Allemaal zevens, behalve Engels. Maar het ging nu om Nederlands.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:26 schreef FokNederland het volgende:
Wat had je dan voor: Eco, Engels, Wiskunde, M&O en Geschiedenis?
Alles hoger dan jou dus, nu komt lekker de aap uit de mouw, ik ga gewoon emigreren naar Amerika en dan geen gezeur meer over Nederlands.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal zevens, behalve Engels. Maar het ging nu om Nederlands.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:27 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Alles hoger dan jou dus, nu komt lekker de aap uit de mouw, ik ga gewoon emigreren naar Amerika en dan geen gezeur meer over Nederlands.
Dan jij. sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:27 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Alles hoger dan jou dus, nu komt lekker de aap uit de mouw, ik ga gewoon emigreren naar Amerika en dan geen gezeur meer over Nederlands.
Naar de derde wereld willen emigrerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:27 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Heb eerst VWO gedaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat zevens verdienen voor 1 jaar havo slechter is dan 5 jaar havo
Zakken naar havo terwijl je het makkelijk aankan.quote:
Weer zo'n ninja-edit van jouquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zakken naar havo terwijl je het makkelijk aankan.
Niet iets direct goed kunnen typen, wordt wat straks met rechten. Jij straks advocaat/rechter: Ja het bewijs liegt er niet om schuldig, onee laat maar verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Autistisch zijn en daar niet mee kunnen omgaan
Denken dat ik advocaat/rechter wordquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:32 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Niet iets direct goed kunnen typen, wordt wat straks met rechten. Jij straks advocaat/rechter: Ja het bewijs liegt er niet om schuldig, onee laat maar verkeerd gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |