Vroeger had je toch vooral dynamische IP's en de providers logden toch niet zo lang als nu?quote:Op maandag 24 april 2017 19:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik kan me alleen niet echt meer voorstellen dat ik nagenoeg alles met mijn eigen IP heb gedaan (werd soms wat paranoïde),
Ja das idd wel waarquote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:32 schreef vaduz het volgende:
[..]
Vroeger had je toch vooral dynamische IP's en de providers logden toch niet zo lang als nu?
Ja, mooi ook dat er ook nog wat reacties blijven binnen druppelenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:10 schreef waspoedertje het volgende:
leuk om dit weer is allemaal zo te lezen was me topic helemaal vergeten
Grappig om jou hier te zien, jaren terug daar behoorlijk actief geweest, zowel op het board als IRC. Sjaakhans en JGS waren aan elkaar gewaagd. Misschien ken je mij ook nog wel, dit was mijn signature destijds:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:18 schreef psychogene het volgende:
[..]
Hey Teeno, waar sjaakhans admin was was FastDraw 2k2, ik was samen met sjaakhans daar admin ( was ook mijn beste maatje in de ftp scene) , en inderdaad sjaakhans was echt wel super.
Volgens mij bedoel je sfind.exequote:Op dinsdag 7 november 2017 16:57 schreef Ace1 het volgende:
Ik gebruikte Dfind.exe volgens mij om te scannen
Klinkt allemaal heel spannend wat je zegt (of niet) maar begrijp er geen jota van als digibeet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:39 schreef waspoedertje het volgende:
Ik vroeg me af of hier op FOK! nog meer ouwe fxp-ers zitten.
In me topdagen zat ik echt bij fairlight topsite's en dergelijke.
Kan me nog herinneren dat toen al die topsite's busted waren op ut twente enzo
en nog geen week later FIOD bij mij in de straat.
Toen had ik het niet breed whehe
Achteraf niet voor mij
Daarna ging ik werken en had ik er geen tijd meer voor
Pubstro's maken en als eerste posten op een phbb fxpboardje![]()
Nog meer mensen hier met leuke herinneringen ?
Heeft zo`n board nog wat toegevoegde waarde? Wel mooi dat het er nog is, ben wel benieuwd hoe dat tegenwoordig gaat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:35 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Grappig om jou hier te zien, jaren terug daar behoorlijk actief geweest, zowel op het board als IRC. Sjaakhans en JGS waren aan elkaar gewaagd. Misschien ken je mij ook nog wel, dit was mijn signature destijds:
[ afbeelding ]
Ik zat zelf bij Delusional, Heaven'Z-Gate, FastDraw (later WDRC) en Tension (bestaat nog steeds).
Mooie tijd toen met de FXP en UT community.
[..]
Volgens mij bedoel je sfind.exe![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:04 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ga dit topic ook maar eens nieuw leven in blazen aangezien ik vanmiddag opeens moest terug denken aan mijn fxp 'carrière![]()
Via een klasgenootje ben ik ooit deze scene ingerold, begonnen in mijn brugklas jaren. Eigenlijk alles wel gezien en gedaan in die tijd. Zat op genoeg boards en heb in genoeg teams gezeten.
Zo even uit m'n hoofd lid geweest van de volgende fxp boards: Tension, Evo, IoD, Evolite, The Dragon, PnW, Jinxed, Phoenix, Ignition, Vocht, NLC, WDRC, CapricCorn en nog vele meer.
Ben lang member van Tension geweest, zoveel mogelijk posts en mirrors plaatsen, wat een tijdIk weet nog wel dat ik in de goede tijd beschikking had tot 100 bakken waar ik van alles mee kon doen, verspreid over de hele wereld
![]()
Verder heb ik voor mijn tijd in het tension team nog in het speedforce en NLC team gezeten
Tot diep in de nacht op IRC rondhangen, uit school gelijk achter de pc.. als ik daar aan terug denk mis ik dat nog wel eens. Verder deed ik niks, af en toe een scan regelen voor de hackers.. maar dat was het ook wel
Aantal namen van hierboven herken ik ook nog wel terug, waaronder Wamelinos en Nemesis. Ben vroeger in het hele begin ook nog wel eens op de bus gestapt naar iemand thuis met een vriend, die zaten in het team waar wij lid van waren. Geen idee meer wat we daar de hele dag hebben gedaan toen, is allemaal een beetje vaag ondertussen![]()
Echt een geweldige tijd die ik nooit meer ga vergeten
Maar jouw naam komt me anders dan ook nog heel erg bekend voor, heb ik dat goed?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:08 schreef WaMeLiNoS het volgende:
Zo na 4 jaar hier ook maar eens een inlog weer en het afblazen van het eea aan stof op dit topic.
Bij het opruimen van mn pc recent kwam ik nog heel wat leuk spul tegen van vroeger.
Remco haalde hem al aan SnT, RnD etc etc.. heb van die tijd nog wel het eea staan hier. Tools, ranges, rainbow tables en de bekende MiFF.rar haha. Lekker oldskool.
Denk dat als ik 130.161, 137.224, 137.120 en de 147.32 noem bij de meesten nog wel een lampje gaat branden.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:08 schreef WaMeLiNoS het volgende:
Zo na 4 jaar hier ook maar eens een inlog weer en het afblazen van het eea aan stof op dit topic.
Bij het opruimen van mn pc recent kwam ik nog heel wat leuk spul tegen van vroeger.
Remco haalde hem al aan SnT, RnD etc etc.. heb van die tijd nog wel het eea staan hier. Tools, ranges, rainbow tables en de bekende MiFF.rar haha. Lekker oldskool.
Denk dat als ik 130.161, 137.224, 137.120 en de 147.32 noem bij de meesten nog wel een lampje gaat branden.
Was zeker geen onbekende dus zou goed kunnen ;-)quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..] Maar jouw naam komt me anders dan ook nog heel erg bekend voor, heb ik dat goed?
Wamel!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:08 schreef WaMeLiNoS het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |