wat flinke krassen in een laminaatvloer gezet natuurlijk.
Mooie zin, lekker duidelijk...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Had donderdagochtend een bezichtiging van een 3 kamer appartement 48 m2
van een Amsterdamse woningbouwvereniging, de huidige bewoonster vroeg
200 euro voor laminaat, ze had de bon van 5 jaar geleden , 620 euro,
"ik had het druk met foto's maken, de bezichtiging deed ik voor een vriend
die zelf op vakantie was, niemand van de 14 kijkers reageerde op het overnemen
laminaat, uiteindelijk zei ze , nou ik zie er tegenop om het laminaat en de ondervloer
eruit te halen, dus voor 150 euro mag het ook.
Dat dus en als ik het goed begrijp, wil de TS het wel in z'n kamer houden? Mwah..¤100 - ¤150 voor 30 m² laminaat van 6 jaar oud.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:13 schreef Markster het volgende:
ligt eraan wat voor laminaat. Ligt er quickstep in voor 32,95 per m2, of is het kwantum troep voor 6,-. maakt nogal uit.
Je hebt jezelf dus voor 50,- genaaid. Iets wat 2 dagen kost om weg te halen, ga je toch niet voor betalen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:23 schreef Metalfreak het volgende:
Het kostte mij destijds 550 euro geloof ik voor het hele appartement, ik zit er nu ook zo'n 5,5 jaar in, maar ik zou al blij zijn als ik het er niet uit hoefde te halen eerlijk gezegd... Zeker omdat er nog een verlijmde vloerbedekking onder ligt dat ik als ondervloer heb gebruikt. Voor dat laminaat zou ik niet meer dan 100 euro geven en dat is echt de grens.
De vorige bewoner in mijn appartement wilde voor de vloerbedekking ook 350 euro hebben, het zag er helemaal afgeleefd en vies uit, maar heb toen gezegd dat ik hem maximaal 50 euro wilde geven zodat ik het als ondervloer kon gebruiken, anders wenste ik hem succes met het eruit halen (veel werk, want verlijmd). Met frisse tegenzin heeft hij het toen toch geaccepteerd omdat hij ook inzag dat hij daar twee dagen mee zoet kon zijn... Gewoon voet bij stuk houden.
Ik heb nog nooit betaald voor spullen die huurders of verkopers hebben laten liggen. Ze moeten blij zijn dat ze het MOGEN laten liggen van mij. Dat scheelt hun namelijk tijd en dus ook geld. Dat krijgen ze dan van mij, namelijk het ficitieve bedrag dat ze kwijt zijn als ze het eruit MOETEN halen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:44 schreef popovitsj het volgende:
Ik heb onlangs een woning aangeboden gekregen via de woningbouwvereniging. Ik vind het een mooie woning. Het enige wat ik nog moet regelen is de overnames van de oude bewoners. Ze hebben achtergelaten:
- laminaat,
- kookstel met kastje eronder
- lamellen voor een schuifdeur.
Gisteren gebeld en was onaangenaam verrast dat ze in eerste instantie 700 euro vroegen, en niet lager wilde gaan dan 600 euro. Voor alleen het laminaat noemde hij een bedrag van 350 euro. Ikzelf zat te denken in de richting van 50-100 euro voor alles bij elkaar.
Het gaat mij eigenlijk alleen om het laminaat. Het gaat om 33m2, en het is laminaat dat "geen tientje per vierkante meter kost" volgens de oude bewoner, duurder dus, maar wat wel 6 jaar oud is en hij geen bonnetje van heeft.
Wat is een redelijke prijs en hoe voorkom ik dat de oude bewoner uit pure rancune het laminaat eruit haalt? Ik heb echt geen zin zelf een vloer te gaan leggen.
Ik heb gezegd dat ik er nog even over na zou denken en hem maandag terugbel.
In mijn laatste huurwoning heb ik ook aangegeven wat ze eventueel over konden nemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Zie hier de twee posts boven mij. Arrogantie ten top.
Het is maar net wat je genaaid vindt... Ik had toen berekend dat een fatsoenlijke ondervloer me zo'n 100 euro ging kosten en dan had ik wel een ondervloer voor dat doel. Dus 50 euro vond ik voor mezelf acceptabel, scheelde mij dus 50 euro en het werk van het leggen van de ondervloer. Ik denk dat als ik niets had willen betalen, hij het toch eruit had gehaald.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf dus voor 50,- genaaid. Iets wat 2 dagen kost om weg te halen, ga je toch niet voor betalen.
TS, 100,- is zat. En zeg er dan wel bij dat je alleen het laminaat wil en niet vanplan bent voor die andere rommel te betalen.
Dat soort mensen heb je (zoals ik), die uit rancune, liever de hele zaak eruit slopen om de nieuwe huurder een hak te zetten, dan 't achterlaten voor noppes of een krats.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ik denk dat als ik niets had willen betalen, hij het toch eruit had gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |