Sorry, ik blijf even walsen en ego posts maken. Lekkere binnenkomer hier. Binnenkort ga ik ook meer op jullie reageren hoor!
Net controle gehad op haar bili gehalte, was doorgestegen.. Bleek dat er al vanaf 2 uur de verkeerde lamp aan stond, dus niet de blauwe maar de gewone daglichtlamp.. Pas rond 9 uur is dus de goede behandeling gestart. Ik ben zo enorm verdrietig nu.. Al die tijd heeft ze dus daar gelegen, met dat stomme ding op haar hoofd wat haar duidelijk niet lekker zit. Alleen even eruit voor de voeding en dan gelijk weer terug. En dat dus allemaal voor niets.
En met een beetje mazzel hebben we er nu dus nog een nacht ziekenhuis bij gekregen. We gaan vanavond wel thuis slapen, nog zo'n hele slechte nacht kunnen we allebei niet gebruiken nu. Ik weet zeker dat ik niet slaap in het ziekenhuisafdeling met alle herrie en dat licht, en dan ook Faye voeden, verschonen en nog kolven en dat ik thuis ook niet slaap als mijn vriend er niet is. Hij moet morgen ook gewoon weer werken. Morgenochtend ga ik tegelijk met hem weg en dan zou ik rond kwart over 7 in het ziekenhuis moeten zijn. Om 8 uur wordt ze alweer geprikt voor haar bili.
En eigenlijk wil ik nu alleen maar even met haar knuffelen, maar hoe langer ze onder de lamp weg is, hoe langer ze weer in het ziekenhuis moet blijven. We wachten nu nog even 1 voeding af, kan ik haar toch nog even vast houden. Ziekenhuis heeft in ieder geval genoeg melk nu, ze hebben 330ml op voorraad voor de nacht en ze drinkt ongeveer 60ml per voeding nu. Meer kan ik nu even niet voor haar doen..
Mama van F. (2012) en M. (2016)