quote:West7-rij5. Met een 'treetje' bier voor de naas.
Op vrijdag 8 november 2002 10:39 schreef planethugo het volgende:
welk vak zit/sta jij eigenlijk?
quote:Ga je niet kijken studenten-hooligan?
Op vrijdag 8 november 2002 10:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
in elk geval: vandaag maakt roda een goede kans
quote:hm... niet eens echt over nagedacht... dat doe ik dan maar de komende uren
Op vrijdag 8 november 2002 10:50 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ga je niet kijken studenten-hooligan?
quote:Hehe, SCC rulez
Op vrijdag 8 november 2002 10:58 schreef Kaalhei het volgende:
zonder kaartje wordt het lastig niet? Het is nl. uitverkocht èn als je al een kaartje wilde kopen moest je een CC van Roda hebben.
West 12 rij geen idee, daar waar nog plaats is
Ik vertrek over driekwartier vanuit amsterdam richting limland om in het uitvak van het Roda JC-stadion mijn clubbie van de nummer 3 zien te winnen. ![]()
Mark my words!!
Kaartje was trouwens best cheap, jammer dat ik 2 1/2 uur in de auto zit
quote:Succes jongen. 23 kilometer file A2 Amsterdam-Den Bosch hahahahaha
Op vrijdag 8 november 2002 16:12 schreef HYLBilly het volgende:
Waar jullie deze wijsheid vandaan halen is mij totaal onduidelijk. Ach ja...ze zeggen niet zonder reden:"zelfs een dom blondje is niet dom genoeg om met een limbo te trouwen"Ik vertrek over driekwartier vanuit amsterdam richting limland om in het uitvak van het Roda JC-stadion mijn clubbie van de nummer 3 zien te winnen.
Mark my words!!
Kaartje was trouwens best cheap, jammer dat ik 2 1/2 uur in de auto zit
quote:ok done....
Op vrijdag 8 november 2002 16:12 schreef HYLBilly het volgende:Mark my words!!
1-1 was trouwens een terechte uitslag maar die goal van die jood was niet nodig geweest en beetje mazzel ![]()
achja, ben toch wel tevreden
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:12 schreef HYLBilly het volgende:
Ik vertrek over driekwartier vanuit amsterdam richting limland om in het uitvak van het Roda JC-stadion mijn clubbie van de nummer 3 zien te winnen.
Mark my words!!
quote:Roda heeft niet verloren, het was geen hands aangezien de bal van de knie van trabelsi kwam en het was geen buitenspel.
Op vrijdag 8 november 2002 23:55 schreef TheGHunter het volgende:
Roda heeft ook nog ns onterecht verloren, hands van een speler van Ajax op de lijn en buitenspel doelpunt. Ging weer ns lekker met de KNVB vanavond, of moet ik AVB ( Amsterdamse Voetbal Bond ) zeggen
Daarnaast mag Roda zeer blij zijn met onze balgrabbelaar, die jullie een goaltje schenkt.
Zielig geneuzel achteraf altijd over onterechte beslissingen. Grow up.
quote:Idd, goed gesproken
Op zaterdag 9 november 2002 13:08 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Roda heeft niet verloren, het was geen hands aangezien de bal van de knie van trabelsi kwam en het was geen buitenspel.
Daarnaast mag Roda zeer blij zijn met onze balgrabbelaar, die jullie een goaltje schenkt.
Zielig geneuzel achteraf altijd over onterechte beslissingen. Grow up.
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:55 schreef TheGHunter het volgende:
Roda heeft ook nog ns onterecht verloren
quote:2 punten verloren he
Op zaterdag 9 november 2002 16:53 schreef LoekB het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 16:46 schreef planethugo het volgende:
onze balgrabbelaar zegt ie, en hij woont in aidshoven
Ik studeer in eindhoven en ben daar dus ook noodgedwongen gaan wonen. Heb geen zin om elke dag zo'n 3 uur in de trein te gaan zitten. Lang leve de NS.
En doe niet zo sneu. Het is Eindhoven en PSV en niet al die andere variaties. Kleuter.
quote:
Op zondag 10 november 2002 00:47 schreef Merkowitz het volgende:[..]
En doe niet zo sneu. Het is Schijthoven en Pisvee en niet al die andere variaties. Kleuter.
quote:Ze hebben nog een paar minuutjes om de stand om te buigen
Op zondag 17 november 2002 16:14 schreef popolon het volgende:
Dag Vloet
quote:en terecht, stelletje prutsers..
Op maandag 18 november 2002 08:42 schreef Kaalhei het volgende:
hoeretig kut-rbc....
Het is echt ongeloofelijk..alles winnen behalve tegen psv, feyenoord en ajax gelijkspelen, en verliezen van rbc en excelsior.....tsk: Ik ben bang voor de wedstrijd tegen Zwolle.
RBC BEDANKT VOOR DIE GEWELDIGE OVERWINNING OP JODA WC.
ZIJN ZE TENMINSTE OOK WEET TERUG OP AARDE, DIE OMHOOGGEVALLEN NEPDUITSERS.
RBC OLE, RBC OLE, RBC OLE OLE OLE
quote:Laat de frustraties er maar uit komen....throw it out!
Op maandag 18 november 2002 10:08 schreef AirRaid het volgende:
RBC OLE, RBC OLE, RBC OLE OLE OLERBC BEDANKT VOOR DIE GEWELDIGE OVERWINNING OP JODA WC.
ZIJN ZE TENMINSTE OOK WEET TERUG OP AARDE, DIE OMHOOGGEVALLEN NEPDUITSERS.RBC OLE, RBC OLE, RBC OLE OLE OLE
[Was je voor Fortuna of MVV?]
en tegen az met een compleet nieuwe verdediging, alleen filipovic is er bij. Dan maar Mauri, vandenbroeck en gerrie
quote:Wat? Is luypers ook nog eens geschorst...tsk
Op maandag 18 november 2002 10:55 schreef planethugo het volgende:
idd ja, zwolle is ook niet zomaar een walk over ploegen tegen az met een compleet nieuwe verdediging, alleen filipovic is er bij. Dan maar Mauri, vandenbroeck en gerrie
quote:lang leve de gouden gids
Op maandag 18 november 2002 12:47 schreef AirRaid het volgende:[..]
FORTUNA SITTARD
quote:Ik zou maar niet zo'n praatjes maken hier....als je zo doorgaat koop in Fortuna van mn volgende stufi en dan is het weer huilen.
Op maandag 18 november 2002 12:47 schreef AirRaid het volgende:FORTUNA SITTARD
quote:krijg je daar niet nog geld bij als je het overneemt
Op maandag 18 november 2002 14:03 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik zou maar niet zo'n praatjes maken hier....als je zo doorgaat koop in Fortuna van mn volgende stufi en dan is het weer huilen.
quote:idd en zeker met Co als trainer daar, kan me nog goed een wedstrijd tegen willem 2 op kaalhei herinneren, stonden we voor met 2-1 verliezen we nog met 2-3 in de laatste minuten (ook nog door een 300% buitenspel goal)
Op maandag 18 november 2002 19:47 schreef Kaalhei het volgende:
Tegen AZ wordt het lastig met alleen Filipovic achterin trouwens
maarja eens kijke of die Mauri al wat beter is als in de voorbereiding
quote:Logisch dat je frustraties hebt ten aanzien van het voorbeeld van Fortuna: Roda JC. Het niveau van RJC is een utopie voor Fortuna. Fortuna, VVV en MVV samen reiken niet eens qua grootte tot de knie van Roda JC.
Op maandag 18 november 2002 12:47 schreef AirRaid het volgende:[..]
FORTUNA SITTARD
quote:
Op maandag 18 november 2002 19:50 schreef JohanDerksen het volgende:
Logisch dat je frustraties hebt ten aanzien van het voorbeeld van Fortuna: Roda JC. Het niveau van RJC is een utopie voor Fortuna. Fortuna, VVV en MVV samen reiken niet eens qua grootte tot de knie van Roda JC.
Kujovic
Senden, Vicelich, Maury en Filipovic
van Dijk, Anastasiou en van Dessel
Sonko, Cristiano en Soetaers
en de uitslag wordt 5-2 voor Roda
quote:Denk niet dat Wiljan zo gaat spelen,staan teveel Nederlanders in
Op zaterdag 23 november 2002 14:09 schreef Kaalhei het volgende:
Nou wat zou het vandaag worden? Alhoewel Roda het tradiotioneel gemakkelijk heeft thuis tegen AZ, lijkt het vanavond een lastige wedstrijd. Sonkaya, Luijpers, Brouwers (1 wedstrijd) en Sergio (4 wedstrijden) zijn geschorst en Rudge is geschorst. Met andere woorden we missen een complete achterhoede. Waarschijnlijk maakt Donovan Maury zijn debuut volgens het LD, maar dat is nog niet zeker. Ik dacht persoonlijk aan de volgende opstelling (als je meeleest Wiljan, ik zie het vanavond wel of je mijn opstelling gebruikt):Kujovic
Sonko, Cristiano en Soetaersen de uitslag wordt 5-2 voor Roda
quote:Oh sorry dat ik niet zo snel reageerde...ik heb tien minuten liggen schuddebuiken van jouw leuke grap. Jij bent wel een getapte jongen he
Op zaterdag 23 november 2002 14:12 schreef CAZZO het volgende:
Denk niet dat Wiljan zo gaat spelen,staan teveel Nederlanders in
quote:Rudge is toch niet geschorst??
Op zaterdag 23 november 2002 14:09 schreef Kaalhei het volgende:
Nou wat zou het vandaag worden? Alhoewel Roda het tradiotioneel gemakkelijk heeft thuis tegen AZ, lijkt het vanavond een lastige wedstrijd. Sonkaya, Luijpers, Brouwers (1 wedstrijd) en Sergio (4 wedstrijden) zijn geschorst en Rudge is geschorst. Met andere woorden we missen een complete achterhoede. Waarschijnlijk maakt Donovan Maury zijn debuut volgens het LD, maar dat is nog niet zeker. Ik dacht persoonlijk aan de volgende opstelling (als je meeleest Wiljan, ik zie het vanavond wel of je mijn opstelling gebruikt):Kujovic
Sonko, Cristiano en Soetaersen de uitslag wordt 5-2 voor Roda
quote:Nee natuurlijk niet....ik maakte een foutje (anders hed ik hem wel in het rijtje met Sonkaya geschaard). Rudge is niet fit (ik meen last van de enkel)
Op zaterdag 23 november 2002 14:29 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Rudge is toch niet geschorst??
quote:Oh dacht al...
Op zaterdag 23 november 2002 14:32 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Nee natuurlijk niet....ik maakte een foutje (anders hed ik hem wel in het rijtje met Sonkaya geschaard). Rudge is niet fit (ik meen last van de enkel)
quote:Vond het maar een slappe grap
Op zaterdag 23 november 2002 14:25 schreef Kaalhei het volgende:Oh sorry dat ik niet zo snel reageerde...ik heb tien minuten liggen schuddebuiken van jouw leuke grap. Jij bent wel een getapte jongen he
[afbeelding]
Maar van mij mogen jullie AZ in de pan hakken
Alleen pas wel op want jullie spelen vanavond tegen het meesterbrein C. Adriaanse
quote:Nol geeft alleen tips.....daar hoef je je niet aan te houden hoor (dat deed van dijk ook niet bv.)
Op zaterdag 23 november 2002 14:38 schreef CAZZO het volgende:
Bepaald Wiljan eik wel de opstelling of doet Nol dat nog steeds?
quote:en we weten allemaal hoe het mat Jan afliep
Op zaterdag 23 november 2002 14:41 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Nol geeft alleen tips.....daar hoef je je niet aan te houden hoor (dat deed van dijk ook niet bv.)
quote:Tja, als je je zoontje drin zet en van der Luer op de bank zet en je luistert niet naar Nol en je haalt 1 punt uit 5 wedstrijden dan maak je het jezelf vrij lastig.
Op zaterdag 23 november 2002 14:49 schreef CAZZO het volgende:
en we weten allemaal hoe het mat Jan afliep
1 punt uit 5 wedstrijden
Had die nu toch maar naar Nol geluisterd
Er komt weer een dikke nederlaag aan voor Vloet en z'n mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |