Dus de mensen dit doen zijn holbewoners?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef EK-burger het volgende:
Instinctief is 1 ding.
Hetgeen ons onderscheid van de dieren is dat we in staat zijn juist niet aan dergelijke primaire instincten toe te geven.
Zou kunnen maar ik denk dat ook met het instinct te maken heeft met de wil om zo snel mogelijk te voortplanten.quote:Ik beschouw het als een resultaat van één of meerdere psychische stoornissen.
Kan ook maar seks heeft vooral het hoofdpunt met verkrachtingen ermee te maken.quote:verkrachting is volgens mij ook de behoefte om te domineren op een agressieve manier... en niet alleen de behoefte aan sex
Is niet al lang bewezen dat het bij verkrachting vooral gaat om het gevoel van macht en dominantie en dat de seks eigenlijk een bijzaak is?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:52 schreef CoolCat31 het volgende:
Zou kunnen maar ik denk dat ook met het instinct te maken heeft met de wil om zo snel mogelijk te voortplanten.
[..]
Kan ook maar seks heeft vooral het hoofdpunt met verkrachtingen.
1. wij zijn ook dieren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef EK-burger het volgende:
Instinctief is 1 ding.
Hetgeen ons onderscheid van de dieren is dat we in staat zijn juist niet aan dergelijke primaire instincten toe te geven.
Inderdaad, zo komt het ook wel eens voor dat een heteroman een andere man verkracht of dat een vrouw een man verkracht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:48 schreef sientelo het volgende:
verkrachting is volgens mij ook de behoefte om te domineren op een agressieve manier... en niet alleen de behoefte aan sex
Eh?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:55 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt het ook wel eens voor dat een heteroman een andere man verkracht of dat een vrouw een man verkracht.
Maar als een vrouw een man verkracht word dit vaak als iets anders beschouwd dan dat een man dit doet, die kan gelijk een hoge straf krijgen een vrouw integendeel niet. Dan vraag ik me af moet het niet gelijk verdeelt zijn met qua straf op een verkrachting?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:55 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt het ook wel eens voor dat een heteroman een andere man verkracht of dat een vrouw een man verkracht.
Noem eens een dier met principes? Volgens mij is het principe van een principe toch echt een door mensen bedachte zaak.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:53 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
1. wij zijn ook dieren.
2. andere dieren zijn ook in staat niet aan "primaire instincten" toe te geven.
Geef mij 1 bron waar je dit op baseert, want het is naar mijn mening echt kul wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:57 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Maar als een vrouw een man verkracht word dit vaak als iets anders beschouwd dan dat een man dit doet, die kan gelijk een hoge straf krijgen een vrouw integendeel niet. Dan vraag ik me af moet het niet gelijk verdeelt zijn met qua straf op een verkrachting?
Het zou raar zijn als mannen daar een hogere straf voor zouden krijgen. Ik bedoel, bij een man is het meestal zo dat hij in een "vlaag" een vrouw bespringt, terwijl een vrouw het vaak plant (waar zal het gebeuren, waarmee zal het gebeuren, wie zal het slachtoffer worden etc.). En als je iets met voorbedachten rade doet wordt dat bijna altijd veel strenger gestraft dan wanneer je iets in een "vlaag" doet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:57 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Maar als een vrouw een man verkracht word dit vaak als iets anders beschouwd dan dat een man dit doet, die kan gelijk een hoge straf krijgen een vrouw integendeel niet. Dan vraag ik me af moet het niet gelijk verdeelt zijn met qua straf op een verkrachting?
Dat heeft niets te maken met daadwerkelijk verkracht willen worden ofzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom hebben veel vrouwen verkrachtingsfantasien? Dat is toch ook niet aangeleerd?
Het lijkt me puur iets wat erfelijk is eigenlijk... Diep ingebakend in de genen oid.
Dat zeg ik ook nergens, maar verklaar het eens? Is dat werkelijk waar aangeleerd? Of zit daar toch een bepaald mechanisme in waarom zoveel vrouwen het hebben?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met daadwerkelijk verkracht willen worden ofzo.
Nee sorry ik heb me vergist trouwens het was iets anders. Las ooit in de krant dat er een vrouw was in Engeland die zich sexueel botvierde op een tiener jongen, toen de ouders erachter kwam hadden ze dat vermeld bij de politie waarbij sex met minderjarig ter sprake kwam. De jongen die vond het best maar naar de vrouw werd een onderzoek gestart en dat was het.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geef mij 1 bron waar je dit op baseert, want het is naar mijn mening echt kul wat je nu zegt.
Behoorlijk bekrompen gedachte.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:47 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik beschouw het als een resultaat van één of meerdere psychische stoornissen.
De vrouwen die daarover fantaseren, fantaseren er volgens mij alleen over omdat het zogenaamd "spannend" is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met daadwerkelijk verkracht willen worden ofzo.
Jij snapt het, denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
De vrouwen die daarover fantaseren, fantaseren er volgens mij alleen over omdat het zogenaamd "spannend" is.
En het is logisch dat ze dat spanennd vinden omdat?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
De vrouwen die daarover fantaseren, fantaseren er volgens mij alleen over omdat het zogenaamd "spannend" is.
Ik snap niet waar dit vandaan wordt gehaald altijd. Welke vrouwen hebben verkrachting-fantasieën? Welk onderzoek was dat en waar, dat het nu helemaal als een feit wordt bestempeld dat veel vrouwen zulke fantasieën hebben?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom hebben veel vrouwen verkrachtingsfantasien? Dat is toch ook niet aangeleerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |