het is nu ook tevens de dancesmash op 538.
quote:Deze dus:
Op zaterdag 10 augustus 2002 12:12 schreef Arcee het volgende:
Lekkere clip... vooral die meid in die blauwe bikini.
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 15:31 schreef Seborik het volgende:
Toch maar eens wat meer naar TMF kijken.
Ik vind die meid in dat tijgerrokje wel ok, zeker door die suggestie van die camera die er steeds onder hangt
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 15:36 schreef keeper het volgende:Ik vind die meid in dat tijgerrokje wel ok, zeker door die suggestie van die camera die er steeds onder hangt
quote:Kheb em nou ook al tijdje, was er heel lang naar op zoek omdat ik t al een beetje aan zag komen dat t de zomerhit van 2002 zou worden. Errug lekker nummer, vooral met veel zon
Op zondag 11 augustus 2002 12:52 schreef -roys- het volgende:
ken het nummer al een half jaar ofzo maar het blijft gewoon een heel leuk nummer
Alleen zal mn mening binnekort wel anders zijn omdat het grijs wordt gedraaid door mtv/538 (hoezo 'wij zijn laat en lopen achter maar doen alsof we de ondekkers zijn en tieners geloven dit') ID-T Radio was de eerste, 3FM was ook wel optijd maar dan veeeeeeeeeeeeeeeeeel later...
quote:
Op zondag 15 december 2002 17:38 schreef Reintje het volgende:
Wie oh wie weet of deze er is, ik kan hem nergens vinden. (Buiten KaZaa heb ik ook al gewoon in CDwinkels gezocht...
Wil hem namelijk héél graag hebben, ivm mixen enzo.
quote:Waar hebben we het over?
Op zondag 15 december 2002 17:38 schreef Reintje het volgende:
Wie oh wie weet of deze er is, ik kan hem nergens vinden. (Buiten KaZaa heb ik ook al gewoon in CDwinkels gezocht...
Wil hem namelijk héél graag hebben, ivm mixen enzo.
quote:Kerel, je zag toch in dat vorige topic dat er een dub mix van was.
Op zondag 15 december 2002 18:11 schreef Reintje het volgende:
Ik wil niet topickicken maar:
Einde zoektocht! Want een dub mix = without vocals, en alleen maar de instrumenten.
quote:
Op zondag 15 december 2002 20:12 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Kerel, je zag toch in dat vorige topic dat er een dub mix van was.
Einde zoektocht! Want een dub mix = without vocals, en alleen maar de instrumenten.
[Dit bericht is gewijzigd door Reintje op 16-12-2002 09:43]
quote:So much for a dub mix
Op maandag 16 december 2002 09:22 schreef Reintje het volgende:[..]
Probeert!
Is gewoon met Vocals hoor
quote:Maar wel te veel, wil hem echt vocalloos. En die irritante digitale scratchsound in de dubmix is ook jammer
Op maandag 16 december 2002 11:23 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
So much for a dub mix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |