abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:58:10 #31
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_112946007
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

O ik zat te denken aan een jaar of 17, dan zou zo'n reactie nog 'logisch' zijn. Maar als ze ongeveer 25 zijn mag je toch wel een beetje begrip verwachten.
Dat valt nogal tegen.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:07:41 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112946384
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Dat valt nogal tegen.
Dat pik je de verkeerde dames eruit ;)
pi_112947615
Hoe lang slik je deze medicijnen al? Het kan namelijk nog beter worden als je het een tijdje gebruikt.
pi_112951130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:41 schreef longinus het volgende:
als ie stijf blijft , wat maakt het uit dan, gewoon doorgaan.
Dat gaat meestal samen. Niet klaarkomen = (meestal) te weinig gevoel om welke reden dan ook = dan wordt hij dus ook meestal sneller slap.

Wat je eraan kunt doen? Doe zoals ik. Ik heb er ook last van. Ik masturbeer even tussendoor, om hem wéér omhoog te krijgen en dan doe ik gewoon verder :)
pi_112958583
Logisch dat alle prikkels minder worden. Toen ik aan medicijnen zat lukte het ook niet de eerste 2 weken, fappen daarentegen wel.

Gewoon niet op letten, ga op het gevoel af.

Wees blij dat ie überhaupt nog omhoog komt. Bij de meeste mensen die antidepressiva slikken gaat het libido met een rap tempo naar beneden
pi_112958614
Ik fap me nog steeds suf nu ik anti-depressiva krijg.
Rustig aan.
pi_112958649
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik fap me nog steeds suf nu ik anti-depressiva krijg.
:9~ Nice.

Bij mij duurde het overigens soms wel een minuut of 10 voordat ik kwam, maar met grotere porties.

Ben blij dat ik die krengen niet meer slik. Even snel sjorren en dan slapen.
pi_112958665
Merk nauwelijks verschil eigenlijk :P
Rustig aan.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 14:34:56 #39
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_112967945
Niet iedereen heeft er last van maar toch wel veel. Het frustreert mezelf ook wel 's. Maar het gaat om de daad zelf in principe.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_112972629
Ik herken je verhaal, bij mij gaat het ook nogal moeilijk van tijd tot tijd. Mijn vriendin voelt zich daar soms ook naar over. Het gaat nu goed, want we hebben het er gewoon over gehad.

Voor haar maakt het niet veel uit of ik nu wel of niet klaar kom. Voor mij ook niet altijd. Als je dat al helder hebt dan is er dus nooit sprake van een opgefokt gevoel omdat het niet per sé 'hoeft'. Daarnaast werkt het om haar eerst klaar te laten komen en gewoon rustig de tijd te nemen voor jezelf. Als er geen druk op zit dan komt het vanzelf wel. En als het niet komt...No worries. Gewoon later weer verder gaan als de tijd het toe laat.

En oh, ik ben ze ook tegengekomen die erg moeilijk doen over het feit dat het bij mij soms niet lukt. Doe je niks aan, dat soort zeikerds heb je altijd. Dat moet je echt van je af zetten, anders lig je bij elke nieuwe vrouw weer met ditzelfde probleem in bed. Wat al is gezegd, als ze dit niet kunnen begrijpen mankeert er echt iets aan hun, en niet aan jou.
pi_112973322
Aftrekken en op haar klaarkomen.
pi_112996842
Ik heb dezelfde medicijnen geslikt. Mijn libido werd ook drastisch minder. Uiteindelijk liep mijn relatie van 3,5 jaar daarop stuk. Ik ben toen een tijd single geweest en pas weer begonnen met daten toen ik gestopt was. Nu is alles weer oké met mijn libido. Misschien dat je ook gewoon kunt wachten? Scheelt een hoop stress. Of dien jij het de rest van je leven te nemen?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_113001458
Beter stop je met de medicatie, vraag je naar een alternatief, en hoop je dat het gevoel zich herstelt. Als je niet kunt stoppen/er is geen alternatief, moet je het helaas accepteren dat het moeizaam zal blijven gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')