In een duits shirtje?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:46 schreef Morgen- het volgende:
Wie gaat vanavond voetbal kijken? * Morgen- doet opsteken vinger *
Loop jij maar eens een dagje bij mij in het verpleeghuis mee, dan mag je blij zijn dat je die last er niet bij hebt, dat is onbetaalbaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch hoop ik wel dat iedereen meer zelf moet betalen er voor.
Die moet je ook aanmoedigen deze keer hequote:
Het wordt allemaal onbetaalbaar!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Loop jij maar eens een dagje bij mij in het verpleeghuis mee, dan mag je blij zijn dat je die last er niet bij hebt, dat is onbetaalbaar.
Hoelaat begint die shizzle eigenlijk?quote:
Mensen willen wel betalen maar het bedrijfsleven maakt de kosten gewoon heel erg duur. Daarnaast is de overheid ook heel slecht bezig met de indicatie-stelling. Een dementerende opa heeft maar recht op 15 uur zorg in de week... terwijl die wel 7x24 in een zorginstelling woont...quote:Op zondag 17 juni 2012 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het wordt allemaal onbetaalbaar!
Maar niemand wil ook betalen voor zorg.
Ik doel ook niet specifiek op zo'n opa maar gewoon in het algemeen weten mensen niet hoe duur de zorg is en ze willen er geen dubbeltje aan uitgeven. Terwijl dat toch wel 1 van de belangrijkste dingen is.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Mensen willen wel betalen maar het bedrijfsleven maakt de kosten gewoon heel erg duur. Daarnaast is de overheid ook heel slecht bezig met de indicatie-stelling. Een dementerende opa heeft maar recht op 15 uur zorg in de week... terwijl die wel 7x24 in een zorginstelling woont...
Zijn die beesten nu thuis de boel aan het slopen? of laten ze het wel heel?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had mijm tas en cadeautje bij de voordeur klaar gezet ... Ik zit nu in de tram me een cadeau met het gat in papier op de plek waar het strikje zat, ik gok dat de haarbal squad het eraf gesloopt hebben
20:45quote:Op zondag 17 juni 2012 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoelaat begint die shizzle eigenlijk?
Sweet Dreams Morgen-!quote:
quote:Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor kinderstoeltje.nl
Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciële activiteiten doen. Om die reden is onze site op zondag altijd gesloten.
Bedankt voor uw begrip en graag tot morgen.
Team Kinderstoeltje.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Reintji op 17-06-2012 15:21:36 ]
nee ik ben de deur uit dus ze kunnen nu alleen in de gang en in hun eigen kamerquote:Op zondag 17 juni 2012 15:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn die beesten nu thuis de boel aan het slopen? of laten ze het wel heel?
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:09 schreef Reintji het volgende:
Beste bezoeker,
Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciële activiteiten doen. Om die reden is onze site op zondag altijd gesloten.
Team Kinderstoeltje.nl
quote:x 100.
Sgp ook toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hun eigen kamer ?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik ben de deur uit dus ze kunnen nu alleen in de gang en in hun eigen kamer
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:09 schreef Reintji het volgende:
Beste bezoeker,
Team Kinderstoeltje.nl
quote:x 100.
SGP website heeft dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe verzin je het om een website openingstijden mee te geven
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Die beesten leven als bazen daar bij Shar!quote:
dat zeker!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die beesten leven als bazen daar bij Shar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |