die gaat nietquote:Op zondag 17 juni 2012 21:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zou -7|167 doen. Vorr die andere is de afstand te groot en hier heb je ook oases in de buurt die je trouwens ook vanuit je huidige dorp kunt pakken
Travianvraagje was dat.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef maffemuts het volgende:
*is de draad kwijt en kan 't niet meer volgen*
Weet je? Ik heb tips gegeven waar op te letten en heb niet echt veel tijd om nu mee te kijken.quote:
Hand voor de mond als je gaapt!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Had ik al in de gaten, maar vond ut nogal![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe kan weer normaal lopen en bewegen zonder pijn!
Heb ik ook gehad van die emoticons die bij je karakter passen!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Had ik, maar m'n emoticonnetje is brutaal
Mooi, dan mag jij bitterballen in de frituur gaan gooien.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe kan weer normaal lopen en bewegen zonder pijn!
Komt in orde! Kan ik ook nog wel doen terwijl ik voeballuh kijk en aan het fokken benquote:Op zondag 17 juni 2012 21:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij bitterballen in de frituur gaan gooien.
Kun je de wc ff brengen? Ik moet plassen namelijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Komt in orde! Kan ik ook nog wel doen terwijl ik voeballuh kijk en aan het fokken ben. Verder nog wat? Bierie, cola'tje, koffie?
Geeft VanNelle een urinaal aan in de tijd dat hij wacht op antwoord van Ehhe, die vermoedelijk al in de keuken is voor de bitterballen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je de wc ff brengen? Ik moet plassen namelijk.
Een snel antwoord stel ik zeer op prijs.
Nu kan je zelfs poepen en plassenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geeft VanNelle een urinaal aan in de tijd dat hij wacht op antwoord van Ehhe, die vermoedelijk al in de keuken is voor de bitterballen.
Mietjequote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef vannelle het volgende:
* vannelle neemt handjevol bitterballen en brandt z'n klauwen
Gadverdamme!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef vannelle het volgende:
* vannelle neemt handjevol bitterballen en brandt z'n klauwen
Had ik al lang gedaan!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:34 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gadverdamme!
Zou jij niet eers je handen eens wassen ?!
dr was alleen een wc en een urinaal gebracht, geen kraantje met water en zeepquote:Op zondag 17 juni 2012 21:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Had ik al lang gedaan!
Dat ik iets niet typ wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.
Maar moet toch naar de kouwe kraan ivm warme handjes.
Ik heb mijn handen gewassen toen ik chips ging halen, stond namelijk niet op tafel.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef maffemuts het volgende:
[..]
dr was alleen een wc en een urinaal gebracht, geen kraantje met water en zeep
vooruit, de voordeel van de twijfel dan maar...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen gewassen toen ik chips ging halen, stond namelijk niet op tafel.
WHUT? Nog ondankbaar ook?! Tsssquote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen gewassen toen ik chips ging halen, stond namelijk niet op tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |