Niet meer naar je lijst kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef Lilliesleaf het volgende:
Het voelt wel raar, nu alles voorbij is. Aan de ene kant ben ik trots dat ik alles gewoon goed heb gehaald, inclusief al m'n extra vakken.. maar hoe langer ik naar m'n lijst kijk.. hoe meer ik denk: Ik had beter gekund.
Ik vind wel bij mij een ding opvallend, alles wat ik dacht dat ik zou halen heb ik ook daadwerkelijk gehaald op enkele na die hoger uitvielen dan ik had gedacht, maar Nederlands dacht ik 8,3 en heb ik een 6,3. Dit komt ook totaal niet overeen met de andere cijfers die ik heb gehaald ( 8+)quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef Lilliesleaf het volgende:
Het voelt wel raar, nu alles voorbij is. Aan de ene kant ben ik trots dat ik alles gewoon goed heb gehaald, inclusief al m'n extra vakken.. maar hoe langer ik naar m'n lijst kijk.. hoe meer ik denk: Ik had beter gekund.
Dat dacht ik ook... een week later: cijfers? Vakantie! Klaar! Yes!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ikke lekker wel ( zo ver dat op de Havo bestaatquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef Unsub het volgende:
Hmmm.. ga niet meer herkansen voor Cum Laude.
Sta nu een 7.896, dus moet een vak met 2.1 punt verbeteren voor een 8.0 gemiddeld, en dát gaat 'm niet worden.. Jammer, maar helaas, ik ben iig flink tevreden, heb ik toch niet voor niets 6 jaar m'n best gedaan.
Ik vind dat je een hele nette lijst hebt, waar je zeker trots op kan zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef Unsub het volgende:
Hmmm.. ga niet meer herkansen voor Cum Laude.
Sta nu een 7.896, dus moet een vak met 2.1 punt verbeteren voor een 8.0 gemiddeld, en dát gaat 'm niet worden.. Jammer, maar helaas, ik ben iig flink tevreden, heb ik toch niet voor niets 6 jaar m'n best gedaan.
Ja dat magquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mag je bij havo op je een eindlijst een 4 en een 5 hebben, er van uitgaande dat je ze kan compenseren?
Dan kan ik voor economie en kunstgeschiedenis allebei een 4 halen én nog slagen. Gesplitst examen heeft als enige nadeel dat je later weet wanneer je geslaagd bent en dat een eventuele herkansing pas in het 3e tijdvak isquote:
Zo goed alsquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zo goed alsBehaalde CSE cijfers;
Nederlands 5.2
Frans 7.4
Geschiedenis 6.4
Duits 6.7
Engels 7.1
Nu nog economie en kunstgeschiedenis volgende week, en dan ben ik geslaagd waarschijnlijk
bij ons 3 van de +/- 130 gezakt en 15 herkansingen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:00 schreef Gezicht het volgende:
Mooie avond gehad met de geslaagde kameraden. Op mijn school zijn volgens mij echt maar bizar weinig mensen gezakt.
Heb geen harde cijfers maar voor zover ik weet echt maar enkelen van de +/- 200.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:12 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
bij ons 3 van de +/- 130 gezakt en 15 herkansingen.
Nicequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ikke lekker wel ( zo ver dat op de Havo bestaat)
8,348
Copy thatquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat je een hele nette lijst hebt, waar je zeker trots op kan zijn.
Ik ook, vwo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:53 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik had een 8,8 voor M en OBen benieuwd of ik bij de hoogste scores van school/landelijk zit haha (ben verder maar een matige scholier
)
Bij ons, zover ik weet, 4 gezakt, 8-10 herkansen uit 3 klassen (dus zo'n 80-85 man?)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:00 schreef Gezicht het volgende:
Mooie avond gehad met de geslaagde kameraden. Op mijn school zijn volgens mij echt maar bizar weinig mensen gezakt.
Damn, dat is wel echt heel dramatisch.. Afgelopen jaren ook veel gezakten of niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:58 schreef iGiorni het volgende:
Bij ons is het echt dramatisch
50% Havo, 37% () Atheneum en 69% Gymnasium.. Gezakt..
Kan nog max. 50% worden op Atheneum als alles meezit.
Ik maak zelfs nog een fout. De percentages bij Atheneum zijn van geslaagdenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:59 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Damn, dat is wel echt heel dramatisch.. Afgelopen jaren ook veel gezakten of niet?
Ik dacht al, huh, dat kan nooit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:06 schreef iGiorni het volgende:
[..]
Ik maak zelfs nog een fout. De percentages bij Atheneum zijn van geslaagden
We hadden in Atheneum 33 leerlingen, 12 geslaagd.![]()
Vorig jaar was het ook niet best, maar nog nooit zo erg geweest als nu.
En nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:03 schreef Blistering het volgende:
Meisje uit mijn klas werd gebeld.
School: ''Je cijfers zijn goed.''
Meisje: ''Maar?''
School: ''De docent is vergeten je PWS in te leveren''
![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor d'r dat ze niet heeft weggegooid dan...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:06 schreef Blistering het volgende:
En nu moet ze 'm opnieuw inleveren. Anders kein diploma.
Gefeliciteerdquote:
Zo zoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef FokNederland het volgende:
Inmiddels bevestigd door mijn metor: Ik heb het hoogste van 150 mensen, dus alle Havo-klassen.
SE-gemiddelde: 8.1
CE-gemiddelde: 8,6
nice.. hoeveel posts heb je nu al gemaakt over je hoge cijfers? 100+? lolquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef FokNederland het volgende:
Inmiddels bevestigd door mijn metor: Ik heb het hoogste van 150 mensen, dus alle Havo-klassen.![]()
SE-gemiddelde: 8.1
CE-gemiddelde: 8,6
Ik zal de SC nu verlatenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:49 schreef dramatic het volgende:
[..]
nice.. hoeveel posts heb je nu al gemaakt over je hoge cijfers? 100+? lol
Gefeliciteerdquote:
okquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:51 schreef FokNederland het volgende:
Nog een mededeling voor Etsu: AH is wel een kutwinkel ze nemen mij aan en ik moet nog 2 weken wachtten voordat ik kan gaan beginne.
wat wil je dat ik erop zeg?quote:
Ja ik snap je volledig, ik ben al sinds het laatste examen van het 1e tijdvak bezig met leren weer. Moet er volgende week nog 2 en dan slaag ik zonder herkansing hopelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:38 schreef Lutte het volgende:
Weer aan de gang is wel lastig hoorNet een paar teksten Duits gemaakt en heb al koppijn
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
AH
mensen die niet na hun examen de wajong formulieren hebben ingevuld
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:24 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Hebben jullie ook zo'n goede nacht gehad? Wel jammer dat ik maar 2 uur slaap had omdat ik half 10 weer op school moest zijn
Half 8 wakker, ik dacht echt dit wordt wel uurtje of 12, nee hoor, ben nu weer moe verdomme.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:24 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Hebben jullie ook zo'n goede nacht gehad? Wel jammer dat ik maar 2 uur slaap had omdat ik half 10 weer op school moest zijn
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]Ik werd 12 uur pas wakker joh
Alle beautyslaap ingehaald
Haha heerlijk hequote:
Nice, ik heb m'n kleren enz al gekocht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Haha heerlijk heIk heb m'n nieuwe jurk ook meteen besteld. Klaar voor die uitreiking
Sexyquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nice, ik heb m'n kleren enz al gekocht.Ga in een colbert.
Bij ons in de brief was wel aangegeven dat je in 'gepaste chique' kleding werd verwacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga gewoon normaal in spijkerbroek en t-shirt hoor
edit: alhoewel, ik heb ook nog een net overhemd, we zien wel.
Jij bent ook wel geslaagd toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
en bij onze school; 86% geslaagd, kan nog naar 92%
Bij ons was het niet verplicht, maar zou wel ''gepast'' zijn. Verder hoop ik niet dat ze bij mij een hele preek gaan houden ivm mijn medische omstandigheden en dat ik het toch heb gehaald. Straks moet ik nog traantjes wegpinkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:27 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bij ons in de brief was wel aangegeven dat je in 'gepaste chique' kleding werd verwacht.
Bij ons gaat er het gerucht dat de leraren over elke leerling een couplet zouden zingen. God Ik hoop dat het echt alleen een gerucht is. T_Tquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bij ons was het niet verplicht, maar zou wel ''gepast'' zijn. Verder hoop ik niet dat ze bij mij een hele preek gaan houden ivm mijn medische omstandigheden en dat ik het toch heb gehaald. Straks moet ik nog traantjes wegpinken
CE of eindcijfers? Beide komt neer op ja.quote:
CE, goedzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:31 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
CE of eindcijfers? Beide komt neer op ja.
Alles beter dan je mentor op bezoek in het ziekenhuis, kwam net uit de narcose en begon die over mijn profielwerkstukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:31 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bij ons gaat er het gerucht dat de leraren over elke leerling een couplet zouden zingen. God Ik hoop dat het echt alleen een gerucht is. T_T
Haha. Wordt soms gewaardeerd; straight to the point. Maar in deze specifieke situatie een beetje raarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alles beter dan je mentor op bezoek in het ziekenhuis, kwam net uit de narcose en begon die over mijn profielwerkstuk
Heb je dat net gedaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
bwah, zwart/blauw denk ik
[ afbeelding ]![]()
die schoenen
nee, stond op mn tel, even snel geupload.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Heb je dat net gedaan?![]()
Wel snel![]()
![]()
En mooiSpijkerbroek maakt het weer casual
Mijn jurkje is heel strak en zwart. Gewoon business-like. Zo kan ik het later ook nog dragen voor allerlei dingen
Haha. Thanksquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, stond op mn tel, even snel geupload.
ik denk dat we een leuk koppeltje zouden zijn
Inderdaad, die schoenenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
die schoenen
Die schoenenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
die schoenen
?!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb alleen maar sneakers, want als ik van die nette schoenen aan moet met mijn maat 47,5 ziet dat er niet uit
Maat 46 is best een normale maat voor mannen hoor, niet absurd ofzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
?!!!!!!!
Jongen in mijn klas heeft 46 maar had niet bedacht dat er mensen waren met nog grotere maten O_O
Goed zo. Ik heb een 6,1 gehaald voor Latijn. Laatste keer dat ik voor Latijn boven de 6 had, zat ik in de vierde klas en was het mijn eerste Latijn tentamen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef JApieman het volgende:
Ik heb trouwens nog een 6 gehaald op wiskunde terwijl ik een 3,7 stond, onze proefwerken zijn gewoon veel te moeilijk.
ik ken iemand met maat 48/49 ofzo, haalt altijd zn schoenen uit duitsland omdat zijn maat hier niet te vinden is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
?!!!!!!!
Jongen in mijn klas heeft 46 maar had niet bedacht dat er mensen waren met nog grotere maten O_O
Alsnog grootste maat van de jongens bij ons.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maat 46 is best een normale maat voor mannen hoor, niet absurd ofzo.
Nice.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Goed zo. Ik heb een 6,1 gehaald voor Latijn. Laatste keer dat ik voor Latijn boven de 6 had, zat ik in de vierde klas en was het mijn eerste Latijn tentamen.
vrouwenvoeten hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:46 schreef JoelBaka het volgende:
Kom ik aankakken met maatje 38En ik groei niet eens meer T_T
Zelfs ik heb 39quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:46 schreef JoelBaka het volgende:
Kom ik aankakken met maatje 38En ik groei niet eens meer T_T
Ik denk steeds eerst dat je een meisje bent, vanwege je iconquote:
ja, als de norm 0,1 lager was geweest, of 1 punt minder had, had ik her.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Prima, met jou? Ook geslaagd zie ik?
Haha nice. Ik heb me ingeschreven voor internationale betrekkingen maar is lotingsstudie dus weet niet of ik daar door kom. 2e keus weet ik nog niet eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, als de norm 0,1 lager was geweest, of 1 punt minder had, had ik her.dus enorm veel geluk gehad.
![]()
wat ging je ookalweer studeren?
waar?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha nice. Ik heb me ingeschreven voor internationale betrekkingen maar is lotingsstudie dus weet niet of ik daar door kom. 2e keus weet ik nog niet eens.
Dat wel jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, dan heb je ook keuze uit vrouwenschoenen
1.68, dus in verhouding valt het mee...quote:
Is het zo ergquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik denk steeds eerst dat je een meisje bent, vanwege je icon
Idk je icon doet mij gewoon steeds aan een meisje denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:51 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Dat wel jaAl ga ik meestal voor unisex xD
[..]
1.68, dus in verhouding valt het mee...
[..]
Is het zo erg
Maar het is zo'n lief plaatjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Idk je icon doet mij gewoon steeds aan een meisje denken
Srsly, ik zei iets over jou tegen mijn gay friend (niks beledigends, gewoon dat je een colbert aan doet) en hij meteen; WIE IS OSCAR?! GAY?! IK MOET HEM KENNEN!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Srsly, ik zei iets over jou tegen mijn gay friend (niks beledigends, gewoon dat je een colbert aan doet) en hij meteen; WIE IS OSCAR?! GAY?! IK MOET HEM KENNEN!
trouwens, waarom zei je dat ik homo ben en dat ik een colbert ga dragen? ben ik zo interessant?quote:
Omdat hij zei 'zal ik je date zijn naar je uitreiking?'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
trouwens, waarom zei je dat ik homo ben en dat ik een colbert ga dragen? ben ik zo interessant?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Omdat hij zei 'zal ik je date zijn naar je uitreiking?'
En toen zei ik; waarom steeds de gay guysWhy can't the universe bring me a straight guy
en toen hij; guyS?! U cheating on me?!
Enzovoort
Pics en ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Omdat hij zei 'zal ik je date zijn naar je uitreiking?'
En toen zei ik; waarom steeds de gay guysWhy can't the universe bring me a straight guy
en toen hij; guyS?! U cheating on me?!
Enzovoort
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
ihihihihhi hoor je dat japieman is hetero ihihihhh
Wij altijd ja. Engels is minstens zo makkelijks als Nederlands voor mij. En vaak werken mijn hersenen ook nog eens in het Engels. Dus het gaat door elkaar heenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Spreken jullie Engels en Nederlands door elkaar ofzo?
Ik heb zo van die Nederlanders op Facebook die steeds Engels tegen elkaar praten of Facebook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Spreken jullie Engels en Nederlands door elkaar ofzo?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Pics en ik zal kijken wat ik kan doen.
Tenenkrommend is dat hèquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb zo van die Nederlanders op Facebook die steeds Engels tegen elkaar praten of Facebook.
Smoelboekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb zo van die Nederlanders op Facebook die steeds Engels tegen elkaar praten of Facebook.
Ergens wel herkenbaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ergste is wanneer ik een woord in het Engels weet maar in het Nederlands niet. Dan ben ik echt lang aan het nadenken en uiteindelijk zeg ik het maar in het Engels.
Oscarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoi Oscar. Leuk je weer te zien posten hier.
ghihi xD Mijn Engels leraar heeft ook nooit moeilijk gedaan bij mij over geen huiswerk e.d.quote:
Beidequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dilemma, welke vlag hang ik op? De Nederlandse, of de Italiaanse?
Maar nu zeggen ze opeens niks meer ervan als we in EXA postenquote:
Nederlandsequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dilemma, welke vlag hang ik op? De Nederlandse, of de Italiaanse?
Geen formal British accent hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ghihi xD Mijn Engels leraar heeft ook nooit moeilijk gedaan bij mij over geen huiswerk e.d.
Blijkbaar heb ik, volgens hem, ook nog eens een USA Eastcoast accent in het Engels
Dan hang ik mijn Sardinië vlag er ook bij, heb ik er 3quote:
quote:
Mods.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
lang verhaal, maar komt erop neer dat een mod en ik niet overweg konden
Dik gevecht met Rezania gehad?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
lang verhaal, maar komt erop neer dat een mod en ik niet overweg konden
Is mooier dan east coast, ga dat leren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]Hoezo zou ik dat nou weer hebben
Jeweet. Verder zeg ik er niks over, anders krijg ik weer een note en dan gaat mn dm/pm/foboban er nooit af en dan ga ik huilie doenquote:
Nee danku. De east coast is van mezelf, daar heb ik geen moeite voor gedaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is mooier dan east coast, ga dat leren.
Ik werd helemaal verrot gescholden door hemquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee danku. De east coast is van mezelf, daar heb ik geen moeite voor gedaanIs gewoon hoe ik praat.
Hij zat 5VWO tochquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef FokNederland het volgende:
Waar is die Rezania eigenlijk, is hij geslaagd voor zijn vakken die hij heeft gedaan?
Gewoon Etsu1 aanmaken toch.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeweet. Verder zeg ik er niks over, anders krijg ik weer een note en dan gaat mn dm/pm/foboban er nooit af en dan ga ik huilie doen
Hij zegt nooit wat hier meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef FokNederland het volgende:
Waar is die Rezania eigenlijk, is hij geslaagd voor zijn vakken die hij heeft gedaan?
slim om dit te postenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik werd helemaal verrot gescholden door hemmaar ik hield me in dus kreeg geen ban, Oscar daarentegen
stoere boy hoor
Heb je ook extra certificaten gehaald voor Engels trouwens? Ik heb 2 certificaten om aan te tonen dat ik op niveau C2 zit van Engels op het Europese Platformquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee danku. De east coast is van mezelf, daar heb ik geen moeite voor gedaanIs gewoon hoe ik praat.
2de vindt mij heel erg lief, en is mijn bff.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Sobeso iemand van EXA dus Rezania. Moblo of Maision.
Hmm raar, en dan volgend jaar de rest? om een rustiger jaar te hebben?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ja hij deed Engels en Nederlands dit jaar al.
Rezania dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
2de vindt mij heel erg lief, en is mijn bff.3de spreek/zie ik nooit.
Geen idee, zou vast wel een reden hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hmm raar, en dan volgend jaar de rest? om een rustiger jaar te hebben?
ja zoietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Had ergens gelezen dat Duitsland gediskwalificeerd kan worden, omdat Gomez doping zou hebben gebruikt.
Hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef FokNederland het volgende:
Ja.quote:
Het was dan ook niet bepaald actief hier voordat ik naar Engeland ging.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ja hij deed Engels en Nederlands dit jaar al.
Rustiger jaar ja, maar vooral zodat ik die saaie lessen niet meer hoef te volgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Engelandquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
Wie voorspellen jullie dat EK wint dan?
Wacht maar af knulquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen de waarheid kunnen
dag schatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier.Ik zat een paar dagen in Engeland.
[..]
Ja.
[..]
Het was dan ook niet bepaald actief hier voordat ik naar Engeland ging.
[..]
Klopt.
[..]
Rustiger jaar ja, maar vooral zodat ik die saaie lessen niet meer hoef te volgen.
Engelandquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die voor het land kiezen, waarbij deze mensen uit dit land zo'n verkut accent hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen de waarheid kunnen
Haten op Engels accentquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Mensen die voor het land kiezen, waarbij deze mensen uit dit land zo'n verkut accent hebben.
Tof dat je dat op jouw school kon doen dan.. maar dus dit jaar alle stof (zoals luistertoetsen en literatuur) van 5 en 6vwo voor engels en nederlands behandeld?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ja.
[..]
Het was dan ook niet bepaald actief hier voordat ik naar Engeland ging.
[..]
Klopt.
[..]
Rustiger jaar ja, maar vooral zodat ik die saaie lessen niet meer hoef te volgen.
Hoi popje.quote:
Inderdaad.quote:
Ben je nou geslaagd dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef Rezania het volgende:
Zelfs ik weet dat Nederland dik gaat falen op dit EK.
Ik word dood en doodziek van dat kutaccent door al die Spotify reclames met zo'n Engelse damequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haten op Engels accentmooiste wat er is.
neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je ook extra certificaten gehaald voor Engels trouwens? Ik heb 2 certificaten om aan te tonen dat ik op niveau C2 zit van Engels op het Europese Platform
Leuke stad, zou ik me weken/maanden kunnen vermakenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad.Nu heb ik wel alleen Londen gezien, maar dat terzijde.
Ja, de meeste stof had ik namelijk al op de havo afgerond, er moesten alleen nog sommige dingen op het vwo worden behandeld, maar dat kon in 3 maanden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Tof dat je dat op jouw school kon doen dan.. maar dus dit jaar alle stof (zoals luistertoetsen en literatuur) van 5 en 6vwo voor engels en nederlands behandeld?
terechte klacht wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:13 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik word dood en doodziek van dat kutaccent door al die Spotify reclames met zo'n Engelse dame![]()
Dat hoor ik 6 juli pas, na de mondelinge examens.quote:
Nice. en geslaagd voor die vakken neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, de meeste stof had ik namelijk al op de havo afgerond, er moesten alleen nog sommige dingen op het vwo worden behandeld, maar dat kon in 3 maanden.
Oh my dear how are you, o you are making me so bloodly angryquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haten op Engels accentmooiste wat er is.
Waar doe je ze ouwe reus?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat hoor ik 6 juli pas, na de mondelinge examens.
Sowieso wil ik nog een keer gewoon een paar maanden naar Engeland gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuke stad, zou ik me weken/maanden kunnen vermaken
Maar buiten Londen is ook wel aan te raden om keer te doen.
Mijn school betaalde voor de examens en vervoerskosten, dus dacht ik waarom niet? 180 van de 185 punten behaald toenquote:
Dacht dat je staatsexamens deed, kan dat ook op school?quote:
Deze man kan geen engels accent verstaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:14 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Oh my dear how are you, o you are making me so bloodly angry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze man kan geen engels accent verstaan
fucking cunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
FOK!ker zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga gewoon 2 maanden op zolder zitten FOK!ken
Ja, speciale regeling.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dacht dat je staatsexamens deed, kan dat ook op school?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef Rezania het volgende:
Ik ga dit jaar naar Friesland op vakantie, probeer daar maar eens te tippen.FrieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaapse alvast!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik houd het voor gezien, laat de hond nog ff uit en dan naar bed.. Morgen nog ff wat uurtjes lerenTabee!
Daarnaar kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Postaantal Etsu: 33K![]()
Als dat geen eckte FOK!er meer is.
Bustedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Postaantal Etsu: 33K![]()
Als dat geen eckte FOK!er meer is.
Moet jij nog dan? Ik hoorde dat de data van de mondelinge examens verschilt per provincie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nice hoor, ik moet zo'n tering eind rijden
2e of 3e week van Juli, weet niet precies. Krijg nog een oproep over precieze data.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet jij nog dan? Ik hoorde dat de data van de mondelinge examens verschilt per provincie.
Die ene mod is mag er trots op zijn dat hij mijn 2de ban heeft bezorgd, en 26% van m'n notes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Waar moet ik dan naar kijken, kwaliteit van de posts?, aantal bans, aantal notes?
Hoeveel notes heb gij?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die ene mod is mag er trots op zijn dat hij mijn 2de ban heeft bezorgd, en 26% van m'n notes.
Zo erg haat die me nou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij die niet genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die ene mod is mag er trots op zijn dat hij mijn 2de ban heeft bezorgd, en 26% van m'n notes.
Zo erg haat die me nou.
Je moet Tong evenaren om een echte FOK!ker te zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Waar moet ik dan naar kijken, kwaliteit van de posts?, aantal bans, aantal notes?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb gij?15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is niemand een FOK!erquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet Tong evenaren om een echte FOK!ker te zijn.
Zowel jij als ik weten wie ik bedoel, dat is al genoeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hij/zij/het whatever, allemaal 1 pot nat.
Wat doet Tong in het dagelijks leven eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet Tong evenaren om een echte FOK!ker te zijn.
Uitkering natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat doet Tong in het dagelijks leven eigenlijk?Weet iemand dat?
Geen idee, ik vermoed dat het gewoon een groep mensen is, geen enkel persoon kan zo veel vrije tijd hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Sowieso dat hij betaalt wordt om dag en nacht te FOK!enquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
hij wordtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:23 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Sowieso dat hij betaalt wordt om dag en nacht te FOK!en.
Hij heeft een mager zeventje voor NL, hoe krijgt hij voor elkaar om dit goed spellen?quote:
jaja, praat je er maar onder uitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft een mager zeventje voor NL, hoe krijgt hij voor elkaar om dit goed spellen?
Hoeveel had jij ook al weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft een mager zeventje voor NL, hoe krijgt hij voor elkaar om dit goed spellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |