heul niequote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:02 schreef Ezell het volgende:
Rellie_Rollie zorgt wel voor je. Goedenacht!
intens neerlands genotquote:
past makkelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:33 schreef Ezell het volgende:
Hoe neem je dan in hemelsnaam drie van die boeken mee? Ik kan mij niet voorstelen dat ze in één tas passen.
Maar je vraagt er dan ook zelf om als je in een groepje gaat, dus een voor een naar binnen/buiten gaan valt minder op,quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:06 schreef Ezell het volgende:
![]()
Maar even serieus... Daar gaan ze vast niet moeilijk over doen zolang jullie rustig zijn. Lijkt mij sterk dat ze midden in de nacht bij de kamer aankloppen om te kijken hoeveel mensen er slapen.
En de schoonmaker merkt het misschien niet, maar de receptionist waarschijnlijk wel.
preciesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon betalen en de economie steunen.
ik doe mn hele leven niks anders en zal komende 60 jaar het ook blijven doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon betalen en de economie steunen.
Dus niet tussendoor stoppen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe mn hele leven niks anders en zal komende 60 jaar het ook blijven doen
Ik heb het gelezen!quote:
quote:Eeuwige scholier krijgt vwo-diploma
Rotterdam - De eeuwige scholier Etsu Vrouwenverzamelaar is dit schooljaar geslaagd voor zijn vwo-examens. Nu heeft hij naast zijn vmbo- en havodiploma ook een vwo-diploma in bezit. Dit is niet geheel zonder problemen gegaan. Vorig jaar heeft Etsu door slechte cijfers zijn vwo-diploma niet gekregen. Vanaf volgend schooljaar begint Etsu in Groningen zijn carrière als eeuwige student Brielogie.
Nee, nog niet. Ik heb besloten dat ik dit baantje tot in ieder geval het nieuwe schooljaar houd.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik heb besloten dat ik dit baantje tot in ieder geval het nieuwe schooljaar houd.
yepquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Een echte vrouw.
Elke minuut van gedachte veranderen.
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:37 schreef leeell het volgende:
tuurlijk, ezell die een echte studie zou doen
Jij bent meer vrouw dan ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Een echte vrouw.
Elke minuut van gedachte veranderen.
daar heb je mequote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
[..]
Jij bent meer vrouw dan ik.
niks poesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
[..]
Jij bent meer vrouw dan ik.
Beste keuze qua school.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:40 schreef leeell het volgende:
[..]
yep
oh, mijn neefje gaat ook journalistiek doen in Utrech
polen tsjechiequote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:42 schreef Etsu het volgende:
welke wedstrijd gaan jullie vanavond kijken?
hun voetbal is zaaddodendquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
toch leuk om te zien hoe ze ook falen in voetbal, naast hun economie?
is jouw zaad dood?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hun voetbal is zaaddodend
Ik blijf er slapen, dus ik ben maandag er ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben daar waarschijnlijk op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag.
Lang? Ik ga waarschijnlijk uit eten, maar dat weet ik nog niet zeker. Ligt een beetje aan hoelang ik op school zit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik blijf er slapen, dus ik ben maandag er ook
Geen idee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lang? Ik ga waarschijnlijk uit eten, maar dat weet ik nog niet zeker. Ligt een beetje aan hoelang ik op school zit.
Insgelijksquote:
Ja. Uitgang Catharijne.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:46 schreef Ezell het volgende:
Go Pasta ken ik niet. Zit zeker op Utrecht Centraal?
Moh prima. Het ziet er naar uit dat ik gewoon mijn propedeuse nog haal dit jaarquote:
Baasquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moh prima. Het ziet er naar uit dat ik gewoon mijn propedeuse nog haal dit jaar
Was jij geslaagd? Ja toch?
quote:
Trouwens, waarschijnlijk heb ik nu dan eindelijk een kamer.quote:
Toe maar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Trouwens, waarschijnlijk heb ik nu dan eindelijk een kamer.
Toch zou dat minder zijn, we kennen elkaar al sinds we 7 waren. Maar anders doen we dat inderdaad.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
Ach, desnoods kan je binnen een dag een nieuwe derde man regelen. Blijft Utrecht hè.
Normaal haat ik op 538, maar deze is welquote:
Schattig.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toch zou dat minder zijn, we kennen elkaar al sinds we 7 waren. Maar anders doen we dat inderdaad.
Ik vind hem heerlijk, ik heb al zo'n schijthekel aan die reclame.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Edwin Evers kan die De Boertjes zo goed nadoen.
andries jonkerquote:Op zondag 17 juni 2012 00:12 schreef Etsu het volgende:
stel als van marwijk opstapt, wie moet 'm dan opvolgen?
Ricky.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:12 schreef Etsu het volgende:
stel als van marwijk opstapt, wie moet 'm dan opvolgen?
zijn er meerdere etsu's dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef Ezell het volgende:
Is toch wat leuker beeld dan een Etsu die brie eet.
Slecht geheugen hebben.quote:
En ondernaam.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slecht geheugen hebben.Dan verdien je geen pics, hoewel je met je coole signature wel punten scoort.
Jongens, jullie weten wat jullie moeten doen. Dus hup.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:08 schreef Ezell het volgende:
Je moet ervoor zorgen dat Rellie_Rollie voor ons gaat hakken. O, laat leeell dan meteen ook eventjes de macarena voor ons doen.
En jij mag gaan jumpen.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jongens, jullie weten wat jullie moeten doen. Dus hup.
quote:Op zondag 17 juni 2012 01:12 schreef leeell het volgende:
Kanker kanker kanker fok mobiele layout kanker artifacts witte velden verspringende kanker cursor kanker halve paginas sterf
Eerst alledrie zien. Dan krijg je pas punten.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik in m'n ver verleden eens gedaan, dus kom maar op met die punten.
Eerst punten, dan zien, zo rol ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eerst alledrie zien. Dan krijg je pas punten.
Alsof Etsu's kunnen rollen. De echte rollers onder ons zijn Kaasrol en Rellie_Rollie.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Troll. Ezels kunnen niet rollen. Die hinkelen.
Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar Etsu's kunnen alles.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof Etsu's kunnen rollen. De echte rollers onder ons zijn Kaasrol en Rellie_Rollie.
En deze gozer natuurlijk:
Sukkel, dit is MLN Kletshonk. Niet kletskoek.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar Etsu's kunnen alles.
quote:Op zondag 17 juni 2012 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sukkel, dit is MLN Kletshonk. Niet kletskoek.
Mja, grappige is dat jij net beweerde dat je ook rolde, en daarna zegt dat jij ook niet kan rollen.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sukkel, dit is MLN Kletshonk. Niet kletskoek.
Ditquote:Op zondag 17 juni 2012 01:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
mijn bureau is een chaos, de rest van m'n kamer is netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |