quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik stoor mij aan Paul. Wat een debiel
Die komt in m'n fotoboekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Paul is zo'n beetje de enige user die ik hier oprecht AIDS toewens.
Dat is nog mild vergeleken bij wat ik hem allemaal toewens.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Door seksuele interactie of gewoon een verkeerde bloedtransfusie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Voor 450 euro mag datquote:
Ik ook wel, maar een doodsverwensing is ban waardig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat is nog mild vergeleken bij wat ik hem allemaal toewens.
Nee uiteraard door seksuele interactie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Door seksuele interactie of gewoon een verkeerde bloedtransfusie?
Iedereen heeft liefde nodig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee uiteraard door seksuele interactie.
Met een grote gorilla die Paul zijn kontje helemaal uitscheurt.
Komt ook in mn fotoboekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:33 schreef Sanddr het volgende:
Paul is een beetje als jeuk aan de onderkant van je voet.
Terwijl je je schoenen aan hebt en aan het autorijden bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:33 schreef Sanddr het volgende:
Dat is het probleem met Paul.quote:
Idioot.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is het probleem met Paul.
Hij heeft in het verleden te weinig liefde gekregen van zijn moeder.
Daarom is hij nu zoals hij is.
Ik stel voor zijn moeder alsnog verantwoordelijk te stellen wegens misdaden tegen de mensheid.
Op de brandstapel met haar.
Hij wil gewoon met zijn quotes over mij in mijn fotoboek komen. En het is hem nog gelukt ookquote:
moet jij ook altijd kotsen als je jeuk hebt aan je voetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:33 schreef Sanddr het volgende:
Die laatste klopt niet klapjostie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij wil gewoon met zijn quotes over mij in mijn fotoboek komen. En het is hem nog gelukt ook
Ja jij gaat steeds je berichten editten, wat kan ik daar aan doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die laatste klopt niet klapjostie.
Niet in je fobo zettenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja jij gaat steeds je berichten editten, wat kan ik daar aan doen
Jawel, ik probeer alle quotes over mij in mijn fotoboek te plaatsen. Zoals die van Dirkh:quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:17 schreef Dirkh het volgende:
Ik word toch werkelijk schijtziek van dit soort kuttopics, kan je niet eens gewoon ongelofelijk de kanker krijgen? Gewoon zo ernstig dat je hersens opgevreten worden door de kanker, dat je bloedlichaampjes op vakantie gaan en de kanker kan doen en laten wat ie wil.
Je mag wat mij betreft ook gewoon onder de trein gesodeflikkerd worden door een stel Marokkanen die vervolgens een lintje verdienen op Koninginnedag en op die manier laten zien hoe het wél kan.
Het maakt me niet uit hoe, maar kan godverdomme iemand zorgen dat dit stuk slijm van het forum geflikkerd wordt? Kneus...
Goede en terechte quote.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel, ik probeer alle quotes over mij in mijn fotoboek te plaatsen. Zoals die van Dirkh:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |