abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113017216
Marjolijntje ach je meisje onder de lamp. Wat zielig dat je dan ook niks met haar mag, ook niet als ze huilt. Maar ja het is nu even nodig.
En zoals al gezegd is, als je een nacht doorslapen zelf goed kunt gebruiken, voel je dan niet schuldig om naar huis te gaan! Maar als je je er niet goed bij voelt dan lekker bij haar blijven.

Zoe nou ja hihi wat een gek 'advies' van je schoonmoeder. Daar trekt zo'n baby zich toch niks van aan als jij dr mondje dicht duwt. Je hebt je nog niet omgedraaid en dat mondje is toch weer open ;)
pi_113017366
Bitterend: nou ja, duimen. Hij probeert echt zijn hele vuist in zijn mond te stoppen. Meestal komt hij tot vier vingers, maar soms inderdaad 5. Heb al gevoeld, maar volgens mij nog geen tandjes. Hij is er ook heel vrolijk bij. 't Is alleen met de bv een beetje lastig, want én een borst én een vuist gaat niet :+ .
pi_113017558
Zoë bij ons duurt het ook eventjes voordat meneer wakker is. Zo lief zo'n minimensje wat zich zo uitrekt. Hij lijkt dan wel een mini sporter/ mini macho met de armpjes omhoog en gebalde vuistjes. Hij is niet zo erg in het: wakker -> HONGER gedrag als zijn broer was.

Doen jullie baby's dat ook: de mijne krijgt een heel geconcentreerde uitdrukking op zijn gezicht als hij moet poepen, dan perst hij echt en als hij klaar is, dan krijgt hij toch een gelukzalige uitdrukking :P
:{ -> :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113017686
O ja, dat doet de mijne ook. Het liefst kreunt hij er zachtjes bij :+

Bleie, hier ook een vuistpropper. Hoewel ik ook steeds vaker gericht duimen zie. Ook tijdens het voeden ja, lekker als er zo'n vinger bij gepropt wordt ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 17 juni 2012 @ 21:24:39 #125
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113021468
hier ook vuist in de mond hoor. Of een of 2 vingers. Eerst zuigen, nu echt kauwen.
pi_113022168
Bijtje
Haha ja precies

Tinuviel
Zo ligt S ook vaak, met de armpjes omhoog O+
Ziet er zo lief uit

O+ baby'tjes
pi_113023426
Sorry, ik blijf even walsen en ego posts maken. Lekkere binnenkomer hier. Binnenkort ga ik ook meer op jullie reageren hoor!

Net controle gehad op haar bili gehalte, was doorgestegen.. Bleek dat er al vanaf 2 uur de verkeerde lamp aan stond, dus niet de blauwe maar de gewone daglichtlamp.. Pas rond 9 uur is dus de goede behandeling gestart. Ik ben zo enorm verdrietig nu.. Al die tijd heeft ze dus daar gelegen, met dat stomme ding op haar hoofd wat haar duidelijk niet lekker zit. Alleen even eruit voor de voeding en dan gelijk weer terug. En dat dus allemaal voor niets.
En met een beetje mazzel hebben we er nu dus nog een nacht ziekenhuis bij gekregen. We gaan vanavond wel thuis slapen, nog zo'n hele slechte nacht kunnen we allebei niet gebruiken nu. Ik weet zeker dat ik niet slaap in het ziekenhuisafdeling met alle herrie en dat licht, en dan ook Faye voeden, verschonen en nog kolven en dat ik thuis ook niet slaap als mijn vriend er niet is. Hij moet morgen ook gewoon weer werken. Morgenochtend ga ik tegelijk met hem weg en dan zou ik rond kwart over 7 in het ziekenhuis moeten zijn. Om 8 uur wordt ze alweer geprikt voor haar bili.
En eigenlijk wil ik nu alleen maar even met haar knuffelen, maar hoe langer ze onder de lamp weg is, hoe langer ze weer in het ziekenhuis moet blijven. We wachten nu nog even 1 voeding af, kan ik haar toch nog even vast houden. Ziekenhuis heeft in ieder geval genoeg melk nu, ze hebben 330ml op voorraad voor de nacht en ze drinkt ongeveer 60ml per voeding nu. Meer kan ik nu even niet voor haar doen.. :'(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 17 juni 2012 @ 21:53:52 #128
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_113023657
Argh wat een sukkels Marjolijntje! Wat naar allemaal :(.
Ik hoop dat je vannacht toch wat kan slapen, dan doe je zelf ook weer krachten op! Sterkte!
  zondag 17 juni 2012 @ 21:58:45 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113023997
ach wat suf Marjoleintje. Sterkte :*
EN hopelijk kun je vannacht toch nog wat slaap pakken.
pi_113024085
Wat een stomme fout van het zh. Kan me voorstellen Marjolijntje dat de vrdrietig en ook woedend bent. Heel veel sterkte deze nacht voor jullie. Ik hoop dat he allemaal wat rust kunt pakken om er beter doorheen te komen. Dikke :*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 17 juni 2012 @ 22:01:45 #131
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_113024242
Oh Marjolijntje, wat voel je je dan machteloos hè? En het enige wat je wil is je meisje lekker vasthouden en knuffelen. Ik weet heel goed wat je voelt en hoop dat je je eraan vast kunt houden dat dit het beste voor haar is. Dikke :* in ieder geval voor jou!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_113024614
Oh Marjolijntje, wat stom van t zh! Kan me goed voorstellen dat jullie thuis gaan slapen. Hopelijk kunnen jullie de slaap een beetje vatten. En echt geweldig dat je zo veel melk voor haar hebt kunnen kolven al!
pi_113024945
Ja super van de zoveel melk!! ik hoop dat jullie wat kunnen slapen! wat verdrietig zeg -O- -O- je mooie meisje -O- :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113025367
Och wat ontzettend stom Marjolijntje! Maar je hebt een verstandige beslissing genomen. Lekker slapen nu en even bijtanken. Het gaat je niet in de koude kleren zitten, je kindje in het ziekenhuis, dus goed.dat je even aan je eigen rust bent. Ze is in goede handen nu en morgen ben je er weer vol frisse moed voor haar!
pi_113025636
Marjolijntje: wat balen zeg dat het de verkeerde lamp was hopelijk dalen de waardes snel en mag ze morgen toch mee naar huis!

Klaagpost..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_113026096
:( echt een stomme fout marjolijntje..
Hoop dat het snel beter gaat met jullie mooie meid!!

Sam
Lastig zo'n dag
Vergelijkbaar heb ik ook gehad, ze wilde niets alleen bij mij/m'n vriend zijn
Is vermoeiend zo'n dag maar afwisselen met je partner helpt

Hoop niet dat er iets aan de hand is (krampjes of andere pijntjes), maar bij ons was het zo dat ze gewoon vastgehouden wilde worden. Is heel wisselend hier, soms drukke avonden, ochtenden of n hele dag (van smorgens half 8 tot 23u bijv)
pi_113026266
Sam, gewoon vasthouden dan?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113026653
Sam, bij ons is huilen bij het in bed leggen eigenlijk altijd juist een teken van vermoeidheid. In slaap vallen is eng en moeilijk dus protesteert onze jongen een beetje, maar is eigenlijk heel moe en wil graag slapen, maar dat lukt niet. dus wordt hij nog vermoeider etc. Toen hij heel klein was (jonger dan een maand) hielp rondlopen, wandelen en bij je houden heel goed, maar toen hij wat groter werd, werd hij juist alleen maar wakkerder van onze aanwezigheid. Wat we daarna zijn gaan doen is hem toch in bed leggen, stevig instoppen en bij hem blijven zodat hij veilig en rustig in slaap kon vallen. Niet tutten, praten ofzo, maar gewoon in de buurt zijn, hand op zijn buikje of hoofdje en rustig wachten.

Maar goed, dat is hoe het bij ons ging. Onze zoon is makkelijk overprikkeld en slaapt gewoon niet op ons, in de draagdoek of wat dan ook. Hij heeft zijn eigen bedje nodig om lekker te kunnen slapen. Dat is voor ieder kindje anders, maar het duurde bij mij een tijdje voor ik doorhad dat het feit dat hij bij ons zo wakker en alert was, niet betekende dat hij niet moe was. Maar: je dochter had toch ook last van reflux? Weet je zeker dat het zuur haar niet dwarszit als je haar neerlegt? Dat zou ik eerst uit proberen te sluiten.
pi_113027340
clubsoda, Het zuur zaten wij inderdaad ook aan te denken. ze heeft wel remmers maar die lijken wat minder hun werk te doen ze is weer veel onrustiger sinds vandaag na de fles. hebben het hoofdeind van het bedje ook al verhoogd maar dat heeft niet gebaat. wij hebben ook geprobeerd om haar gewoon te laten huilen en dat heeft toen goed geholpen maar vandaag lijkt ze helmaal uit haar ritme.

bitterend, vasthouden is inderdaad een manier om haar stil te krijgen maar niet te doen want ook al slaapt ze ze slaapt zo ligt dat ze toch weer wakker word bij het wegleggen.. we hebben ook nog een 2 jarige rond lopen in het weekend.

ligt nu bij mn vriend en is nu dus rustig.. hopelijk straks wanneer wij gaan slapen dat ze toch erin mee wil buigen. hopelijk morgen gewoon een betere dag :)
pi_113027798
Marjolijntje, wat een rotsituatie -O- Wat een ongelooflijk STOMME fout van het ziekenhuis! Wel super dat je zoveel mamamelk voor haar hebt. Meer kan je niet doen.
Bijzonder rot omdat je nu ws ook op je hoogtepunt zit qua kraamvrouwhormonen. Even lekker janken lucht misschien een beetje op :*

Sam, heeft ze misschien gewoon veel darmkrampjes? Mijn dametjes hebben dat allebei gehad in hun eerste 2 maanden en het enige wat hielp is rondlopen en de pink geven om op te zuigen. En als je het niet trekt, zorg dan dat iemand de kleine even over kan nemen. Het is gewoon hartstikke zwaar als je een huilbaby hebt, en wanhoop kan rare dingen met je doen.
pi_113028147
Weet je, je hebt die dagen er ook gewoon tussenzitten, waarin ze compleet het ritme kwijtraken en alleen maar verdrietig zijn. Betekent helemaal niet dat het morgen ook zo is. Het is soms enorm lastig en frusterend, zowel voor jullie als je kindje naar het gaat heus weer voorbij. Iets waar je nu even niets aan hebt maar een volgende keer misschien: ik vind wandelen met de kinderwagen op zulke momenten heerlijk. Even eruit, zoonlief valt direct in slaap, zo kunnen we allebei even bijtanken.

Enne, in het eigen bedje laten slapen hoeft niet altijd met 'laten huilen' gepaard te gaan he? ;)
pi_113030327
Marjoleintje, wat een rotsituatie :* veel sterkte!

Hier heeft onze jongen ineens vettige bultjes op zn hoofdhuid ... :S en dan ga ik googelen en kom ik melkschurft tegen.. Klinkt akelig.. En ook nog wat met allergien ontwikkelen.. Help! Maar behalve op babybytes kom ik niets tegen over melkschurft.. Moet ik me zorgen gaan maken? Iemand ervaring? Hij heeft 7 maanden ern perfect gaaf huidje gehad...
pi_113030508
Sam, in het ergste geval even bij je houden... Zo klein hebben ze dat soms nodig. :*
pi_113039542
Nirak, dat heeft mijn vriend gister avond ook maar weer gedaan tot de late voeding. heeft vervolgens van 12 tot 7 geslapen dus ik vind het prima. zal wel een huildag hebben gehad. denk dat ik gewoon ban gwas terug naar af te gaan. merk dat wanneer lisa huilt ik snel zoiets hebvan onee daar gaan we toch niet weer. terwijl het nu eigenlijk best goed gaat. Ligt nu alweer lekker te slapen in de box.

Octopussy, ook al woont mijn moeder ver weg heeft ze toen ook gezegd dat wanneer ik echt even zoiets heb van ik trek het niet meer ik haar daar gewoon voor een nacht kan brengen dat zal ik dan ook zeker doen. zal mezelf het nooit vergeten als ik haar wat aan zou doen.

Marjolijntje succes vandaag!
  maandag 18 juni 2012 @ 09:02:29 #145
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_113039708
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef Nirak het volgende:
Marjoleintje, wat een rotsituatie :* veel sterkte!

Hier heeft onze jongen ineens vettige bultjes op zn hoofdhuid ... :S en dan ga ik googelen en kom ik melkschurft tegen.. Klinkt akelig.. En ook nog wat met allergien ontwikkelen.. Help! Maar behalve op babybytes kom ik niets tegen over melkschurft.. Moet ik me zorgen gaan maken? Iemand ervaring? Hij heeft 7 maanden ern perfect gaaf huidje gehad...
Google even op Berg! Speciale lotion van Zarqua deed hier wonderen!
Oude (on)bekende.
  maandag 18 juni 2012 @ 09:05:27 #146
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_113039755
Sam wat fijn dat je toch een goede nacht hebt gehad. En net wat Nirak zegt, soms hebben kindjes mama- en papahonger, daar kun je niks aan doen.

Draakje zojuist door de stromende regen naar de gastouder gebracht. Even mamatijd nu ;)!
pi_113039821
Marjolijntje, wat een mutsen in het ziekenhuis. Hopelijk heeft de lamp vannacht goed geholpen!
Is ze er zelf eigenlijk nog goed onder, of ook wat suffig?

Sam, fijn dat de nacht goed was. Soms hebben kindjes ook wat meer gedoe overdag, om dan 's nachts beter te slapen. Alsof ze alvast hun mama/papa-honger stillen zodat ze de nacht door kunnen..
Je weet het niet, het blijft lastig met die kleintjes..

NTS, hier barst het ook lekker los nu.. Gelukkig hoef ik pas tegen 3-en er weer uit om Chris op te halen ;)

Daan heeft hier ook een poosje knuistjes gehapt. En de speen gehad. Maar tegenwoordig gaat hem hem af zonder beide.. Alleen bij het slapen eet hij even zijn konijnen-doekje op. Even kauwen en sabbelen :P
  maandag 18 juni 2012 @ 09:09:57 #148
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_113039827
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:02 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Google even op Berg! Speciale lotion van Zarqua deed hier wonderen!
ja, maar nu heeft hij ineens ook een bultje op zijn nek, rug, arm en been... en in zijn gezicht een...
Trotse mamma :)
  maandag 18 juni 2012 @ 09:10:52 #149
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_113039842
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:09 schreef Faithz het volgende:

[..]

ja, maar nu heeft hij ineens ook een bultje op zijn nek, rug, arm en been... en in zijn gezicht een...
Toch even rondje huisarts doen misschien?
Ik roep ook maar wat...
pi_113039848
Misschien toch maar even langs de ha dan Faithz en Nirak? Dat klinkt niet als berg, dat zijn gewoon vettige schilfertjes op de hoofdhuid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')