SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a
FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
Naam ingame US: n/a
FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
Naam Ingame US: n/a
FOK!ker: Toverbami
Naam ingame EU: Snauser
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Oh dacht dat die Pool E was. Nog nooit Morgana gespeeldquote:Op zaterdag 16 juni 2012 03:02 schreef Keselo het volgende:
Je Spellshield gebruiken om minion waves te clearen werpt niet bepaald zijn vruchten af kan ik je wel vertellen
gelieve mij niet met hem te vergelijken, bedankt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:55 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Je komt niet ver als je niet tegen een beetje kritiek kunt over je favoriete socially unaccepted spelertjes. Daarom neem ik aan dat je hier naar jezelf verwees, aangezien het overduidelijk is dat ik vele niveaus boven jou en genoemde persoon sta.
Ik denk dat het eerst tijd is dat je wat ouder wordt dan 16 (?) jaar voordat je begint te denken dat je de wereld bent.
en donder op met je neergepraat je hebt het niet tegen een kind zoals jij het neerzet, ik ben wss nog ouder dan jou.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:01 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Je bent wel erg makkelijk. Maar dat wist ik eigenlijk al toen ik me in dit topic mengde, heb op een paar uitzonderingen na niks anders gezien dan 16- jarige socially undeveloped ventjes. Komt nog eens bij dat ze denken dat ze de wereld zijn met hun 1400- elo en leipe bot experience.
Niks persoonlijks natuurlijk!
edit: negeer mijn typefouten, ik kan het bericht niet editen vanaf mijn mobielquote:Op zaterdag 16 juni 2012 07:48 schreef Skillstorm het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Dat 2 vrienden die ook LoL spelen zitten te kijken naar hoe jij speelt.
Je deed blind pick en je blijkt een uberslecht team te hebben.
Maar dan lach je zo hard dat er tranen in je ogen springen van geluk.
Omdat je teammaten zo dom zijn dat ze alleen L2P en noob en report kunnen zeggen.
Omdat je samen met je vrienden de rambo acties bekijkt. Een jax die binnen een groep van 3 enemies springt. Een sivir die de jungle in rent met low health ipv turret die recht naast hem staat.
Zo veel gelachen.....ook om faal builds.
Yup, zat net in de picking phase toen ie eruit knalde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
meer mensen hier nu last van :S ?
Rofl...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:07 schreef BaajGuardian het volgende:
en donder op met je neerpraten je hebt het niet tegen een kind zoals jij het neerzet, ik ben wss nog ouder dan jou.
Ik snap dan serieus niet dat jij dit spel nog speelt? Als je je iedere game zo op loopt te winden dan is het toch gewoon niet meer leuk of wel?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:07 schreef BaajGuardian het volgende:
ik kan er allang niet meer om lachen sorry, tis alsof iemand je met een peuk in je arm brand, en dat 20x per dag, elke dag van de week, elke week van de maand, elke maand van het jaar.
de eerste 5 keer zeg je nog 'hey joh doe effe niet'
daarna word het 'flikker op man'
en uiteindelijk krijg je een intenst gevoel van moedeloosheid en irritatie.
Wel komisch om te zien dat jij mensen kinderen noemt en "16-jarigen" terwijl je vooral in de EXA topics post over je Wiskunde A probleempjes wat je dus maximaal 18 maakt, of een mongool. Broekiequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:30 schreef honderdprocentjes het volgende:
Heb ik veel gemist op Twitter vandaag? Hoe staat het met de bots, is het veilig om te queuen of zullen ze feeden? Help!
Het geestelijke verschil tussen een 18 jarige en een 15 jarige is enorm. Dus ja. Eigen ervaring, maar daar kom je later pas achter.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel komisch om te zien dat jij mensen kinderen noemt en "16-jarigen" terwijl je vooral in de EXA topics post over je Wiskunde A probleempjes wat je dus maximaal 18 maakt, of een mongool. Broekie
En het verschil tussen een 18 jarige en iemand van mijn leeftijd is nog groter. Maar succes met je examens hoor, grote knul. In de jaren '90 geboren en dan zo'n dikke bek hebben. Goeie grap.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:40 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Het geestelijke verschil tussen een 18 jarige en een 15 jarige is enorm. Dus ja. Eigen ervaring, maar daar kom je later pas achter.
Geen probleempjes met wiskunde trouwens, de volgende stap is grammarnazi?
Vooral de weg naar 18 is heel anders. Hoe later ingame hoe kleiner het verschil natuurlijk. Probeer maar eens te junglen op lvl1, bijna niet te doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:11 schreef dustbrain het volgende:
Hoe groot is nou het verschil in begingame en endgame tussen een lvl 16 en een full talented + runed lvl 30? Erg significant? of maakt het niet zoveel uit?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:17 schreef Xetran het volgende:
[..]
edit: negeer mijn typefouten, ik kan het bericht niet editen vanaf mijn mobiel![]()
Ik herken mij hier wel in ja, ik heb altijd wel schik.anders zou ik het spel ook niet meer spelen dank ik, maar ik merk wel dat sommige van mijn vrienden gewoon echt niet tegen verlies kan
Ik heb echt met mijn vrienden zitten gieren en grollen...echt niet normaal... zo episch..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:20 schreef Salamando het volgende:
Ik zou graag een documentaire maken over de mensen die op zulke momenten achter de PC zitten, wat zou dat me toch fijne TV opleveren denk ik.
Maar als ik als lvl 16 een lvl 30 tank aanval. Merk ik dat dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vooral de weg naar 18 is heel anders. Hoe later ingame hoe kleiner het verschil natuurlijk. Probeer maar eens te junglen op lvl1, bijna niet te doen.
Grappig gozertje ben je, heel zielig maar dat maakt je schattig. Makkelijk geslaagd maar bedankt, succes met je SO's!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
En het verschil tussen een 18 jarige en iemand van mijn leeftijd is nog groter. Maar succes met je examens hoor, grote knul. In de jaren '90 geboren en dan zo'n dikke bek hebben. Goeie grap.
Zo vaak zul je als lvl16 niet tegen een level 30 spelen.. Alleen jij als queued met een lvl30. Maar goed lvl30's hebben vaak ~10 meer armor, mr, ad, ap etc. En dat is early game heel erg merkbaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar als ik als lvl 16 een lvl 30 tank aanval. Merk ik dat dan?
Of miss heb je daar geen ervaring mee.
Spot on. Je kon Jomanda wel wezen. Was weer gezellig hoor pubertje, ciao.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:53 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Grappig gozertje ben je, heel zielig maar dat maakt je schattig. Makkelijk geslaagd maar bedankt, succes met je SO's!
Grappig dat je jezelf veel ouder noemt, aangezien dit alleen mogelijk is als jij een iq en eq hebt van rond de 70. Klein autistje, dat past wel bij je. Maar ik zal jou en de grote (grap) BaajGuardian nu lekker jullie gang laten gaan met het volspammen van dit topic. Succes met je toekomst jochie, niet vergeten dat wij later belasting betalen voor jouw speciale zorg/AOW. Dikke kus
Oh moet ik dat topic maar eens joinen. Ik heb geen Diablo 3 overigens maar dat lijkt mij geen vereisten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:19 schreef Cornelis83 het volgende:
Leuk was de tijd toen JaJong, 100%tjes en BJ dit topic nog niet ontdekt hadden.
Ah well, gelukkig is er het diablo 3 topic nog. Daar is het tenminste wel gezellig (lees: is er geen asociale haantjes aanwezig).
Die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:19 schreef Cornelis83 het volgende:Leuk was de tijd toen JaJong, 100%tjes en BJ dit topic nog niet ontdekt hadden.
Typisch voorbeeld van Nederlanders die je tegenkomt in LoL. Ragen, schelden en arrogant.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijdIk ga er verder maar niet meer op in, met zulke kindjes valt gewoon niet meer te discussieren. En nee, ik doel niet op hun leeftijden...
Dit is niet bepaald iets wat alleen Nederlanders doen. Hoe vaak je niet door een snotneus wordt uitgescholden in het Spaans/Duits/Frans omdat ze hun ongelijk niet willen accepteren. Negeer het maar altijd, dat soort figuren win je je discussies toch nooit van.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van Nederlanders die je tegenkomt in LoL. Ragen, schelden en arrogant.
En niet even snel op de site van LoL kijke nof de servers wel up zijn?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijdIk ga er verder maar niet meer op in, met zulke kindjes valt gewoon niet meer te discussieren. En nee, ik doel niet op hun leeftijden...
Wel grappig btw die pvp.net error. Mn broertje had net een nieuwe pc gekocht, installeerde LoL en kreeg dit probleem. Die dacht dus dat het aan zijn PC lag en heeft er 2 uur naar gezocht wat het nou kon zijn![]()
mastruberen is ook niet alleen maar leuk, maar soms wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:45 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik snap dan serieus niet dat jij dit spel nog speelt? Als je je iedere game zo op loopt te winden dan is het toch gewoon niet meer leuk of wel?
Jij pinkt altijd een traantje weg als je 'm in je hand neemt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mastruberen is ook niet alleen maar leuk, maar soms wel.
Vlad is juist een tank LoLquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:08 schreef Autobandje het volgende:
Topic gaat nog steeds goed zie ikBen soort van gekapt sowieso met LoL omdat ik me alleen maar erger aan de trolls en lamers. Wilde ik Vlad top en toen ging iemand maar trollen omdat Vlad squishy is en we volgens hem niet genoeg tanks hadden (jungle was nog open), kk thanks.
Meh, oneens. Hij heeft wel aardig wat HP voor zijn passive, maar hij is reuze squishy, zeker zo door zijn korte range.quote:
Als ik Vlad speel heb ik minstens 3K hp op 18, dan ben je niet squishyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Meh, oneens. Hij heeft wel aardig wat HP voor zijn passive, maar hij is reuze squishy, zeker zo door zijn korte range.
Je hebt geen resists (behalve de armor van je hourglass), 3k hp is absoluut niet veel voor iemand die zoals vlad constant midden in de fight staan moet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik Vlad speel heb ik minstens 3K hp op 18, dan ben je niet squishy
Maar wel gigantische sustain door de je Q en je WotA. Nouja, laten we iig zeggen dat ie nogal tanky is voor een magequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je hebt geen resists (behalve de armor van je hourglass), 3k hp is absoluut niet veel voor iemand die zoals vlad constant midden in de fight staan moet.
Op de site stond alles up. Het hele forum op leagueoflegends.com liep ook vol omdat mensen dachten dat het aan hun lag.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:37 schreef jespertje het volgende:
[..]
En niet even snel op de site van LoL kijke nof de servers wel up zijn?
Whatever man, laat 't gaan. Jij vindt van niet, ik vind van wel. Who cares. Ik vind ook dat een Hourglass op Vlad waste of space is, lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef Keselo het volgende:
Ja ok Baaj, Vlad is een tank, want 3k hp hebben maakt je direct een tank als je geen enkele resist hebt.
Volgens mij haalt de top ELO rond de 200 cs in 20 min tijd. Maar dat is opzich moeilijk om te halen. Voor mages moet je gewoon leren hoeveel damage je met normal attacks op minions doet voor het farmen en leren wanneer je kan harassen en dergelijke. Makkelijkste is om te gaan harassen wanneer de enemy minions nog redelijk wat health hebben, dan mis je geen cs, of om te gaan harassen wanneer de enemy een cs wil halen(een minion van jou is dus low health)quote:Op zondag 17 juni 2012 00:13 schreef Jajong het volgende:
I see.. En hoeveel CS is acceptabel per 10 minuten? Ik heb vaak dat ik denk superlekker te gaan en dan druk ik op tab en dan ben ik gewoon equal of minder dan mn tegenstander, prettyyyy gay. Het afwisselen tussen poken en csen vind ik lastig, tis of 't 1 of t ander vaak.
Vooral met mages though, als ik AD speel vind ik 't een stuk minder lastig, obviously aangezien je dan veel hoger AD hebt
Ga voor 200 op 20 mins. Csen gaat voor poken. Behalve als het om een gegarandeerde kill gaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:13 schreef Jajong het volgende:
I see.. En hoeveel CS is acceptabel per 10 minuten? Ik heb vaak dat ik denk superlekker te gaan en dan druk ik op tab en dan ben ik gewoon equal of minder dan mn tegenstander, prettyyyy gay. Het afwisselen tussen poken en csen vind ik lastig, tis of 't 1 of t ander vaak.
Vooral met mages though, als ik AD speel vind ik 't een stuk minder lastig, obviously aangezien je dan veel hoger AD hebt
Als de ik beste spelers van de wereld soms de 200cs in 20 minuten niet zie halen ga ik mezelf ook niet voor de gek houden dat ik dat kanquote:Op zondag 17 juni 2012 00:17 schreef znarch het volgende:
[..]
Ga voor 200 op 20 mins. Csen gaat voor poken. Behalve als het om een gegarandeerde kill gaat.
Mjeh. Tis gewoon een kwestie van oefenen i guessquote:Op zondag 17 juni 2012 00:17 schreef jespertje het volgende:
[..]
Volgens mij haalt de top ELO rond de 200 cs in 20 min tijd. Maar dat is opzich moeilijk om te halen. Voor mages moet je gewoon leren hoeveel damage je met normal attacks op minions doet voor het farmen en leren wanneer je kan harassen en dergelijke. Makkelijkste is om te gaan harassen wanneer de enemy minions nog redelijk wat health hebben, dan mis je geen cs, of om te gaan harassen wanneer de enemy een cs wil halen(een minion van jou is dus low health)
Maar het is niet slecht om het als doel te houden. Veel mensen halen de 100 niet eens. Probeer van je eigen game de meeste te hebben. Dan weet je dat je oké zit op jouw niveau.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als de ik beste spelers van de wereld soms de 200cs in 20 minuten niet zie halen ga ik mezelf ook niet voor de gek houden dat ik dat kan.
True! Aim for the stars!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Maar het is niet slecht om het als doel te houden. Veel mensen halen de 100 niet eens. Probeer van je eigen game de meeste te hebben. Dan weet je dat je oké zit op jouw niveau.
Iedereen heeft een hekel aan jouw bot twitterposts hier. Het boeit me voor de rest de ballen maar ik wil dit voor iedereen leuker maken om te lezen zonder jouw 14 jarige schijt erdoorheen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou heb ik vaak een hekel aan jajong's newbie opmerkingen maar hij heeft toch al een aantal keer de plank goed raak geslagen in vorig en dit topic en dan spreken jullie hem nog tegen ook
moet wel eerlijk blijven natuurlijk dus..
het is geen rts nee, het is een moba; massive online battle arena.
en vlad is inderdaad een hp tank, alleen is hij niet zo viable meer als hij ooit was, na alle nerfs.
Pfew...gelukkig zit ik altijd boven de 100 dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:34 schreef Keselo het volgende:
200 CS op 20 is iets wat pros bijna nooit lukt.
150 CS op 20 is behoorlijk acceptabel en bovengemiddeld op 1800 elo.
Ah oke ik vat hem. Heb nog zoveel te leren...quote:Op zondag 17 juni 2012 09:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je hebt twee Elo's, te weten de hidden Elo die normale games regelt en je ranked Elo, die tsja, ranked games verzorgt.
Hidden Elo kun je normaliter niet zien of achterhalen, ranked is gewoon te zien. Ranked games kun je inderdaad pas vanaf level dertig spelen (of duoqueue, dan eerder.
Mid Soraka kan viable zijn, ligt gewoon aan je tegenstander op midquote:Op zondag 17 juni 2012 11:29 schreef Ame_thyst het volgende:
omfg "I'm a mid soraka, very op"
![]()
belooft weer wat dit potje. Met je kut matchmaking.
Met Soraka pak je behoorlijk wat mids echt gruwelijk hard.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:29 schreef Ame_thyst het volgende:
omfg "I'm a mid soraka, very op"
![]()
belooft weer wat dit potje. Met je kut matchmaking.
Niet echt, ja natuurlijk kan je haar mid gebruiken. Het punt is wat moet Bot doen. Nog een support nemen en dan in late game veel te weinig dmg hebben of 2 dmg dealers Bot die beide dan amper een farm hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:35 schreef jespertje het volgende:
[..]
Mid Soraka kan viable zijn, ligt gewoon aan je tegenstander op mid
Idd, ik heb regelmatjg dat als ik ad carry ben mijn team me kapotflamet omdat ik bij bepaalde skirmises niet in de buurt ben, ik ping dat ze terug moeten gaan, dat gebeurt en dan krijg ik gezeik dat ik daar had moeten zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:47 schreef Hamilcar het volgende:
CS ligt ook aan je hero. Als je Morde mid speelt dan is 200 niet al te moeilijk - dat is me al veel vaker geluktmaar Morde is dan ook ez-mode farming. Speel ik Veigar, dan zit ik eerder rond de 120-150, waarvan heel veel CS gepakt is met Q.
.. dan heb je nog hoeveel de tegenstanders halen, hoeveel er gevochten wordt, etc. Stel dat bot super druk is, dan moet je als team proberen daar een beetje rust te creeeren zodat je carry kan farmen. AD carries zonder farm zijn redelijk waardelos :/
geef die troll gewoon een week ban aub.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Yo Baaj en honderdprocentjes, zullen we kappen met die nutteloze discussie.
Ik ben vorige week in 1 dag van 1763 naar 1699 gedropt; waarom? Twee zweden die duoqueueden, ze kwamen van 2200 elo en streamden hun weg trollend naar - elo... Ik kwam ze serieus 4 potjes achter elkaar tegen...quote:Op zondag 17 juni 2012 12:30 schreef Keselo het volgende:
Wat de fucking kanker gebeurd er in mijn ranked games.
Ik sta binnen 8 minuten 4 0 2, heb top en mid gecamped als udyr. Mid verliest alsnog zijn lane gruwelijk hard, top verliest zijn lane en bot verliest de lane.
Ik krijg gewoon iedere game de 4 grootste mongolen op deze aardkloot in mijn team, snap er helemaal niets van.
depends, had je de meeste gold omdat je cs nam of had je de meeste gold omdat je simpelweg 3 gper10 had en hun faalden in cs?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:33 schreef Salamando het volgende:
Als support het meeste gold van het team hebben.
Mij dan alsnog blamen.
Goed nieuws voor Veigar lovers.quote:PvP.net v1.61
Players can now earn unlimited rewards per day in Co-op vs. AI. After 180 minutes, rewards continue to be earned at 75% the normal rate.
Custom games now have a separate pool of 120 daily reward minutes that is no longer shared with Co-op vs. AI.
Only applies to Summoners level 15+. Lower level Summoners earn unlimited rewards per day.
Updated the IP reward forumula for Co-op vs. AI:
Games of medium to long length will yield larger rewards
Games of short length will yield smaller rewards
On Summoner's Rift, "short" is generally less than 24 minutes
On The Crystal Scar, "short" is generally less than 12 minutes
Players should see an increase in IP reward per game so long as they aren't quickly steamrolling the bots
The Tournament Draft Custom Game mode will now allow Summoners to pause the game
Dodging a Ranked Game will no longer result in loss of Elo but the time before you can join any queue again has greatly increased
Adjusted the way Elo is handled for newly formed ranked teams; many new teams will see their Elo increase as a result.
Normal Draft Mode (Please note that these additions were incorrectly stated in the Darius patch notes)
Normal draft has changed so that premade groups are not prioritized over solo players
Solo players have a 20% chance of being the team captain with banning powers and first pick, regardless of the premade status of the rest of the team
If a solo player is not team captain, the player will be given a random slot in the pick order
If players group up before a game, their host absorbs all of their chances, i.e. the host of a 4-man premade has an 80% chance to be captain
A feedback sound now plays when spending mastery points
League of Legends v1.0.0.141
Annie
Summon: Tibbers
Reactivating 'Summon: Tibbers' while the Bear is active now allows you to control your pet, similar to Alt+Right Clicking
You will also see a self-only targeting particle when using this ability, depicting what command your pet is following
Caitlyn
Yordle Snap Trap now properly ignores unit collision when placed
Corki
Missile Barrage
Missile Barrage's area of effect and particle are now properly centered around the point of impact
Missile Barrage's spell icon is now tinted when 'The Big One' is ready
Mordekaiser
Children of the Grave
Reactivating 'Children of the Grave' while the Ghost is active now allows you to control your pet, similar to Alt+Right Clicking
You will also see a self-only targeting particle when using this ability, depicting what command your pet is following
Nidalee
If Pounce's movement extends past Nidalee's current movement order location, that order will be cancelled (she will no longer automatically walk backwards to that point)
Riven
If Broken Wings' movement extends past Riven's current movement order location, that order will be cancelled (she will no longer automatically walk backwards to that point)
Rumble
Rumble now has a marker at 50 Heat to denote when he has reached the Danger Zone
Flamespitter is now more responsive especially while moving and turning
Electro-Harpoon now has a swirling icon overlay and a slight icon shift to denote the second shot
Shaco
Hallucinate
Reactivating 'Hallucinate' while the Clone is active now allows you to control your pet, similar to Alt+Right Clicking
Soraka
Fixed a bug where Wish would sometimes not grant assists
Tristana
Fixed a bug with Explosive Shot's passive not working correctly with Madred's Razors and Wriggle's Lantern
Warwick
Blood Scent
Warwick will now immediately gain the bonus of Blood Scent if he reduces a target’s health below 50%
Warwick will now immediately gain the bonus of Blood Scent when it is activated
Veigar
Event Horizon will now always correctly stun enemies who use dash abilities to pass through it
Viktor
Tuned Death Ray travel speeds and hitbox precision, especially when cast near walls
Fixed an issue where Chaos Storm could sometimes be cast twice
Yorick
Omen of Death
Reactivating 'Omen of Death' while the Ghoul is active now allows you to control your pet, similar to Alt+Right Clicking
Items
Mana Potion gold cost reduced to 35 from 40
Co-op vs. AI
Added Alistar Bot and Dr. Mundo Bot
Intermediate bots will now sell their Doran's items to buy an additional item after completing their builds
Beginner bots will no longer purchase elixirs
Updated several bots' item builds
General
Summoner’s Rift (Winter) has been disabled
Updated the Item Shop to display 8 build options for items, increased from 6
Circle portraits are now correctly aligned with team colored outlines during announcements
There is now new messaging to inform players that leaving games can result in temporary bans in League of Legends
Neutral Minion Camps now have new icons on the Minimap
Champions that have died now display an icon on the Minimap
Updated several Champion art assets including splash art and icons for various Akali, Alistar, Amumu, Caitlyn, Mundo, Jax, Renekton, Tristana, Teemo, Twisted Fate, Warwick, Xin Zhao, and Pantheon skins
Fixed several missing particles for various Champions
Ik zat bot als nunu met een master yiquote:Op zondag 17 juni 2012 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
depends, had je de meeste gold omdat je cs nam of had je de meeste gold omdat je simpelweg 3 gper10 had en hun faalden in cs?
Ja vent, dan ulti ik volgende keer wel niet, ook goedquote:
Bot neemt dan een support natuurlijk, want soraka is de DPS. En dat kan ze heel redelijk. In lane is haar poke echt moeilijk om mee om te gaan. Verder gaat ze lategame voor 500+900uti healen + armor buff + silence en doet ze elke 2 seconden 500 dmg over een grote aoe range en brengt ze de enemy MR naar 0. Bekijk anders de dignitas tournament games even waar ze verschillende teams helemaal slopen met lulu top, soraka mid, support+corki bot.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet echt, ja natuurlijk kan je haar mid gebruiken. Het punt is wat moet Bot doen. Nog een support nemen en dan in late game veel te weinig dmg hebben of 2 dmg dealers Bot die beide dan amper een farm hebben.
Soraka mid is geen strategie waar een team snel iets aan heeft.
Dus waarschijnlijk niet voor de 22ste een release? Dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:06 schreef tdrone het volgende:
nee legendary skins krijgen altijd aparte release
Ik speel Ezreal al extreem lang. Ik mag het ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:09 schreef ems. het volgende:
Overhyped ezreal skin. Eigenlijk mogen alleen #1 ezreals zoals ikzelf dat ding vind ik
is geen legendary skin.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:06 schreef tdrone het volgende:
nee legendary skins krijgen altijd aparte release
Die is vintagequote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Adames het volgende:
Ach, ik heb nog Nottingham Ezreal, bijna net zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |