quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:01 schreef dramatic het volgende:
Hoe krijgt Etsu het voor elkaar al deze topics bijelkaar op een homoforum te laten lijken.. (en nee idd ik kan dat niet vergelijken mja)
die was afquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:01 schreef Etsu het volgende:
trouwens dra, ik mis een strikje op die foto op fb bij jou
Diva gedrag.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:01 schreef dramatic het volgende:
Hoe krijgt Etsu het voor elkaar al deze topics bijelkaar op een homoforum te laten lijken.. (en nee idd ik kan dat niet vergelijken mja)
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:01 schreef dramatic het volgende:
[..]
die was afanders kon ik niet slikken
Dat is een typische homo-eigenschap. Dat heb ik ook in topics en Rezania ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:01 schreef dramatic het volgende:
wie is rezania?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat is een typische homo-eigenschap. Dat heb ik ook in topics en Rezania ook..
Rezania is je schoonzusje, ik ben de kamerplant in de woonkamer.quote:
doeiquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Rezania is je schoonzusje, ik ben de kamerplant in de woonkamer.
quote:
quote:
Typische Etsu postsquote:
wat een roem wat een roemquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Typische Etsu posts![]()
![]()
Oh en niet te vergeten (maar geen zin om op te zoeken om te quoten):
Geen homo zijn
![]()
heb je photoshop?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:05 schreef dramatic het volgende:
wanneer komt de foto van etsu met emzor op fb?
klopt, heeft toch wel lang geduurd al met al.. maar ik had het vorig jaar nog niet voorzienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:06 schreef Etsu het volgende:
elkaar op fb hebben is opzich al een hele prestatie, doet niemand ons na
maar wees je vereerd, heb maar 6 FOK!kers op fb ofzo, van de 516515614515414510451,quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
klopt, heeft toch wel lang geduurd al met al.. maar ik had het vorig jaar nog niet voorzien
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Eerste hit op Facebook, 2 gemeenschappelijke vrienden. Die emzor.
Stoer zegquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Eerste hit op Facebook, 2 gemeenschappelijke vrienden. Die emzor.
Inkrimpen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je fapte op je aantal vrienden, dat zal dan flink inkrimpen.
meer op aantal likes op mn geslaagd-statusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je fapte op je aantal vrienden, dat zal dan flink inkrimpen.
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
meer op aantal likes op mn geslaagd-status
(WAAROM HEB JE NIET GELIKET?moet er nog 2 voor 100
L@:
@:@:@:@::@:)
Gedisliked.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
meer op aantal likes op mn geslaagd-status
(WAAROM HEB JE NIET GELIKET?moet er nog 2 voor 100
L@:
@:@:@:@::@:)
450?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:14 schreef Etsu het volgende:
wie wil de 100ste zin? diegene krijgt 456251454 euro van me.
Ik kan het bevestigen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Laat bankafschrift zien om te bewijzen dat je het hebt.
Je fapt toch op likes?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:17 schreef Etsu het volgende:
keauning
die mn status gaat liken
emma hierbij ben jij mn nieuwe bff
Respect voor de TT bedenker bitte sehr, danke!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Door die domme TT heb ik honger. Fokzooi.
omdat hij niet kan hebben dat meer mensen blij voor me zijn dat ik geslaagd ben dan er uberhaupt mensen zijn die blij voor hem zijn dat hij vorig jaar is geslaagdquote:
Bitchfight!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat hij niet kan hebben dat meer mensen blij voor me zijn dat ik geslaagd ben dan er uberhaupt mensen zijn die blij voor hem zijn dat hij vorig jaar is geslaagd
Wat hebben jullie tegen elkaar?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat hij niet kan hebben dat meer mensen blij voor me zijn dat ik geslaagd ben dan er uberhaupt mensen zijn die blij voor hem zijn dat hij vorig jaar is geslaagd
Serieus of trollpost van jou?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
keauning is homo, had ik je dat al verteld?
keauning is een aap uit exa '11quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen elkaar?
serieusquote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:21 schreef Etsu het volgende:
hij leest nu trouwens mee en zit me te emogiffen op msn
Bye!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:25 schreef leeell het volgende:
maarja, dat was de enige mededeling, tot ziens
Dat is best veelquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, mijn oude school heeft inmiddels 142 eindexamenkandidaten (in mijn jaar nog 70 ofzo) en er zijn er maar 128 in één keer geslaagd...
vroeger was je de uitzondering als je zakte/her had..
Bij ons is er ook maar 1 van het gymnasium maar die moet of een 7,3 halen voor Latijn of een 8,5 voor MAW en haar kennende gaat dat em niet wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:52 schreef Lutte het volgende:
Onze school vwo 77% havo 78%Hopen dat het met herkansingen nog wat wordt opgekrikt
Gymnasium wel 94%, eentje heeft een her dus ga er van uit dat het 100% wordt
90%, das heul niet slecht hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, mijn oude school heeft inmiddels 142 eindexamenkandidaten (in mijn jaar nog 70 ofzo) en er zijn er maar 128 in één keer geslaagd...
vroeger was je de uitzondering als je zakte/her had..
Wowquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
'In mijn tijd' zakten er maximaal 2 per jaar, maar ook gewoon hele jaren dat de 100% werd gehaald.
Oh ja dat kan ook. Dat is wel rotquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Zonder die eis, máár ik heb niet het idee dat dat de doorslag heeft gegeven: was gewoon een erg goede school. Ik was de eerste in 3 jaar die zakte geloof ikEn dan niet eens vanwege onvermogen maar door privéomstandigheden.
Zoiets denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:05 schreef SummerSunshine het volgende:
Lekker stil hierMensen worden pas wakker?
Hoezo leren?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoiets denk ikEcht vreemd om nu weer een beetje op te letten, gisteren feestje gehad dus nou lam maar ja moet gaan leren. Dus denk dat ik vanavond naar thuis blijf.
Haha ja oke. Ik zit te wachten tot m'n broer wakker is zodat ik kan gaan sportenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Het is zaterdag en er zijn net mensen geslaagd...Feestjes tot in de vroege uurtjes enzo
Herprofilerenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoezo leren?
[..]
Haha ja oke. Ik zit te wachten tot m'n broer wakker is zodat ik kan gaan sportenGozer slaapt altijd veel te lang
echt? Ik dacht juist CE's wegens het woord 'eindexamen'quote:
Lotingstudies moeten de voorlopige, bleken die dingen niet geldig, dus iedereen gisteren laten stempelen (na het weekend wordt kort dag), receptie werd gekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:32 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik moet cijferlijst opsturen maar ik heb alleen nog de voorlopige dus moet wachten tot ik de officiele heb
lol hahahquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lotingstudies moeten de voorlopige, bleken die dingen niet geldig, dus iedereen gisteren laten stempelen (na het weekend wordt kort dag), receptie werd gek
Dan gewoon lekker wachten idd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:37 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
lol hahahdumb. Naja hier wordt niet gezegd welke lijst nodig is.. maar ik neem aan de officiele? Ook is mijn voorlopige niet ondertekend door coördinator en directeur
dus niet handig
In principe is de voorlopige toch gewoon de echte, wanneer je geen herkansing doet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:37 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
lol hahahdumb. Naja hier wordt niet gezegd welke lijst nodig is.. maar ik neem aan de officiele? Ook is mijn voorlopige niet ondertekend door coördinator en directeur
dus niet handig
Dan is hij alsnog niet ondertekend. Dus moet wel wachtenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:47 schreef FokNederland het volgende:
[..]
In principe is de voorlopige toch gewoon de echte, wanneer je geen herkansing doet.
O hij moet ondetekend wezen, wij moeten het gewoon bij Studielink neerdonderen en de Hogeschool controleert het dan wel bij mijn school.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dan is hij alsnog niet ondertekend. Dus moet wel wachten
Ik dacht dat dat sowieso tegenwoordig zo werkte? Wel raar dat er zeker met Studielink nog veel zaken op papier moeten worden aangeleverd, zeker ondertekend?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:57 schreef FokNederland het volgende:
[..]
O hij moet ondetekend wezen, wij moeten het gewoon bij Studielink neerdonderen en de Hogeschool controleert het dan wel bij mijn school.
oh ik moet volgens de uva mijn cijferlijst inscannen en opsturen naar hun mail. staat niks over studielink e.d.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat sowieso tegenwoordig zo werkte? Wel raar dat er zeker met Studielink nog veel zaken op papier moeten worden aangeleverd, zeker ondertekend?
dat is best raar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
oh ik moet volgens de uva mijn cijferlijst inscannen en opsturen naar hun mail. staat niks over studielink e.d.
Ook geen bericht verder van Studielink gekregen over cijfers invullen.
Volgens mij gewoon je uiteindelijke cijferlijst. Herkansingen tellen ook. dus ik zou zeggen 5 juli. Wat zou het voor nut hebben anders als je gezakt bent maar met een herkansing wel geslaagd ben als ze die van 23 juni willen hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:23 schreef Ayca het volgende:
Ik snap het even niet meer.. ik ben geslaagd maar ga wel herkansen, moet ik nou mijn cijferlijst voor 23 juni of 5 juli sturen?
Ga je loten dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:23 schreef Ayca het volgende:
Ik snap het even niet meer.. ik ben geslaagd maar ga wel herkansen, moet ik nou mijn cijferlijst voor 23 juni of 5 juli sturen?
Ga je het dan straks weer aanpassen? Ik heb namelijk precies hetzelfde. Of heeft onze studie een bepaalde datum ofzo waarvoor dit ingevuld moet zijn?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je loten dan?
Ik ga ook herkansen en heb gewoon mijn cijfers al ingevoerd in studielink..
En dat hoef ik verder niet te melden ofzo? doe dan 1 datumquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:26 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon je uiteindelijke cijferlijst. Herkansingen tellen ook. dus ik zou zeggen 5 juli. Wat zou het voor nut hebben anders als je gezakt bent maar met een herkansing wel geslaagd ben als ze die van 23 juni willen hebben
Als ik een zes naar een zeven weet te veranderen, dan ga ik wel aanpassen ofcourse.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga je het dan straks weer aanpassen? Ik heb namelijk precies hetzelfde. Of heeft onze studie een bepaalde datum ofzo waarvoor dit ingevuld moet zijn?
Wat ga je herkansen trouwens?
Dat weet ik nog niet zeker, krijg maandag te horen of ik decentraal geplaatst ben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je loten dan?
Ik ga ook herkansen en heb gewoon mijn cijfers al ingevoerd in studielink..
Welke studie?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zeker, krijg maandag te horen of ik decentraal geplaatst ben.
Ja oke, logisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik een zes naar een zeven weet te veranderen, dan ga ik wel aanpassen ofcourse.Ik heb geen idee of er een bepaalde datum is, ik doe het gewoon.
Eco, had op CE een 4,7![]()
Sta op SE 7,3, dus ik vind dat ik een 5,7 kan halen.
Waarom niet. Ik had een 7,9 gehaald. Dat kun je denk ik wel hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja oke, logisch natuurlijk.
Ik ga Engels doen, maar om van m'n 7 een 8 te maken moet ik een 7.8 halen. Gaat niet lukken denk ik maarja. Ik hoef er toch niet voor te leren en als het mislukt maakt het ook niet uit.
Ja ik heb geen idee, maar ik had op deze slechts een 6.2. Ik zie het niet gebeuren maar we zien wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:32 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik had een 7,9 gehaald. Dat kun je denk ik wel hoor.
Ik heb vorig jaar op CE ook een 5,2 gehaald voor eco, en dit jaar nog lager.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja oke, logisch natuurlijk.
Ik ga Engels doen, maar om van m'n 7 een 8 te maken moet ik een 7.8 halen. Gaat niet lukken denk ik maarja. Ik hoef er toch niet voor te leren en als het mislukt maakt het ook niet uit.
gewoon volgens het rooster lijkt me.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:46 schreef Paxcon het volgende:
Oh daar lijkt het inderdaad op dan. Betekenen die witte vakken dat je niks hebt en niet heen hoeft? Daarover staat niks in de legenda. 6 september kan ik er namelijk niet zijn: een concert in Mönchen-Gladbach.
Economie is kut, ik faal er keihard in, maar ik wil een 4.9 halenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar op CE ook een 5,2 gehaald voor eco, en dit jaar nog lager.Ik ga het gewoon proberen, anders jammer dan. Niemand die er toch naar kijkt later.
quote:Op zondag 17 juni 2012 00:10 schreef Etsu het volgende:
AL DIE HATERS OP GRONINGEN :'""""""""""""""""""""""""""")
Hey jou heb ik hier een tijdje niet gezienquote:
Ik was hier gister nog, jij ook toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hey jou heb ik hier een tijdje niet gezienMede omdat ik er een tijdje niet ben geweest maarja
Naar het prachtige Engeland. Volgende keer gewoon bij jou op de bank, lekker goedkoop.quote:
Oeh leuk. Ik moet ook nog een x naar Engeland!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naar het prachtige Engeland. Volgende keer gewoon bij jou op de bank, lekker goedkoop.
Ah, je wilt op de bank? Prima, dan hoef ik alle motorspullen niet van 't tweepersoonslogeerbed te halenquote:Op zondag 17 juni 2012 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naar het prachtige Engeland. Volgende keer gewoon bij jou op de bank, lekker goedkoop.
quote:Op zondag 17 juni 2012 00:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, je wilt op de bank? Prima, dan hoef ik alle motorspullen niet van 't tweepersoonslogeerbed te halen
Heb ik wel gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:55 schreef Paxcon het volgende:
Moet je op studielink ook vakken als gym en ckv enzo invullen?
Same here. Heb nog geen enkel antwoord gehad op mijn reacties op kamers in Maastrichtquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef Gezicht het volgende:
Kamers zoeken schiet nu al niet op. Ik gereageerd op 2 appartementen in Tilburg via kamernet, krijg ik een mailtje dat de aanbieder van de appartementen mijn bericht heeft verwijderd zonder te reageren, oftewel hij geeft gewoon geen neuk.Wat een eikel.
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef JoelBaka het volgende:
Nou vanmiddag mijn herkansing Nederlands
Succes.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef JoelBaka het volgende:
En het aanbod ook, dus wachten kan ook averechts werken.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:34 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat als je ergens in oktober begint me een kamer huren, de prijzen lager zijn dan nu.
Vaak komen er dan kamers vrij van studenten die de opleiding niet meer zien zitten.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Succes.
[..]
En het aanbod ook, dus wachten kan ook averechts werken.
Daarom ga ik pas op kamers wanneer ik zeker weet dat ik de studie wil/ga afronden.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:09 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Vaak komen er dan kamers vrij van studenten die de opleiding niet meer zien zitten.
En aangezien de vraag op dit punt zeer laag is, zullen de kamerverhuurders met een lagere prijs akkoord gaan, want beter bezet en geld dan leeg en geen geld.
Soms heb je gewoon geen keus, zoals ik. Ik ga niet iedere keer 5 uur dag reizen voor een college (heen en terug).quote:Op maandag 18 juni 2012 16:16 schreef Unsub het volgende:
[..]
Daarom ga ik pas op kamers wanneer ik zeker weet dat ik de studie wil/ga afronden.
Eindelijk ben ik met je eens.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:57 schreef FokNederland het volgende:
Sowieso Rotterdam , Den haag en die omstreken.
Hoe ging het?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef JoelBaka het volgende:
Nou hier ben ikquote:
Rampzaligquote:
Herkansing is altijd moeilijker dan het eerste tijdvak, dat is algemeen bekend.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
RampzaligHet examen was gewoon nog erger dan de 1e, zonde van mijn herkansing
![]()
Ik had Engels moeten doen![]()
Sterkte met leren allemaal
Jammerquote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
RampzaligHet examen was gewoon nog erger dan de 1e, zonde van mijn herkansing
![]()
Ik had Engels moeten doen![]()
Sterkte met leren allemaal
Bron?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Herkansing is altijd moeilijker dan het eerste tijdvak, dat is algemeen bekend.
Ach sowieso geslaagd, dat is het belangrijkst. In ieder geval succes.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:05 schreef Polyfemos het volgende:
Woensdag Economie. Hopelijk weet ik nog genoeg, want ik heb namelijk niet geleerd. Beter dan een 5,2 moet wel lukken.
quote:
Dat is gewoon bijna altijd zo. Van mij mag je best anders denken hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:01 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Idd, een uit de lucht gehaalde aaname.
Dat jij het bijna altijd zo ervaart, blijft het een subjectief iets hè...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon bijna altijd zo. Van mij mag je best anders denken hoor
Ben je voorlopig gezakt dan of wil je je cijferlijst opleuken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Spanning is er nu al, terwijl ik woensdag pas economie heb
Dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat jij het bijna altijd zo ervaart, blijft het een subjectief iets hè...
Geen van beide, ik heb gesplitst examen gedaan, omdat ik last heb van bepaalde klachten die mij nogal beperken in mijn dagelijkse doen en laten. Ik heb de eerste 5 examens allemaal goed gedaan, met een gemiddelde van 6.8, en nu moet ik dus Economie en Kunstgeschiedenis nog. Ik ben er vrijwel zeker van dat ik het wel ga halen, maar toch vind ik het spannendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je voorlopig gezakt dan of wil je je cijferlijst opleuken?
Ik heb hem nog slechter gedaan dan die eerste. Eerste had ik een 6.2, deze een 5.6 met n=0.6quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:38 schreef doppawoppa het volgende:
Was beter te doen dan tijdvak 1 (engels)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al m'n samenvattingen aantekeningen werkboeken examenbundels etc weggegooid
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:13 schreef FokNederland het volgende:
Uitnodiging gekregen voor diploma uitreiking. Nu nog kijken wat ik aantrek.Ben je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:13 schreef FokNederland het volgende:
Uitnodiging gekregen voor diploma uitreiking. Nu nog kijken wat ik aantrek.Als Nederland door was had ik een Bavarajurkje aangetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit interesse, wat heb je de rest van dit jaar gedaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar 3 bananendozen weggegooid, nu paar boeken![]()
Uitgaan, werken, slapen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uit interesse, wat heb je de rest van dit jaar gedaan?
Hoeveel uur per week werkte jij dit jaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uitgaan, werken, slapen.
En af en toe leren voor een SE, maar daar was ik snel weer klaar mee.
Whehequote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uitgaan, werken, slapen.
En af en toe leren voor een SE, maar daar was ik snel weer klaar mee.
September tot januari 20 uur pw ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week werkte jij dit jaar?
Lekker verdiend dus. Vanaf september weer echt aan de bak!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
September tot januari 20 uur pw ofzo.
En januari tot nu 7-12 uur ivm bezuinigingen en zwangerschapverlof van een collega wat voorbij was.
Dusja... Veel verveeld iig.
Netjes man!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef dramatic het volgende:
8.8 voor engels. (wilde een 8, tijdvak1 een 7 gehaald)
dankje, 2 correctors lijkt me logisch, maar of in jouw geval je leraar um te zien krijgt weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Netjes man!
Hoe zit het eigenlijk met examens in het 2e tijdvak, gaan die ook naar een 2e corrector? Ik moet wss kunstgeschiedenis in Zwolle maken, maar krijgt mijn eigen leraar die wel te zien om na te kijken dan?
Netjes joh.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef dramatic het volgende:
8.8 voor engels. (wilde een 8, tijdvak1 een 7 gehaald)
Succes!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shit man, d-day. Ik ben zo vreselijk zenuwachtig om niks
En je hoopt hoger dan een wat te halen? Wat was je originele cijfer eigenlijk?quote:
Als de 2e corrector het ziet zal die wel in een deuk liggenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zelfs op het blaadje geschreven dat ik 31 punten nodig heb voor een 7 afgerond en hoop dat het me gelukt is![]()
beetje slijmen
Denk het ook, ik kom uit op 18 puntenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als de 2e corrector het ziet zal die wel in een deuk liggen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het ook, ik kom uit op 18 puntenDikke faal.
4.6 had ik eerst, 4.8 nodig voor een 6, 8.8 voor een hogere lotingsklassequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je hoopt hoger dan een wat te halen? Wat was je originele cijfer eigenlijk?
Ah. Nou, ik ga in ieder geval voor je duimen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
4.6 had ik eerst, 4.8 nodig voor een 6, 8.8 voor een hogere lotingsklasse
Ga het niet eens nakijken, zie 't wel.
Ja joh, dat vierkant dit jaar uit wiskunde B voor 8 punten was me toch een partij moeilijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wiskunde gedaan vandaag. Was wel OK. Maar echt iets van 5/6 vragen voor 7 of 8 punten. Dat was wel een beetje naai-erig. Veel hele opdrachten die dan uit 1 vraag bestonden voor 8 punten.. dat zijn vaak wel lastige vragen, want als je vastloopt ben je gewoon fucked.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb gister halverwege m'n examen overwogen gewoon wat in te vullen en naar huis te gaan omdat ik toch nooit een 7.8 zou halen en geen zin meer had, maar vond dit toch een beetje sneu voor m'n lerares om te doen
haha ik wilde dat ook doen, maar precies om dezelfde reden heb ik dat ook niet gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb gister halverwege m'n examen overwogen gewoon wat in te vullen en naar huis te gaan omdat ik toch nooit een 7.8 zou halen en geen zin meer had, maar vond dit toch een beetje sneu voor m'n lerares om te doen
Volgende week woensdag toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef m4urit5 het volgende:
Ben al geslaagd hoor, dus het maakt in zo verre allemaal niet heel veel uit, maar heeft iemand een idee wanneer de uitslag van de herkansingen bekend is?
Omdat we het de mensen die moeten herkansen niet gunnen, hadden ze het de eerste keer maar goed moeten doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef Etsu het volgende:
Ik lees op het digischoolforum (fora voor docenten) dat bij (bijna) alle vakken de examens moeilijker waren in tijdvak 2, en dat de herkansers waarvan het slagen van dat examen vanaf hing, geen schijn van kans maakten.
Ik vind dat een beetje vaag... Waarom moeilijker maken?
Ik had gelachen als je moest herkansen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:05 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Omdat we het de mensen die moeten herkansen niet gunnen, hadden ze het de eerste keer maar goed moeten doen.
En voor mensen zoals ik, die gesplitst examen doen vanwege problemen met hun gezondheid waar ze zelf niks aan kunnen doen, moet dat ook gelden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:05 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Omdat we het de mensen die moeten herkansen niet gunnen, hadden ze het de eerste keer maar goed moeten doen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef Etsu het volgende:
Ik lees op het digischoolforum (fora voor docenten) dat bij (bijna) alle vakken de examens moeilijker waren in tijdvak 2, en dat de herkansers waarvan het slagen van dat examen vanaf hing, geen schijn van kans maakten.
Ik vind dat een beetje vaag... Waarom moeilijker maken?
Was toch algemeen bekend dat het 2e tijdvak (vaak) iets moeilijker is dan het 1e? Dat zegt elke leraar bij ons op school..quote:
faalhazen die anderen geen faalhaas mogen vindenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij een faalhaas noemen terwijl je zelf een faalhaas bent.
Jezelf geen faalhaas vindenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
faalhazen die anderen geen faalhaas mogen vinden
mij een faalhaas noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |